לימוד אנגלית – אפליקציות חינמיות מובילות לילדים ולמבוגרים

עומר גלעדי5 דקות קריאה
לימוד אנגלית באמצעות אפליקציה חינמית
שתף:

אם אתם או ילדיכם מעוניינים לחזק את האנגלית שלכם – אין חובה לחפש מורה או קבוצת לימוד שתסייע לכם בתהליך לימוד אנגלית הכרוך בנסיעות ותשלומים גבוהים – אפליקציות לימוד אנגלית, הן כבר דרך מוכרת ומקובלת ללימוד לא רק אנגלית אלא כמעט כל שפה שתעלה על דעתכם. במאמר זה – סקירה בנוגע לאפליקציות מומלצות ללימוד אנגלית – שיאפשרו לכם להיכנס לתהליך של שיפור האנגלית שלכם, בנוחות הבית שלכם, בהתאם לרמה שאתם נמצאים בה, במחירים נמוכים, לעיתים ללא תשלום כלל – ואפשר להתחיל כבר עכשיו.

 

לימוד אנגלית – אפליקציה לדוברי עברית

ראשונה נזכיר את האפליקציה הנקראת "לימוד אנגלית", והמיועדת לקטנים ולגדולים, למתחילים ולמתקדמים. האפליקציה זמינה ללא עלות (אבל עם אפשרות להרחבת האפליקציה בתשלום) גם עבור משתמשי מכשירים מבוססי IoS וגם עבור משתמשים במכשירים מבוססי מערכת הפעלה מסוג אנדרואיד. באפליקציה תגלו שפע של הפעלות ללימוד אנגלית, ביניהן: תרגום מילים, תשבצים, כרטיסיות מילים, ועוד. מפתחי האפליקציה מספרים כי מדובר באלגוריתם חכם הלומד את יכולות המשתמש, זוכר את המילים בהן התקשה, ומתאים את עצמו באופן מושלם לרמת הלומד בתהליך לימוד אנגלית.

 

אפליקציית לימוד אנגלית – ללא עלות

קישור להורדת האפליקציה לאייפון

קישור להורדת האפליקציה לאנדרואיד

 

אפליקציות לימוד אנגלית מותאמות אישית
אפליקציית לימוד אנגלית, משלבת אלגוריתם חכם שלומד את ידיעותיו של המשתמש ומתאים את רמת הלימודים אליו

 

אפליקציית English Conversation Practice ללימוד אנגלית כולל שיחה

מעל 200 שיחות באנגלית, כולל אפשרות להקלטת הדיבור ולבחינת ההתקדמות, בסביבה חדשנית ללימוד אנגלית אשר שמה דגש גם על השיחה, הדיבור, והמבטא – ולא רק על הקריאה והכתיבה. באפליקציית English Conversation Practice תגלו תרגילים ללימוד אנגלית דרך שמיעת דיאלוג בין דוברי אנגלית במבטא אמריקאי, תוכלו לבדוק את הידע שלכם באמצעות מבדקים, ולבחור את נושאי השיחה והלימוד בין מגוון נושאים מוצעים, ביניהם: חופשות, מסעדות ואוכל, משפחה וחברים, ילדים, ועוד.

 

אפליקציית English Conversation Practice – ללא עלות: קישור להורדת האפליקציה לאנדרואיד

 

לימוד אנגלית באמצעות דיאלוגים
אפליקציית English Conversation Practice ללימוד אנגלית מאפשרת בעיקר לימוד דרך שמיעת דיאלוגים, שיפור ההבנה של אנגלית מדוברת ויכולות שיחה

 

לימוד אנגלית בכיף – אפליקציית לימוד אנגלית לילדים

משחק לימוד אנגלית המיועד לילדים שיודעים עברית (כולל כתיבה) לתרגול האנגלית שלהם ושיפור השפה. במשחק אנימציות של חיות ותרגילים מהנים המאפשרים ללמוד אנגלית ולהתקדם בידיעות השפה – בעיקר בקריאה וכתיבה – בצורה כיפית ותוך כדי משחקים. את אותה אפליקציה, אגב, ניתן למצוא לילדים דוברי עברית גם ללימוד רוסית וגם ללימוד ערבית.

 

אפליקציית לימוד אנגלית בכיף – ללא עלות: קישור להורדת האפליקציה לאייפון

 

 

דואולינגו – אפליקציית לימוד שפות מתקדמת

חברת "דואולינגו" מציעה שפע של אפליקציות ללימוד שפות רבות (ביניהן: אנגלית, ספרדית, גרמנית, איטלקית, טורקית, הולנדית, אספרנטו, עברית, ואפילו וולשית), ומשלבת בין תרגילים מושמעים, כתובים, ואנימציות נעימות לעין. האפליקציה מוצעת בחינם אם כי הרחבות לאפליקציה כרוכות בתשלום. האפליקציה נבחרה ל"אפליקציה הטובה ביותר" על ידי עורכי האפליקציות של Google Play בשנים 2013 ו – 2014, ונסקרה בחיוב על ידי הוול סטריט ג'ורנל, מגזין טיים, ואחרים.

 

אפליקציית לימוד אנגלית של דואולינגו – ללא עלות

קישור להורדת האפליקציה לאייפון

קישור להורדת האפליקציה לאנדרואיד

 

אפליקציית לימוד אנגלית של דואולינגו
אפליקציות לימוד אנגלית של דואולינגו – אפליקציות חינמיות המאפשרות לימוד של שפות רבות, ושילוב של מקטעים לשמיעה, כתיבה, קריאה, ועוד. האפליקציה מאפשרת הורדה חינם אולם חלק מהמודולים דורשים תשלום בשיטת רכישה מתוך האפליקציה

 

אפליקציות ללימוד אנגלית – מה נבחר?

אנחנו מאמינים שהדרך הטובה ביותר ללמוד אנגלית דרך אפליקציות היא להוריד את האפליקציות החינמיות שנסקרו בכתבה זו ואפליקציות לימוד אנגלית אחרות שמתאימות לסגנון שלכם, לרמה שלכם ולגילכם, כמובן, ולסנן אותן תוך כדי השימוש עד שתישארו עם אפליקציה אחת או יותר, שמתאימות לצרכים שלכם. הנה כמה טיפים להצלחת לימודי האנגלית שלכם:

 

  • השימוש באפליקציות ללימודי אנגלית, בניגוד ללימודי אנגלית בקבוצה או עם מורה, מאפשר לכם התאמה מרבית של זמני הלימוד ללוח הזמנים שלכם. אל תוותרו לעצמכם – קבעו זמנים קבועים, מומלץ לפחות 20 דקות פעם ביומיים או עשר דקות ביום, ללימוד השפה

 

  • השתדלו ללמוד באופן רב מערכתי – תוכלו לנסות להבין מילים בשירים, לצפות בסרטים ללא תרגום, לקרוא ספרים, ללמוד עם שותף וליזום שיחות איתו, ועוד. השימוש בשפה במהלך לימוד אנגלית יסייע להטמעה מהירה וגם איכותית יותר של השפה

 

  • אפליקציות לימוד אנגלית מאפשרות לימוד נעים, אז למה שלא תיהנו מהתהליך? תוכלו לבחור משחקים, תשבצים, סרטונים, וכלי עזר מהנים אחרים, כדי שתוכלו ללמוד אנגלית בכיף.

 

בהצלחה!

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme