5 סודות של מיליונרים שכדאי לכם להכיר

מערכת5 דקות קריאה
סודות של מיליונרים שממש כדאי לכם להכיר
שתף:

מסתובבים ביננו (גם בישראל וגם בעולם) לא מעט מיליונרים. אנחנו נוטים לקנא בהם גם אם לא תמיד נדע לזהות אותם ברחוב. אנחנו מדמיינים את החיים שלהם באחוזה מפוארת עם מטוס פרטי, בריכה וכמה משרתים, וככל הנראה התדמית הזו נוצרה בעיקר בזכות סדרות הטלוויזיה והסרטים ההוליוודיים. במציאות ייתכן שאתם מכירים אותם די מקרוב, גם אם אתם לא באמת מודעים לעובדה שיש להם יתרת זכות ו/או נכסים שניתן לאמוד במספרים המורכבים משבע ספרות לפחות. אם תמיד רציתם להציץ לחייהם ולגלות סודות של מיליונרים, הנה ההזדמנות שלכם.

 

1 – הם יציבים בעבודה

יכול להיות שאתם מדמיינים לעצמכם מיליונרים ללא עבודה יציבה אלא עם קרן נאמנות מרשימה שירשו מהוריהם, אבל תופתעו לגלות שחלק גדול מהם דווקא עבד די קשה כדי להרוויח את שכרו. אם קיוויתם לקרוא על סודות של מיליונרים ולגלות שהכסף צנח עליהם מהשמיים אתם עומדים להתאכזב קשות. אלה הם דווקא העובדים שנשארו במקום עבודה יציב לאורך זמן, 30 ואף 40 שנה במקרים רבים. היתרון הגדול של היציבות התעסוקתית הזו הוא שהשכר שלהם עלה עם הזמן, ההטבות הסוציאליות גדלו יחד איתם ובהתאם הם נהנים מתנאים טובים שמאפשרים לא רק לחיות כמו מיליונרים – אלא להיחשב מיליונרים.

 

יציבות תעסוקתית - ברשימת סודות של מיליונרים
יציבות תעסוקתית נמצאת בראש רשימת סודות של מיליונרים, והיא מסבירה היטב איך צברו העשירים את הכסף שכולנו חולמים עליו

 

2 – הם חוסכים לא מעט כסף

רוב המיליונרים החל לחסוך כסף עוד בשנות ה-20 לחייהם. הם דאגו לבחור במסלול השקעה שיניב להם תשואה יציבה וטובה, והקפידו לחסוך עד כמה שאפשר מרגע שהחלו להרוויח את שכרם. כשמוסיפים לחיסכון הזה גם את ההשתתפות של המעסיקים בקרנות הפנסיה ובקרנות ההשתלמות מגלים תכניות חיסכון מרשימות מאוד. אם אתם רוצים לאמץ ולו סוד אחד מתוך שלל סודות של מיליונרים, זה המקום האידאלי להתחיל ממנו. דרך אגב, גם כשאתם מקבלים העלאה בשכר, נסו לחסוך את ההפרש ולא להעלות את רמת החיים שלכם או לבזבז יותר. אם במקום חופשה או מסע קניות משוגע תכניסו את היתרה לחיסכון, תגלו שאתם חוסכים לא מעט מדי חודש.

 

3 – סודות של מיליונרים שמשקיעים נכון

מיליונרים רבים מנהלים תיק השקעות, והם גם משקיעים לטוח הארוך (עשרות שנים, לא חמש). הם גם לא מנצלים את הדיבידנדים כדי לשפץ את הבית אלא כדי לטובת השקעות חוזרות. בטווח הארוך הם נהנים מצמיחה, וכך הם לא רק חוסכים כסף אלא מייצרים אותו. כדי להשקיע נכון, וגם כדי לפעול נכון בכל הקשור להתנהלות הכלכלית שלהם, עם נעזרים ביועצים מקצועיים. הם יודעים מה המצב הכלכלי שלהם, הם עוקבים אחר ההכנסות וההוצאות, ובהתאם הם יודעים להיעזר במי שצריך כדי לתכנן את ההשקעות שלהם. בשביל זה יש מומחים.

 

סודות של מיליונרים ומכוניות של מיליונרים
ציפיתם לגלות שהם קונים מכוניות יקרות ומצועצעות, אבל בין שלל סודות של מיליונרים יש סוד אחד מרכזי: לא באמת צריך לקנות מכוניות מפוארות או גאדג'טים יקרים.

 

4 – הם לא קונים צעצועים יקרים

ברשימת סודות של מיליונרים יש סוד שאולי יפתיע אתכם, ואולי דווקא לא: הם פשוט לא קונים על מה שהם לא באמת חייבים, או לכל הפחות – הם קונים הרבה פחות מהצרכן הממוצע. זה שאין לו מיליונים בבנק. גם אם חשבתם שהם מבלים יותר במרכזי קניות ובעיקר בחנויות תכשיטים ופרוות, זה פשוט לא נכון. רבים מהם מסתפקים גם ברכב קלאסי (בניגוד למיתוס לפיו לכל מיליונר יש מרצדס) וגם הבית שלהם לא תמיד מזכיר את האחוזה הגרנדיוזית.

 

5 – הם קובעים מטרות כלכליות

אנשים עשירים לא מסתפקים בהצלחה, הם תמיד שואפים לצמוח ובהתאם הם שואפים להגדיל גם את הרווחים שלהם. במילים אחרות, ברשימת סודות של מיליונרים נכנס סעיף אחד חשוב: תכנון. תכנית עבודה מוגדרת, יעדים ברורים ומטרות, כל אלה מאפשרים להם לפעול באופן ממוקד מאוד ולנקוט בצעדים הדרושים כדי להגיע למטרה. הם עשויים להשקיע בנדל"ן כדי ליהנות מהכנסה קבועה או מתשואה יפה, או לחפש דרכים יצירתיות לייצר הכנסה פסיבית בדרך אחרת.

 

סודות של מיליונרים שמתכננים נכון
אחד הסודות המרכזיים ברשימת סודות של מיליונרים: הם פשוט מתכננים נכון וחושבים תמיד צעד קדימה.

 

סודות לא מאוד כמוסים

אם נודה באמת, סודות של מיליונרים הם לא באמת סודיים, וגם לא מאוד מפתיעים. רובנו מבינים שאנחנו כנראה לא מרוויחים מספיק, או שאנחנו מבזבזים קצת יותר מדי. השילוב בין השניים גם הוא אפשרי, אם כי במקרים רבים הוא מתברר כדרך האידאלית בכיוון ההפוך. אם אתם רוצים להתקרב אליהם ואולי לכנות את עצמכם כמיליונרים ביום מן הימים, נסו לאמץ לעצמכם כמה הרגלים חדשים. אף פעם לא מאוחר מדי להתחיל.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme