תן ביס נגד סיבוס – איזה כרטיס ארוחות לעובדים טוב יותר?

עומר גלעדי5 דקות קריאה
תן ביס נגד סיבוס - איזה כרטיס ארוחות לעובדים טוב יותר?
שתף:

נפוליאון בונפרטה היה זה שהטביע את הפתגם – הצבא צועד על קיבתו. ומה עם צבא העובדים שלכם? אלה שעומלים כל היום ומזניקים את החברה קדימה בכישרון רב? בדיוק למענם נוצרו כרטיסי הארוחות לעובדים המספקים שירותי מיקור חוץ של הסעדה ומעניקים מענה מגוון להעדפות העובדים שלכם בשעת ארוחת הצהריים. כרטיסי הארוחות לעובדים מאפשרים לעובד לגשת לכל מסעדה שכלולה בהסכם עם הכרטיס שברשותו, לאכול באותה המסעדה על פי בחירתו, כאשר התשלום על הארוחה מנוכה באופן חלקי מתלוש השכר שלו ובאופן חלקי מהשתתפות המעביד בתשלום על ארוחת הצהריים. בשוק קיימים היום שני כרטיסים עיקריים לארוחת צהריים לעובדים – אלו הם כרטיס "תן ביס" (bis 10) וכרטיס "סיבוס" שנקרא היום "רסטופס" לאחר שהתמזג עם קבוצת סודקסו. איזה כרטיס ארוחה עדיף לכם ולעובדים שלכם? כל התנאים, כל המספרים וכל הקינוחים – מובאים להלן, על מנת לעזור לכם להחליט- תן ביס או סיבוס, איזה כרטיס כדאי לבחור?

 

גם תן ביס וגם סיבוס נותנים הטבות לעובדים
כרטיסי הארוחות תן ביס או סיבוס משמשים כרטיסים מגנטיים המאפשרים לעובדים להזמין ארוחת צהריים מכל מסעדה שבהסכם, כאשר התשלום על הארוחה מתנכה באופן חלקי מתלוש השכר של העובד, חלק מעלות הארוחות משולמת על ידי המעביד. שני הכרטיסים החזקים בשוק – תן ביס וסיבוס, הם בעלי מאפיינים שונים. איזה כרטיס ארוחות עדיף?

 

סיבוס (סודקסו) – כרטיס ארוחה עם ערך מוסף

כרטיס הארוחות סיבוס מכובד על ידי למעלה מ- 5,000 מסעדות בפריסה ארצית המכסות כמעט כל סוג אוכל או גחמה קולינרית של העובד. באמצעות אתר האינטרנט של החברה יכול העובד לאתר מסעדות לישיבה במקום בכל הארץ או להזמין משלוחי ארוחות ללא תוספת של דמי משלוח. מיד לאחר הזמנת הארוחה במשלוח או בישיבה במסעדה, יקבל העובד הודעה למייל שתאשר את הזמנתו ותאפשר לו לבצע מעקב אחר השימוש בכרטיס הסיבוס שלו. יתרה מכך, בכל זמן נתון יכול העובד להיכנס לאתר סיבוס ולבדוק את יתרת התקציב בכרטיס. יתרון נוסף למחזיקי כרטיס הארוחות סיבוס הוא הצטרפות חינם למועדון Club365 ללא עלות בשנה הראשונה, המקנה את הזכות למחזיקי כרטיס סיבוס ליהנות מהנחות ומבצעים ברשתות המובילות בארץ. לאחרונה החלה גם רשת חנויות הנוחות yellow להציע את שירותיה ללקוחות וכעת מחזיקי כרטיס ההסעדה סיבוס יכולים לרכוש מוצרים בכל חנויות הרשת ברחבי הארץ.

 

יתרון נוסף ומעניין שיגרום לחלק מאיתנו להעדיף את כרטיס הארוחות סיבוס, טמון בעובדה שקבוצת סודקסו תורמת לקהילה והקימה שני מיזמים מבורכים כשהראשון הוא מיזם ""STOP Hunger למעורבות ולמיגור הרעב ותת – התזונה בעולם, מהם סובלים קרוב למיליארד בני אדם במדינות העולם השלישי. המיזם השני בו מעורבת חברת סודקסו הוא מיזם "Better Tomorrow" תכנית שהושקה לפני 8 שנים ומהווה אסטרטגיה גלובלית לקיימות עד שנת  2020, באמצעות סיוע ללקוחות הקבוצה ולצרכני השירותים שלה ליהנות מחיים מאוזנים ובריאים יותר לאורך זמן, להשפיע לטובה על החברה ולמזער את הנזק שפעילות החברה עלולה לגרום לסביבה.

 

לסיכום: כרטיס סיבוס מקנה אפשרות לבחור ארוחת צהריים מתוך למעלה מ – 5,000 מקומות הסעדה, בישיבה במקום או ב"טייק אווי" (Take Away), לצד ממשק מעקב מקוון המאפשר נתונים בכל עת על צריכת הארוחות בכרטיס. הכרטיס מקנה אפשרויות להנחה במספר מועדוני צרכנות והחברה המנפיקה את הכרטיס מעורבת בפעילות לעתיד טוב יותר, קיימות ואספקת מזון במדינות בהן אוכלוסייה הסובלת מרעב.

 

סיבוס בהשוואה לכרטיס תן ביס
כרטיס הארוחות סיבוס – מעל 5,000 אפשרויות, בישיבה במסעדה או בהזמנה למשרד בימים לחוצים. ממשק נוח לשימוש, וחשיבה ידידותית לסביבה

 

תן ביס – פרטי או עסקי

כרטיס הזמנת הארוחות תן ביס מאפשר גם הוא הזמנת ארוחות ממעל 5,000 מסעדות ובתי אוכל הפזורים ברחבי הארץ – לישיבה במסעדה או בהזמנה אל המשרד. ההזמנה בכרטיס מתבצעת דרך אתר האינטרנט של הכרטיס, דרך אתר האינטרנט ניתן לשלוט על הוצאות האוכל ברמת המשתמש וברמת החברה. המשתמשים בכרטיס משלמים על הארוחה מהאתר באופן מאובטח, והם חשופים למאות אלפי מבצעים והנחות המוצעים באופן בלעדי למחזיקי כרטיס האוכל של תן ביס. מאתר האינטרנט של החברה, יוכלו המשתמשים בכרטיס לקבל פירוט יומי בנוגע למנות מוצעות במסעדות על פי מיקום גיאוגרפי, להשוות בין סוגי האוכל השונים המוצעים בכל מסעדה, להתעדכן במנות חדשות, לבצע השוואת מחירים ועוד. לקוחות תן ביס נהנים מהטבות ייחודיות במסעדות ובמגוון בתי עסק שאינם מתחום המזון כמו הנחות בקניונים, מחירים מיוחדים למופעים והצגות ומבצעים בתחום התיירות. כרטיס תן ביס עובד עם ארגונים קטנים וחברות שאינן מעניקות סבסוד לארוחות ומציע גם להם מגוון פתרונות. שירות הלקוחות פעיל 7 ימים בשבוע עד חצות ונותן מענה טלפוני ואינטרנטי באופן מקצועי ומידי.

 

תן ביס או סיבוס – מה עדיף?

שני כרטיסי ההסעדה ביחד שולטים בכ – 80% משוק ההסעדה לארגונים ו"מאכילים" בכל יום מעל 600,000 עובדים רעבים. שני כרטיסי האוכל, תן ביס וסיבוס, מציעים פתרונות הסעדה איכותיים וגובים עמלות דומות (בדרך כלל 5% – 8% להזמנות במסעדה וכ – 10% מעלות האוכל ללא משלוח להזמנות במשלוח) על פתרונות ההסעדה. אנחנו ממליצים לבחור בתן ביס או בסיבוס על פי המסעדות העובדות עם הכרטיס באזור בית העסק שלכם, ובכל בחירה שתקבלו – שיהיה בתאבון!

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme