בנק מרכנתיל – סקירת שירותי הבנק והמוצרים הפיננסיים המוצעים בו

עומר גלעדי5 דקות קריאה
בנק מרכנתיל
שתף:

בנק מרכנתיל החל את פעילותו בתחילת המאה ה – 20 במצרים, ובשנת 1918 לאחר הרחבת פעילותו, הסתנף הבנק לארץ ישראל ועבר מספר גלגולים לאחר שנקנה ונמכר על ידי מספר גורמים כלכליים, עד שלבסוף ביסס את מעמדו במתכונת העכשווית שלו. כיום הוא מדורג הבנק השביעי בגודלו בישראל, והוא מפעיל כ – 80 סניפים בפריסה ארצית.

 

בנק מרכנתיל הוא כיום בשליטה מלאה של בנק דיסקונט, ושמו המלא של הבנק הוא בנק מרכנתיל דיסקונט (אם כי הלוגו בו נעשה שימוש באתר האינטרנט של הבנק מציין את השם "בנק מרכנתיל" בלבד). עסקים קטנים ובינוניים ולקוחות קמעונאים ימצאו בית חם בבנק  המתמחה בהענקת שירותים פיננסיים למגזרים אלה. בנוסף קיימת בבנק חטיבה עסקית ומסחרית המעניקה שירותי בנקאות גם לחברות גדולות. על הבנק, החשבונות, החסכונות, ההלוואות והעמלות – במאמר המקיף שלפניכם.

 

בנק מרכנתיל נוסד לפני 100 שנים
בנק מרכנתיל נוסד לפני מעל 100 שנים, תודות לשיתוף פעולה בין המצרים לאנגלים. בישראל, קיים בנק מרכנתיל מאז שנת 1918 וכיום הבנק מנהל  – 80 סניפים מדימונה בדרום ועד תרשיחא בצפון

 

חשבונות עו"ש מתאימים לכל מגזר ולפלחי אוכלוסיה שונים

בנק מרכנתיל מציע מגוון חשבונות עו"ש רחב המותאם כמעט לכל סקטור באוכלוסייה באמצעות הטבות ותנאים הייחודיים רק לו, כמו למשל:

 

  • חשבון צעיר המיועד ללקוחות מעל גיל 16 ועד גיל 19
  • חשבון חייל
  • חשבון עו"ש בתנאים מיוחדים למשרתים ולמשרתות בשרות לאומי
  • חשבון סטודנט
  • חשבון עו"ש ייחודי למתחתנים
  • חשבון עו"ש ייחודי לגמלאים

 

כל פלח אוכלוסייה עבורו מיועד חשבון עו"ש המותאם במיוחד לצרכיו, נהנה מתנאים ייחודיים בחשבון הבנק בבנק מרכנתיל. הצעירים, למשל, שיפתחו חשבון בבנק, יזכו להטבות רבות וביניהן  הטבות בדמי ניהול החשבון הכוללות פטורים מעמלות עבור פעולות המבוצעות הן בערוץ האינטרנטי הישיר והן בערוץ בסניף מול פקיד הבנק. עוד הטבות בחשבון הבנק לצעירים – כרטיס אשראי הפטור מדמי שימוש בשנתיים הראשונות, הטבות בניירות ערך ובמט"ח למשקיעים צעירים, ועוד.

 

גימלאים שיפתחו חשבון "גמלאי זהב" בבנק מרכנתיל ייהנו ממסגרת אשראי של עד 30 אלף שקלים בריבית משתנה, כרטיס אשראי מקומי, כרטיס אשראי בינלאומי וכרטיס זהב ללא תשלום דמי שימוש בשנה הראשונה,  התאמת פיקדונות שקליים ואפיקי חסכון ייחודיים, ועוד. גדולתו של בנק מרכנתיל בכך שהוא מבצע אדפטציה לקבוצות ייחודיות כמו עובדי הוראה, שכירים, זוגות צעירים ועוד, ובכך מאפשר לכל פלח באוכלוסייה למצוא את חשבון הבנק שמתאים לו, בתנאים שהותאמו במיוחד למאפייני הפלח ולצרכיו הכלכליים.

 

בנק מרכנתיל באינטרנט

בנק מרכנתיל מאפשר ביצוע פעולות בכל חשבון בנק מטעמו באתר האינטרנט ובאפליקציה, וכל בעלי החשבונות בבנק מרכנתיל ייהנו משירותים מגוונים הכוללים את "מרכנתיל באינטרנט" המאפשר לשלוט בחשבון העובר ושב בלחיצת עכבר, לבצע פעולות ולצפות במידע פיננסי רלוונטי, תוך חיסכון בזמן וכסף מאחר ועלות ביצוע פעולה מקוונת נמוכה משמעותית מעלות פעולה זהה על ידי פקיד בסניף הבנק. שירות נוסף המוצע על ידי הבנק הוא שירות "מרכנתיל בטלפון" המעניק שירות טלפוני אישי בכל הקשור לבנקאות ישירה, כך למשל תוכלו למכור או לקנות מט"ח, להפקיד או למשוך כספים מפיקדונות שקליים שבבעלותכם, להזמין פנקסי המחאות, לפתוח תוכנית חיסכון ועוד.

 

בנק מרכנתיל מציע מגוון שירותים מ קוונים
בנק מרכנתיל מציע סביבות מקוונות עכשוויות לניהול חשבונות הבנק, ביצוע פעולות בעמלות מופחתות בערוצים המקוונים וצפייה במצב החשבונות של לקוחותיו

 

מרכנתיל טרייד – תכנת מסחר מתקדמת מבית בנק מרכנתיל

ללקוחות בנק מרכנתיל המנהלים חשבונות לשקעה, מציע הבנק סביה מקוונת חדשנית לניהול חשבונות השקעה וביצוע פעולות רכישה ומכירה בשוק ההון. תכנת המסחר מרכנתיל Trade הינה סביבה מקוונת לביצוע פעולות אונליין, בגובה מיידית, מכל מקום ובכל זמן, לסוחרים במט"ח, במניות, וכדומה.

 

הלוואות ומשכנתאות לכל כיס לצד תרומה לקהילה

בנק מרכנתיל מציע מגוון הלוואות רחב, החל בהלוואת "פיקס" המותאמת אישית לכל מטרה כאשר אתם קובעים את גובה ההלוואה ומחזירים החזר קבוע של 299 שקלים בחודש בהתאם למספר חודשי ההלוואה. לקוחות העומדים בתנאי קבלת הלוואה הכלליים של הבנק, יוכלו לקבל באמצעות שירות מרכנתיל באינטרנט בלבד, הלוואה מידית בגובה של עד 40 אלף שקלים אותה ניתן לפרוס עד ל – 84 תשלומים.

 

חטיבת המשכנתאות שבבנק מרכנתיל מציעה סוגים שונים של משכנתאות דיור בהתאם לצרכי הלקוח ובמגוון מסלולים אטרקטיביים. כמו כן בהתאם להנחיות משרד הבינוי והשיכון מעניק הבנק הלוואת זכאות למי שעומד בקריטריונים של תנאי תוכנית הסיוע הממשלתית.

 

בנק מרכנתיל חרט על דגלו לתרום לקהילה באמצעות גיוס תרומות וחסויות והשתתפות של עובדי הבנק במגוון פעילויות התנדבותיות מתוך ראיה כוללת הגורסת כי מעבר להצלחה עסקית קיימת חשיבות רבה לתרומה לקהילה שבתוכה הצליח הארגון לצמוח ולשגשג. בין פעילויות ההתנדבות של הבנק – השתתפות ביום המעשים הטובים, פעילות התנדבותית ב"קריית יערים", איסוף פרטי לבוש והעברתם לנזקקים, ועוד.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme