מציאות רבודה: כללי המשחק החדשים בשוק

מערכת5 דקות קריאה
מהי מציאות רבודה?
שתף:

מנכ"ל חברת אפל, טים קוק, נוטה לדבר לא מעט על מציאות רבודה ועל שילובה במכשירי החברה. מצד שני, נדמה שהיום הוא כבר ממש לא לבד, ומשווקים רבים אחרים חולמים על הטכנולוגיה החדשנית הזו. עם מערכת ההפעלה החדשה יתאפשר למצלמה של אייפון לשלב בעולם האמיתי גם גרפיקות. באופן דומה, גם חברות רבות אחרות מחפשות את הדרך לשלב מציאות רבודה במוצרים שלהן. איך זה ישפיע עלינו, ולמה אפשר לצפות גם בעתיד, ככל שהטכנולוגיה תמשיך להתקדם והמציאות הרבודה תהפוך למציאות קיימת.

 

הבאז סביב מציאות רבודה ממשיך

מציאות רבודה זוכה מפעם לפעם לתשומת לב, ונדמה שבנקודת הזמן הנוכחית זה קורה בעיקר בזכות מערכת ההפעלה של אפל (iOS). מותגים רבים אחרים כבר ניסו את מזלם לאורך הדרך, עם אפליקציות שמציעות לספק את חוויית המציאות הרבודה בדרך כזו או אחרת, אבל כמעט כולן כשלו כישלון חרוץ. עכשיו מציאות רבודה שוב זוכה ליחס חם, וגם גוגל הודיעה שהיא מצטרפת לחגיגה באמצעות ARCore על גבי מכשירי אנדרואיד. הבכירים בחברות הגדולות ביותר מדברים על חוויית משתמש חדשה, כזו שפורצת את הגבולות הגיאוגרפיים הקיימים והופכת את המכשיר הסלולרי לכלי שמאפשר לנו להגיע רחוק הרבה יותר.

 

מציאות רבודה - כך היא משתלטת
מציאות רבודה היא חוויה אחרת לחלוטין, ונדמה שהיא עומדת להשתלט על חיינו בדרך שעוד לא הכרנו

 

טכנולוגיה מתקדמת ואטרקטיבית יותר

מכשירי הטלפון החדשים של אנדרואיד ואפל, אלה שיכניסו את המציאות הרבודה לחיינו, למעשה יתבססו על טכנולוגיה מתקדמת הרבה יותר. הטכנולוגיה החדשה תהפוך את הצרכן לפעיל הרבה יותר, מה שהופך אותה לחיונית עבור החברות הגדולות ביותר. למשל, חברה שמציעה מוצרים לעיצוב הבית תאפשר לנו לעצב את החדר מרחוק, עם טכנולוגיה מתקדמת שמאפשרת לנו להזיז חפצים ולמקם אותם ברחבי החדר, בהתאם לממדים הקיימים ולמיקום החלון. כל זאת בקלות רבה, דרך המכשיר הסלולרי. מבחינת הלקוחות מדובר בשירות מתקדם ובעל ערך רב הרבה יותר שמתאפשר רק בזכות מציאות רבודה. עיצוב הבית, תכנון המשרד או בחירת ריהוט חדש הם רק חלק מהיתרונות שמחכים לנו ככל שהטכנולוגיה ממשיכה להתקדם, וככל שהקונספט של מציאות רבודה יהפוך לחלק בלתי נפרד מחוויית המשתמש שיציעו לנו המותגים המובילים, בהם גם איקאה.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme