אייפון 8: 8 סיבות לבחור אותו על פני אייפון X

מערכת5 דקות קריאה
למה דווקא אייפון 8
שתף:

בספטמבר הכריזה חברת אפל על שלושה מכשירים חדשים: אייפון 8, 8 פלוס והטלפון החדש שלה – אייפון X. המכשירים החדשים יעלו (בהתאמה) 699 דולר, 799 דולר ו-999 דולר. לפי ההערכות רוב הצרכנים מחכים להשקה הרשמית של אייפון X, שצפויה בתחילת נובמבר, אבל למרבה הפלא יש דווקא כמה סיבות טובות לבחור דווקא את אייפון 8, ולא את הדגם החדש של אפל.

 

1 – אייפון 8 עובד על שבב ביוני זהה לאייפון X

אם נדמה לכם שהמחיר הגבוה של אייפון X הופך את המכשיר לאיכותי יותר, תשמחו לדעת שבמחיר המוזל יותר של אייפון 8 תקבלו את אותו "מוח" אלקטרוני בדיוק. למעשה, כל שלושת המכשירים החדשים עובדים על שבב זהה ועל מעבד זהה. ההבדלים בין המכשירים מזעריים, ולמעשה אייפון X כולל מערכת זיהוי פנים שעדיין אינה קיימת בגרסה השמינית של אייפון. דרך אגב, כל המכשירים פועלים גם על אותה מערכת הפעלה – iOS11.

 

2 – מערכת זיהוי הפנים עדיין אינה מוכחת

מאז 2013, אז הושק אייפון 5S, אנחנו משתמשים במכשירי האייפון שלנו באופן שונה לחלוטין, וכך אנחנו משחררים את נעילת המכשיר עם טביעות אצבע, במקום עם סיסמאות וקודים שלעיתים קשה לנו לזכור. אייפון X מציע היום פתרון חדש שכולל זיהוי פנים (Face ID), אבל הטכניקה הזו עדיין לא מוכחת, ובהתאם היא גם לא בהכרח מדויקת. אייפון 8 כולל את חיישן טביעת האצבע המוכר, והוא יחסוך לכם כאבי ראש אם תחליטו לגדל זקן או לצבוע את השיער.

 

אייפון 8 ללא זיהוי פנים
אייפון 8 כולל חיישן טביעות אצבע ולא זיהוי פנים כמו אייפון X, מה שיאפשר לכם לגדל זקן או לצבוע את השיער בראש שקט

 

3 – אייפון 8 ו-8 פלוס נטענים מהר ובאופן אלחוטי

כל שלושת המכשירים כולל את המרכיב החשוב הזה, וכולם ייטענו מהר יותר ובאמצעות מטען אלחוטי. המשמעות היא שאין יתרון לאייפון X בתחום הזה, ואתם בהחלט יכולים לחסוך בעלות ולרכוש אייפון 8 במחיר מוזל יותר, ועדין ליהנות מהבונוס הזה. אם אתם מחפשים סיבות טובות להשקיע את הכסף באייפון X, זו בוודאי לא הסיבה לעשות זאת.

 

4 – אייפון 8 פלוס ואייפון X כוללים מצלמה די זהה

חובבי הצילום, שעבורם האייפון הוא גם מצלמה דיגיטלית לכל דבר, ישמחו לדעת שמכשירי אייפון 8 פלוס כוללים מצלמה איכותית לא פחות מזו של אייפון X. למעשה, גרסה 8 פלוס כוללת עדשות מתקדמות שמאפשרות לנו ליהנות מאיכות צילום גבוהה מאוד גם כשאנחנו מבצעים זום אין.

 

5 – החריץ העליון של אייפון X מכוער למדי

מערכת הצילום של אייפון X כוללת חריץ עליון שפוגע באופן ניכר במראה הטלפון החדשני של אפל. למרבה המזל, במכשירי אייפון 8 החריץ הזה לא קיים, ואם אסתטיקה היא סוגיה מרכזית מבחינתכם – זה נושא שכדאי להתייחס אליו.

 

אייפון 8 בלי חריץ עליון
אייפון 8 לא כולל את החריץ העליון של אייפון X, זה שפוגע במראה הטלפון באופן משמעותי

 

6 – המחיר של אייפון X גבוה מאוד

אייפון 8 יעלה לכם כ-700 דולר, בעוד אייפון X יעלה כ-300 דולר יותר. אם צרכנות חכמה היא זו שעומדת לנגד עיניכם ואתם רוצים לחסוך בעלויות, אין ספק שהמכשיר החדש פשוט יקר מדי. גם עם מכשיר קצת פחות "מתוחכם" (לכאורה) עדיין תקבלו טלפון חדש לחלוטין, עם ביצועים מצוינים כיאה למוצר איכותי של חברת אפל.

 

7 – השדרוג מאייפון 7 פשוט יותר

שדרוג מכשיר טלפון דורש התייחסות גם למוצרים משלימים, שאת חלקם יש לכם בבית, כדוגמת הכיסוי לטלפון. אז נכון, אתם יכולים לרכוש היום כיסוי לאייפון במחירים נוחים יחסית, אבל אם אתם רוצים לחסוך בעלויות אייפון 8 יעזור לכם הרבה יותר. לא רק שהמכשיר עצמו זול יותר, גם השדרוג מאייפון 7 יהיה זול יותר, שכן הכיסוי שהיה לכם קודם יעבור איתכם למכשיר החדש. אייפון X מאופיין בממדים שונים לחלוטין, והכיסוי שברשותכם לא יתאים לו.

 

8 – אייפון X יהיה זמין הרבה פחות

מאחר וכולם (או כמעט כולם) מחכים לאייפון X, הסיכוי שתוכלו להשיג אותו בקרוב שואף לאפס. ככל שהביקוש למכשיר גבוה יותר כך הזמינות שלו נמוכה יותר, מה שאומר שהשדרוג שלכם ימתין זמן לא מבוטל. זהו חיסרון משמעותי, בוודאי למי שמשתוקק להחליף את המכשיר הישן בדגם חדשני ומתקדם יותר. אייפון 8 יהיה זמין לכם הרבה יותר.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme