טסים בדצמבר הקרוב? מגיעה לכם מתנה אישית מג'יימס ריצ'רדסון

עידו שיטרית5 דקות קריאה
גיימס ריצרדסון
שתף:

עבור הטסים לחו"ל בתקופת חגי הקניות של דצמבר 2017, ג'יימס ריצ'רדסון נותנים הצעה ייחודית בחנויות הדיוטי פרי הכוללת הטבה מיוחדת שתישלח אליכם אישית, ותכלול מחירים נמוכים במיוחד – רק עבור הטסים במהלך דצמבר, ורק ללקוחות שימלאו את הטופס.

 

כולנו מכירים את הרגע הזה, הרגע בו החופשה שלנו מתחילה, אצל רובנו הרגע הנעים הזה מתפשט בגוף עם כניסתינו לחנות של ג'יימס רי'צרדון בדיוטי פרי. הרגע המיוחד הזה מסמל עבור כל אחד ואחד מאיתנו את כל מה שאנחנו רוצים מהחופשה הקרובה ואף יותר מכך, אנחנו נכנסים לחנות עם התחושה שזהו הרגע הנכון לפנק את עצמנו. הדיוטי פרי הוא הרבה יותר מאשר רק אותו ה"קניון" אליו כל ישראלי כל כך אוהב להגיע, עם הריח של חו"ל והאווירה המושלמת של חופש. הדיוטי פרי, כך מסתבר, הוא גם מקום משתלם לעשות בו קניות – ממוצרי טבק והבשמים הכי חדשים, משוקולד לילדים, אלכוהול למבוגרים וקוסמטיקה לנשים – אם אתם טסים לחו"ל, המאמר הזה יעזור לכם לחסוך בגדול באמצעות קניות בדיוטי פרי.

 

טסים בדצמבר? מגיעה לכם מתנה אישית מג'יימס ריצ'רדסון

כבר 24,985 אנשים קיבלו מתנה אישית מג'יימס ריצ'רדסון

פרטיותך חשובה לנו

הנני מאשר ומסכים לתנאי שימוש, אשר בכפוף להם הפרטים שמסרתי ישמשו לצורך קבלת פניות ו/או הצעות מצד שלישי

 

ג'יימס ריצ'רדסוןבשמים, קוסמטיקה, אופנה, ומה לא?

חברת ג'יימס ריצ'רדסון היא מהמובילות בדיוטי פרי בישראל מזה מעל עשור. כיום, ג'יימס ריצ'רדסון מנהלת שתי חנויות ענק במתחם הדיוטי פרי בישראל, ובהן נמכרים עשרות אלפי מוצרים שונים.

 

מעל 20 מיליוני טסים עוברים בנתב"ג מדי שנה, מהם כמות גדולה של טסים בחודשי הקיץ אך במיוחד בחורף, בתקופת חגי הקניות. כל מי שיש לו כרטיס טיסה, והעובר את הבידוקים הבטחוניים למיניהם ומגיע לאזור המקדים לטרמינלים בהמתנה לטיסה שלו – מגיע לגן עדן של הצעות אטרקטיביות. 

 

המחירים? חשוב שתקראו

לאחרונה ביצעה מערכת ריאלי סקר נרחב, שכלל השוואה של מוצרים שונים הנמכרים בחנויות הדיוטי פרי ביחס לאותם המוצרים הנמכרים בחנויות אחרות ברחבי הארץ ובחנויות דיוטי פרי במדינות אחרות בעולם. את הסקירה המלאה ניתן לקרוא בקישור הזה על דיוטי פרי, והיא כוללת מחירים של מגוון מוצרים – אבל השורה התחתונה היא ברורה. זה לא רק כיף לעשות שופינג בדיוטי פרי – זה גם משתלם. מבקבוקי שתייה, דרך חפיסות סיגריות (ואנחנו לא ממליצים לעשן…), מוצרי בישום וקוסמטיקה מן המותגים האיכותיים והפופולאריים בעולם, ואפילו גאדג'טים ומוצרי חשמל – חנויות הדיוטי פרי בישראל מציעות את המחיר הנמוך ביותר.

 

אם כן, השופינג של לפני הטיסה בחנויות הדיוטי פרי הוא לא רק הפינוק שמסמל את תחילת החופשה -הוא גם דרך נפלאה לחסוך כסף, והרבה.

 

אם אתם צריכים בושם חדש, אם שואב האבק התקלקל והגיע הזמן להחליפו, אם הבר הביתי שלכם מחכה להתחדש בבקבוקי ויסקי משובח או בליקרים שניחוח של חו"ל, או אם הילדים במשפחה היו שמחים לקבל סוכריות m&m בעטיפה ממותגת עם כנפיים שמסתובבות – את כל אלה ועוד, תוכלו להשיג בחנויות הדיוטי פרי של ג'יימס ריצ'רדסון במחירים אטרקטיביים, נמוכים מן המחירים הממוצעים בכל חנות אחרת.

 

זה גם אולי הזמן לבדוק, מה אתם או בני המשפחה הקרובה מעוניינים לרכוש, ואולי לכוון את הרכישה כך שתוכל להיעשות בחנויות הדיוטי פרי. בשמים, שעונים, בקבוקי אלכוהול איכותי ומפנק ואחרים – זה הזמן לחסוך הרבה כסף, להזמין במרוכז את המוצרים המבוקשים גם עבור הקרובים לכם, וליהנות מן המחירים הנמוכים שהדיוטי פרי מציע.

 

אגב, אם אתם דווקא מאלה שפחות נהנים להסתובב בין החנויות ולעשות שופינג, או אם אתם יודעים שלא יהיה לכם זמן בין הצ'ק אין להמראת המטוס שלכם – אתר האינטרנט של ג'יימס ריצ'רדסון מציע בגירסת בטא, את האפשרות לאסוף מוצרים עד 24 שעות לפני הטיסה שלכם לעגלת קניות (רק אם אתם טסים מטרמינל 3), ורק לאסוף את חבילת המוצרים שלכם כשתעברו בדיוטי פרי.

 

מבצעים זה תמיד כיף

בנוסף למחירים הנמוכים ונטולי המע"מ בחנויות הדיוטי פרי, משמח לספר כי כל חנויות הדיוטי פרי מציעות שלל מבצעים המאפשרים רכישה של מוצרים איכותיים במחירים מהנמוכים בארץ. את מחירי כל המוצרים בחנויות ג'יימס ריצ'רדסון וגם שלל קופונים מפתים על מוצרים בתחומים השונים – ניתן לגלות באתר האינטרנט שלהם. תוכלו למלא את פרטיכם באתר האינטרנט של החברה ולקפל קופונים כמו למשל 30$ (כ – 100 ש"ח) הנחה ברכישת מכנסי ג'ינס אופנתיים, מחירים מיוחדים על טבלאות שוקולד, 15% הנחה על בשמים מן המותגים המובילים – ועוד הרבה.

 

טסים בדצמבר? מגיעה לכם מתנה אישית מג'יימס ריצ'רדסון

כבר 24,985 אנשים קיבלו מתנה אישית מג'יימס ריצ'רדסון

פרטיותך חשובה לנו

הנני מאשר ומסכים לתנאי שימוש, אשר בכפוף להם הפרטים שמסרתי ישמשו לצורך קבלת פניות ו/או הצעות מצד שלישי

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme