לאומי קארד – הלוואות מיידיות של עד 60,000 ש"ח

מערכת5 דקות קריאה
לאומי קארד הלוואות
שתף:

כמו כל שאר חברות האשראי בארץ, גם חברת לאומי קארד מציעה הלוואה מיידית במסגרת חוץ בנקאית, בטיפול מהיר ובתנאי תשלום נוחים. על כל מסגרות ההלוואות הניתנות על ידי חברת האשראי – במאמר שלפניכם.

 

בעלי כרטיס אשראי – הלוואה בתהליך קצר ובאופן מיידי

בעלי כרטיס אשראי לאומי קארד נהנים מהיצע הלוואות נרחב וגמיש לכל מטרה. ההלוואות ניתנות בסכומים של עד 60,000 ש"ח ובעד 60 תשלומים (חמש שנים), כאשר ניתן לבחור תקופת גרייס (תקופה בה לא מבוצעים החזרים בגין ההלוואה כלל) של בין חודשיים ועד 12 חודשים מיום קבלת ההלוואה. ההלוואה היא חוץ בנקאית, כך שעל אף שהסכום שלוויתם יוזרם לחשבון הבנק שלכם, הוא לא ישפיע על האובליגו בבנק, ותוכלו לקחת עוד הלוואה מהבנק על פי זכאותכם ללא קשר לקיום הלוואה זו. בנוסף, מדובר בהלוואה מיידית, כך שהסכום שנלווה יועבר לחשבון הבנק בתוך לכל היותר שלושה ימי עסקים.

 

הלוואה גם ללקוחות כל הבנקים שהם לא לקוחותיהם

למבקשים מלאומי קארד הלוואה שהם אינם לקוחות החברה, מוצעות הלוואות חוץ בנקאיות של עד 50,000 ש"ח ללא בטחונות או ערבים, במסגרת של עד 48 תשלומים (4 שנים), ללא תקופת גרייס או אפשרות לדחות את תחילת ההחזרים.

 

לאומי קארד - הלוואות ועוד
לאומי קארד מציעה הלוואות מיידיות, חוץ בנקאיות, בסכומים של עד 60,000 ש"ח ללקוחות החברה ועד 50,000 ללקוחות שאינן בעלי כרטיס אשראי מטעם החברה, בתהליך מהיר ובתנאי החזר נוחים

 

הריבית המוצעת בהלוואות של לאומי קארד

לאחרונה (יולי 2017) עבר "חוק אשראי הוגן" אשר קובע תנאים וגובה ריבית מקסימאלית בהלוואות חוץ בנקאיות. זאת – לטובת לקוחות אשר מעוניינים ליטול הלוואה ומבלי לקרוא "את האותיות הקטנות", הם מוצאים את עצמם נוטלים הלוואות בריביות לא הוגנות. על כן, תנאי הריבית המירבית שתשולם בלאומי קארד בגין הלוואה חוץ בנקאית מפורסמים באתר, והם כדלקמן:

 

  • גובה הריבית להלוואה מוצע על פי מאפייני הלקוח ובהלימה לסיכונים בהצעת הלוואה ללקוח
  • הריבית צמודה לריבית הפריים במשק (נכון להיום – 1.6%)
  • הריבית המרבית המוצעת עבור ההלוואה – p + 12.25%

 

לאומי קארד – הלוואה נוחה, כלי פיננסי יעיל

הלוואות חוץ בנקאיות הן שוק פרוץ בישראל, ומשקי בית רבים מוצאים עצמם בתוך מעגל מכושף שבו נטילת הלוואה מספקת אוויר לנשימה בטווח הקצר, אולם מגדילה את הגירעון המשפחתי עם החזרים מכבידים בטווח הארוך. ביחד עם זאת, מציעה חברת לאומי קארד הלוואות יעילות בתנאים מועדפים, ובאופן מושכל השימוש בהלוואה חוץ בנקאית עשוי להקטין את סך התשלומים הנומינליים על ריביות (למשל, כנגד הריבית המשולמת על משיכת היתר, היא האוברדראפט, הניתן בתנאי ריבית גרועים בדרך כלל מכל הלוואה חוץ בנקאית) ולהיות הבחירה הכלכלית הנכונה.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme