ויזה נטען – איך עובד הכרטיס שעוזר לנו לשלוט בהוצאות?

מערכת5 דקות קריאה
ויזה נטען - מה זה אומר?
שתף:

כרטיס ויזה נטען הוא כרטיס המופק על ידי משרד הדואר בשיתוף עם חברת CAL. הכרטיס מאפשר הטענתו בשקלים או במט"ח בסכום קבוע – אותו תוכלו "לבזבז". זהו פתרון מצוין עבור אלה מבינינו אשר מתקשים לשלוט על ההוצאות בכרטיס אשראי, דרך נהדרת לביצוע רכישות באינטרנט מבלי לסכן את חשבון הבנק או את פרטי כרטיס האשראי שלכם, וגם – מתנה המאפשרת עצמאות לצד שליטה כספית גבוהה לנערים ונערות שמתחילים את דרכם העצמאית ומבקשים לבצע רכישות באשראי. עוד על הכרטיס – במאמר שלפניכם.

 

ויזה נטען עוזר לנו לשלוט בהוצאות
ויזה נטען – כרטיס דביט שניתן להטעין עליו סכום כסף מסויים ולבזבז אותו מתוך הכרטיס, ללא קשר לחשבון הבנק וללא אפשרות לחרוג מהסכום שנטען

 

היתרונות של ויזה נטען

כרטיס ויזה נטען הוא כרטיס דביט שאותו ניתן לרכוש רק בסניפי בנק הדואר. את כרטיס ויזה נטע אפשר לטעון בשקלים חדשים או במט"ח בכרטיסי ויזה  מתאימים. עלות ההפקה הראשונית היא 40 ש"ח וכל טעינה בסכום קבוע עלותה 0.8% מסכום הטעינה (או מינימום של 20 ש"ח) בסכום מינימאלי של 250 ש"ח ומרבי של 1,000 ש"ח (בכרטיס ויזה נטען מט"ח – סכום הטענה מינימאלי 50 דולר או אירו; סכום טעינה מרבי 2,500$ או 2,000 אירו).

 

כרטיס ויזה נטען הוא כרטיס אנונימי

כרטיס ויזה נטען אינו מקושר אליכם או לחשבון הבנק שלכם, וניתן להשתמש בו לחלוטין מבלי לחשוף את זהותכם, כמו גם לתת אותו במתנה לעובדים, לחברים או לילדים לשימוש חופשי – בדיוק בסכום שהוטען עליו. הנפקת הכרטיס אינה מחייבת בעלות על חשבון בנק – ניתן להטעין את כרטיס הויזה הנטען כנגד כסף מזומן (מפני שזה מאפשר רכישות באתרים מקוונים בארץ וגם בעולם, בכרטיסי ויזה נטענים במט"ח; כמו גם נוח יותר לשאת כרטיס כזה על פני שטרות כסף) או להגדיר משיכה היישר מחשבון העו"ש שלכם להטענה חד פעמית מהירה מהחשבון. כל הרכישות המתבצעות מכרטיס הויזה הנטען יכולות להיעשות באופן דיסקרטי, מבלי לחשוף את זהות הרוכש או פרטים אישיים אודותיו. פירוט כל הרכישות שבוצעו בכרטיס הויזה הנטען אפשרי דרך אתר האינטרנט של כאל לטובת בעלי הסיסמאות המאפשרות כניסה לאזור האישי – כך שהורים יכולים לעקוב אחר הרכישות שבוצעו בכרטיס הויזה הנטען של ילדיהם, למשל.

 

הכרטיס מאפשר שימוש בו בכל בית עסק המכבד כרטיסי אשראי מבית ויזה או חברת האשראי כאל, בארץ ובחו"ל. גם כרטיס ויזה נטען ניתן לחסום או לדווח על אובדנו, בשיחת טלפון אל מוקד השירות, בדיוק כמו כרטיס ויזה או כל כרטיס אשראי אחר.

 

ויזה נטען יאפשר קביעת סכום לבזבוזים
כרטיס ויזה נטען מאפשר ביצוע רכישות בחנויות פיזיות או בחנויות מקוונות עד לגובה הסכום הראשוני שנטען בכרטיס, בין 250 ל – 1,000 ש"ח

 

איך משיגים כרטיס ויזה נטען?

כרטיסי ויזה נטען מגיעים בשתי גרסאות שונות – כרטיסי אשראי אותם ניתן לטעון בכספים ישראליים (שקלים חדשים), וכרטיסי אשראי נטענים במט"ח, המשמשים בעיקר לרכישות בחנויות מקוונות בחו"ל או לנסיעות לחו"ל, במקום כרטיס אשראי. ניתן להגדיר קוד סודי לכרטיס הויזה הנטען, הגדרה שתאפשר גם משיכת הכספים שנטענו לכרטיס ממכשירי "כספומט" (ATM), בעלות של – 27 ש"ח. את הכרטיסים ניתן לרכוש בסניפי בנק הדואר, במעמד הרכישה תבוצע הטענה ראשונית, הטענות נוספות ניתן יהיה לבצע או באופן מקוון מול חשבון הבנק או דרך הטענה ידנית בסניפי בנק הדואר.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme