טינדר נגד אוקיי קיופיד – איזו אפליקציית היכרויות טובה יותר?

מערכת5 דקות קריאה
גם אוקיי קיופיד וגם טינדר נועדו לסייע לכם להשיג דייט
שתף:

שתי אפליקציות היכרויות פופולאריות מאוד בישראל ובעולם בכלל: טינדר מצד אחד ואפליקציית אוקיי קיופיד מצד שני. לכל אחת מאפיינים ייחודיים וגם תפיסה שונה בקרב הרווקים והרווקות, מה שמעורר את השאלה המתבקשת, והיא איזו אפליקציה עדיפה על פני האחרת. כדי להשיב על השאלה רצוי שנשווה ביניהן קצת יותר לעומק.

 

מאפייני שתי האפליקציות

באופן כללי גם אוקיי קיופיד וגם טינדר פועלות למען מטרה אחת זהה, והיא לסייע למשתמש להשיג דייט. כדי להגיע אל היעד הזה מציעות האפליקציות מאפיינים די דומים, ובכל זאת קיימים ביניהם כמה הבדלים מרכזיים. ראשית, טינדר מאפשרת לנו לתקשר עם אנשים שנמצאים בקרבת מקום. ההתאמה מתבססת על פי תחומי עניין כפי שהם מזוהים על ידי פייסבוק. בנוסף, האפליקציה מאפשרת לנו גם לשדך בין שני חברי פייסבוק שעשויים להתעניין זה בזו. בקלות רבה אפשר לצפות בפרופילים של משתמשים ומשתמשות, להעביר הלאה או ליצור אינטראקציה. מן הצד השני נמצאת אפליקציית אוקיי קיופיד שמאפשרת לנו לדרג פרופילים של אנשים אחרים, וזהו המאפיין הייחודי שלה, לפחות בהשוואה לאפליקציה המתחרה.

 

גם אוקיי קיופיד וגם טינדר פועלות באופן דומה
טינדר יחשוף מעט פרטים עליכם ועל הדייטים הפוטנציאליים שלכם, בעוד אוקיי קיופיד מפורט ומעמיק הרבה יותר.

 

הממשק של אוקיי קיופיד לעומת טינדר

הקצב של טינדר מהיר מאוד, ונדמה שהאפליקציה פועלת בעיקר על פי רושם ראשוני. קצב הטעינה מהירה וגם הפרטים שאנחנו מקבלים על התאמות פוטנציאליים קצרים למדי. אנחנו בעיקר נחשפים למי שקרוב אלינו והאפליקציה מצוינת למי שקצב החיים שלו מהיר מאוד. הממשק של אוקיי קיופיד מורכב מעט יותר אבל זה לא פוגע במהירות הטעינה של האפליקציה. בקלות ובמהירות אפשר לזהות מי נחשב להתאמה טובה ומי פחות, ואם נרצה לקבל מידע נוסף נוכל לעשות זאת. המידע הזה מפורט יותר מזה שנמצא אצל טינדר.

 

פרטיות ואנונימיות

שתי האפליקציות שלפנינו כיכבו בעבר בכותרות בשל פריצה למערכות שלהן, מה שהוביל לפגיעה לא מבוטלת בפרטיות המשתמשים. עם זאת, באופן כללי אם אתם ביישנים ואין לכם הרבה מה לומר יכול להיות שטינדר תהיה הפתרון האידאלי עבורכם. אם אתם מובכים בקלות רכיב הפרטיות הוא בדיוק התשובה. בצד של אוקיי קיופיד תקבלו התראה אם מישהו יציץ בחשבון שלכם, וזה מרתיע בעיקר את מי שיעשה זאת. מעבר לזה כדאי לדעת שהפרופילים באתר או באפליקציה הם ציבוריים באפן כללי, וגם גוגל יכול לזהות אותם. תוכלו לשנות זאת באמצעות הגדרות הפרטיות, אבל רק כדאי שתדעו זאת מראש.

 

אפליקציות היכרויות או סטוצים?

אם נשאל את החברים הקרובים (והרווקים) שלנו נגלה שיש תפיסה די ברורה ביחס לטינדר, והיא שמדובר באפליקציית סטוצים, יותר מאשר באפליקציית היכרויות. זה לא מאוד מדויק, והיכולת לשדך בין חברי פייסבוק מעידה על השאיפה של האפליקציה ליצור קשרים רציניים ומשמעותיים יותר. למען הסר ספק צוות יחסי הציבור של טינדר עשה עבודה לא רעה בהפצת פרט סטטיסטי חשוב: למעלה מ-100 מיליון שידוכים נוצרו דרך המערכת ולטענתם "זוג אחד מתחתן דרך האפליקציה מדי יום". האפשרות ליצור קשר רציני או להכיר למטרת ההיכרות עצמה קיימת גם אצל אוקיי קיופיד. שאלות ההתאמה הופכות אותה לאפליקציה שמכוונת בעיקר לכיוון הרציני יותר, אבל כדאי לזכור שאנשים רבים פוגשים את אהבת חייהם דרך מכרים משותפים ולכן אופציית השידוך של טינדר חשובה מאוד.

 

טינדר לסטוצים, אוקיי קיופיד לקשר רציני?
טינדר נתפסת כאפליקציית סטוצים בעוד אוקיי קיופיד נחשבת לאפליקציה שמתאימה למי שמחפש זוגיות משמעותית. האמנם?

 

השורה התחתונה

טינדר היא אפליקציה מצוינת למי שרוצה למסור פרטים מועטים מאוד ולהתמקד בנושאים הטכניים ביותר כמו גיל ומראה חיצוני. הקצב המהיר שלה בהחלט מושך מאוד. אם המטרה היא לקבל מידע רב יותר על דייטים פוטנציאליים האפליקציה של אוקיי קיופיד תתאים לכם קצת יותר.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme