10 סרטים שלא ממש הצליחו השנה בקולנוע

מערכת5 דקות קריאה
10 הסרטים הכי פחות רווחיים
שתף:

שנת 2017 עדיין לא הסתיימה, ובסתיו שהחל זה עתה צפויים כמה סרטים גדולים שאמורים, לפחות על פי התחזיות, למשוך את הצופים לאולמות הקולנוע. גרסה עדכנית לסרט "It" של סטיבן קינג היא דוגמה טובה לסרט שצפוי להרשים מאוד בקופות, ובהמשך ייצא גם אחד הסרטים המדוברים של השנה – "ליגת הצדק". לצדם אפשר למנות כמה שוברי קופות גדולים במיוחד, לרבות "היפה והחיה" וכמובן "וונדר וומן". מצד שני, יש גם כמה סרטים שלא ממש משכו אתכם אל הקולנוע, ולא רק אתכם. הרשימה שלפניכם כוללת את 10 הסרטים שהשיגו את הביצועים הגרועים ביותר השנה, והנתונים שלפניכם מתייחסים להכנסות הסרטים בארה"ב בלבד.

 

10 – הרוח במעטפת (Ghost in the Shell)

עם תקציב של 110 מיליון דולר ועם כוכבת ראשית שאמורה למשוך את הקהל (סקרלט ג'והנסון), "הרוח במעטפת" רשם רווחים של 40.5 מיליון דולר בלבד. מבחינת פרמאונט זהו כישלון די גדול, מיותר לציין.

 

רווחים מאכזבים במיוחד: הרוח במעטפת
הרוח במעטפת – 40.5 מיליון דולר בלבד

 

9 – המלך ארתור: אגדת החרב (King Arthur: Legend of the Sword)

אם "הרוח במעטפת" אכזב, "המלך ארתור" אכזב הרבה יותר. אז נכון, הקאסט לא כולל שמות גדולים במיוחד, למעט ג'וד לאו, ובכל זאת מדובר בסרט עם ביצועים דלים במיוחד מבחינת אולפני וורנר. בשורה התחתונה הסרט סיפק רווחים של 39.1 מיליון דולר בלבד.

 

8 – משאית מפלצת (Monster Trucks)

עוד סרט של פרמאונט שרשם ביצועים מאכזבים הוא "משאית מפלצת", שהושקעו בו 125 מיליון דולר אבל הרווחים שרשמו האולפנים עומדים על 33.3 מיליון דולר בלבד.

 

7 – סימן חיים (Life)

ריאן ריינולדס וג'ייק ג'ילנהול מככבים בסרט עם תקציב צנוע יחסית (במונחים הוליוודיים) – 58 מיליון דולר. מצד שני, גם הרווחים של הסרט צנועים מאוד, ואולפני סוני הסתפקו ב-30.2 מיליון דולר.

 

קצת יותר מ-30 מיליון דולר
סימן חיים – 30.2 מיליון דולר

 

6 – הבית תמיד זוכה (The House)

וויל פרל ואיימי פולר לא ממש הצליחו למשוך את הקהל לקולנוע, ועם תקציב של 40 מיליון דולר הסרט של אולפני וורנר סיפק רווחים דלים: 25.5 מיליון דולר בלבד.

 

5 – יומנו של חנון 4: חופשה על גלגלים (Diary of a Wimpy Kid: The Long Haul)

עם תקציב של 22 מיליון דולר ובלי שמות נוצצים (למעט אלישיה סילברסטון לחובבי "קלולס"), הסרט הרביעי בסדרת "יומנו של חנון" רשם רווחים של 20.7 מיליון דולר בלבד.

 

4 – תרגיל לשוטרים מתחילים (CHiPs)

ההשקעה של אולפני וורנר בסרט הזה לא עלתה על 25 מיליון דולר, וגם הרווחים שסיפק הסרט לא היו מרשימים במיוחד: 18.6 מיליון דולר.

 

3 – אימא! (Mother!)

חשוב לציין שהסרט "אימא!" עדיין מוקרן בבתי הקולנוע בארה"ב, כך שמוקדם מדי להכתיר אותו ככישלון קולוסאלי. מצד שני, הסרט של פרמאונט מושך אליו תשומת לב בזכות הכוכבת הראשית, זוכת האוסקר ג'ניפר לורנס, ולצדה גם מישל פייפר ואד האריס. 30 מיליון דולר הושקעו בסרט שהכניס בינתיים 13.4 מיליון דולר בלבד, נתון מאכזב ביותר.

 

2 – בלתי נשכח (Unforgettable)

הסרט של אולפני וורנר קיבל תקציב צנוע מאוד (12 מיליון דולר) וגם כוכבת ראשית מוכרת (קת'רין הייגל), אבל הביצועים בקופות היו בגדר כישלון מהדהד. 11.3 מיליון דולר, זוהי שורת הרווח.

 

בלתי נשכח - ביצועים גרועים למדי
בלתי נשכח – 11.3 מיליון דולר בלבד

 

1 – תרופה לבריאות (A Cure for Wellness)

בהשוואה לסרטים אחרים ברשימה הזו, "תרופה לבריאות" קיבל דווקא תקציב לא רע (40 מיליון דולר). מצד שני, הרווחים שלו צנועים הרבה יותר: 8.1 מיליון דולר.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme