גרופון מסעדות – המבצעים הכי שווים לארוחות בהנחות

עומר גלעדי5 דקות קריאה
גרופון מסעדות - שפע של הטבות
שתף:

גרופון הוקמה בשנת 2008 בארה"ב כחברה המציעה רכישה מקוונת של שוברי עסקה, "קופונים", למוצרים ושירותים שונים שהציעו בתי עסק משלל תחומים באזור שיקגו. החידוש של גרופון הוא שיווק מבצעים מטעם בתי עסק כאשר רק אם מספר מינימאלי של לקוחות מתחייבים לבצע רכישה בתנאי המבצע נחתמת העסקה, רק אז מבוצע תשלום והלקוחות הופכים זכאים לקבל את המוצר או השירות בתנאים שנקבעו. אם אין היענות מספקת להצעה לא מבוצעות עסקאות כלל, גם לא מול לקוחות שהיו מעוניינים בה. הצלחת המודל הביא לגידול מהיר בפעילותה של גרופון עד כי כיום החברה פועלת בכ30 מדינות ברחבי העולם ומציעה לכ – 50 מיליון לקוחות כחצי מיליון עסקאות מבצע חדשות מדי יום. שווי השוק של גרופון עומד כיום על כ – 4 מיליארד דולרים. גרופון החלה לפעול בישראל בתחילת שנת 2011 עת רכשה בכ – 15 מיליון דולרים את האתר הישראלי "גרופר" שעסק בהצעת עסקאות מבצע מטעם מגוון בתי עסק ברחבי הארץ. תחום ההסעדה תפס תמיד נפח משמעותי מן העסקאות בגרופון. אספנו עבורכם דוגמאות להצעות אטרקטיביות של גרופון מסעדות לארוחות במסעדות מובילות ברחבי הארץ.

 

ארוחות מעולות דרך גרופון מסעדות
גרופון מסעדות מאפשר לכם ליהנות מארוחות מפנקות במחיר משתלם

 

ההיצע של גרופון מסעדות בתל אביב

לתל אביב יש הרבה מה להציע בתחום הקולינריה, רכישת שוברי גרופון מסעדות היא דרך מצוינת ליהנות מארוחות במסעדות ידועות באיכותן במחירים משתלמים במיוחד:

 

מסעדת פאפאס שוכנת בכרם התימנים והיא אחת מן המסעדות האיטלקיות המוכרות ביותר בתל אביב, יש המגיעים לעיר הגדולה במיוחד כדי לסעוד בה. בגרופון מסעדות ניתן למצוא תמצאו שוברים לארוחות זוגיות במחיר מוזל בפאפאס. כך למשל שובר לארוחה זוגית הכולל מנות פתיחה, מנות עיקריות, שתי כוסות שתייה (כולל יין או בירה) וקינוח זוגי, הכל ב199 שקלים בלבד (במקום 359).

 

מי לא מכיר את בית הפנקייק, בגרופון מסעדות ניתן לרכוש ב40 ש"ח שובר המאפשר הזמנה בסכום של 80 ש"ח מן התפריט. הצעה נוספת מבית הפנקייק היא ארוחת בוקר 1+1 ב58 שקלים בלבד.

 

בית הפנקייק דרך גרופון מסעדות
גרופון מסעדות מציעה לכם מבחר דילים במסעדות מובילות, בהן גם בית הפנקייק.

 

ארוחות דגים משובחות הן פינוק אמיתי אולם הן נוטות להיות יקרות. דרך גרופון מסעדות תוכלו לרכוש שובר לארוחה זוגית במסעדת הדגים הידועה בני הדייג (לה סניפים בנמל תל אביב ובמרינה הרצלייה). עבור 198 ש"ח בלבד תיהנו מבר סלטים ללא הגבלה, מנה עיקרית של דג או בשר, שתייה וקינוח.

 

כל מי שאכל בשיפודי התקווה מתגעגע לחזור לשם, מי שלא אכל שם עדיין וודאי שמע על המסעדה ומעוניין לבקר פה. בגרופון תוכלו לרכוש ב69 ש"ח שובר לארוחת בשרים ליחיד בסניף שיפודי התקווה בנמל תל אביב, ניתן גם לרכוש ב138 ש"ח שובר לארוחת בשרים זוגית או שובר לארוחת דגים זוגית ב155 ש"ח.

 

גרופון מציעה מסעדות גם בירושלים וסביבתה

ירושלים היא עיר רווית אטרקציות, בגרופון תמצאו שוברים משתלמים משלל בתי עסק בירושלים, ביניהם מסעדות ידועות:

כך למשל מסעדת מונטיפיורי בלב שכונת ימין משה מציעה דרך גרופון מסעדות שובר ב229 שקלים בלבד לארוחה איטלקית ששווייה 460 שקלים.

 

במסעדת השף היוקרתית אלומה במלון קראון פלאזה בירושלים תוכלו ליהנות מארוחת גורמה זוגית עבור 199 שקלים בלבד אם תרכשו אותה דרך גרופון מסעדות.

 

אבו גוש ידועה במסעדות המזרחיות המעולות ובפינוקים אוריינטליים מתוקים כגון כנאפה, בקלאווה ועוד. בגרופון מסעדות תוכלו לרכוש ב25 שקלים שובר המזכה אתכם ב50 שח של קינוחים מן התפריט בקפה קבלינו באבו גוש, עוגות, כנאפה, גלידות, וופל בלגי, קרפ ועוד.

 

קצרה היריעה מלפרט עוד אודות מאות השוברים המשתלמים שמציעות דרך גרופון מסעדות מוכרות יותר או פחות ברחבי הארץ. אנו ממליצים בחום למי שמתכננים בילוי קולינרי לבדוק תחילה אלו שוברים ניתן למצוא בגרופון, רוב הסיכויים שתגלו שאתם יכולים ליהנות בדיוק מהבילוי שאתם מעוניינים בו במחיר משתלם במיוחד.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme