7 הזוגות העשירים בעולם – עם הון משותף של 260 מיליארד דולר

מערכת5 דקות קריאה
הזוגות העשירים עם הון בלתי נתפס
שתף:

יש אנשים שיש להם הכל. פשוט כך. מצד אחד קריירה מוצלחת ומצד שני חיי נישואין שדורשים גם הם עבודה, אבל מאפשרים להם לאחד כוחות וליהנות מכוח רב וגם מהון לא מבוטל. הזוגות החזקים בהחלט מוצאים שפינוי הזמן להשקעה במערכת היחסים הוא לא פשוט, אבל בכל התחומים – מפוליטיקה דרך עולם הבידור ועד להייטק – אפשר למצוא זוגות ששרדו את האתגרים בזמן שבנו את האימפריות שלהם. שבעה זוגות כאלה לפניכם.

 

בין הזוגות העשירים בעולם: תום בריידי וג'יזל בונדשן

הון משותף: 540 מיליון דולר.

הצמד הזה הוא לא רק חטוב ומרשים למראה, אלא גם צמד די חזק בתעשייה. עם שמונה שנות זוגיות ולמרות שמועות על פרידה אפשרית אי שם ב-2015, טום וג'יזל שווים ביחד די הרבה. היא דוגמנית העל עם תלוש השכר הגבוה ביותר בעולם ועם הכנסות של כ-30.5 מיליון דולר ב-2016 לבדה. הוא כוכב פוטבול שהשכר שלו הוא השלישי הכי גבוה בהיסטוריה של ליגת הפוטבול הלאומית (NFL). מדי שנה הוא משלשל לכיסו 8 מיליון דולר מפרסום בלבד.

 

תום בריידי וג'יזל בונדשן
תום בריידי וג'יזל בונדשן הם הדוגמה לקלאסית לזוג שהוא גם יפה, גם חזק וגם בעל הון מכובד למדי. תמונה: Business Insider

 

איוונקה טראמפ וג'ראד קושניר

הון משותף: בין 207 ל-762 מיליון דולר.

אנחנו מכירים בעיקר בתור בתו של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ, וגם בתור היועצת הפרטית שלו בבית הלבן (תפקיד שעליו היא לא מקבלת שכר), אבל איוונקה טראמפ היא אישה עשירה בפני עצמה. רק לאחרונה היא חגגה את יום הנישואין השמיני שלה עם בעלה ג'ראד קושניר, יועץ בכיר לנשיא ובעליה של חברת נדל"ן ענקית בארה"ב. הערכת השווי שלהם התאפשרה השנה לראשונה לאחר שנחשפו כמה מהנכסים המרכזיים שלהם, לרבות אוסף פריטי אמנות ששווה לא פחות מ-25 מיליון דולר וכמובן בזכות ההכנסות של איוונקה מהשקעות שונה וממותג הלייפסטייל שלה. אם תשאלו את ג'ראד היא גם המנכ"לית בבית שבו הם מגדלים יחד שלושה ילדים.

 

ביונסה וג'יי-זי

הון משותף: 1.16 מיליארד דולר.

ביונסה וג'יי-זי הם המלך והמלכה של תעשיית הבידור, ונדמה שקשה לערער על התואר הזה גם אחרי תשע שנות נישואין ושלושה ילדים. ההון שלהם הגיע בעיקר מהמוזיקה, ממכירות האלבומים, מהופעות חיות, ממופעים בכל העולם וגם כמה מותגים פרטיים שלהם, בהם מותג שמפניה יוקרתי. בקיץ 2017 הם רכשו אחוזה בלוס אנג'לס בשווי 88 מיליון דולר (אל דאגה, יש להם משכנתא בגובה של 59 מיליון דולר).

 

ביונסה וג'יי-זי - בזכות המוזיקה
את מרבית ההון שלהם צברו ביונסה וג'יי-זי בזכות המוזיקה, אבל גם הם רכשו לאחרונה אחוזה משוגעת – עם משכנתא לא קטנה

 

מירנדה קר ואוון שפיגל

הון משותף: 3.44 מיליארד דולר.

המייסד של סנאפצ'ט ומנכ"ל החברה הוא איוון שפיגל, אחד המיליארדים העשירים באמריקה עם הון של כ-3.4 מיליארד דולר. בתחילת 2017 הוא נישא לדוגמנית האוסטרלית מירנדה קר שהגיעה אל הזוגיות הזו עם הון מרשים משלה – 45 מיליון דולר. יחד הם ללא ספק בין הזוגות העשירים ביותר בעולם.

 

מארק צוקרברג ופרסילה צ'אן

הון משותף: 74.2 מיליארד דולר.

מייסד ומנכ"ל פייסבוק נחשב לא פעם כילד הפלא שהרוויח את המיליארד הראשון שלו בגיל 23, ואשתו פרסילה – אהובתו מימי התיכון – הייתה שם מתחילת הדרך. צוקרברג וצ'אן התחתנו ב-2012 ומאז הביאו לעולם שתי בנות. היום הם לא רק אלה ששינו את האופן שבו אנחנו מנהלים את התקשורת הבינאישית שלנו, אלא הם גם תורמים למחקרים בתחומי הבריאות, החינוך והקהילה. דרך אגב, הם גם מתכננים לתרום את רוב ההון שלהם לצדקה במסגרת "התחייבות הנתינה" (Giving Pledge), מיזם הצדקה של וורן באפט וביל גייטס.

 

מארק ופרסילה צוקרברג - תודה לפייסבוק
מייסד פייסבוק הכיר את אשתו לפני שהגיע למיליארד הראשון שלו, ויחד הם ללא ספק זוג חזק ועשיר מאוד. תמונה: Buesiness Insider

 

ביל ומלינדה גייטס

הון משותף: 89.6 מיליארד דולר.

לא מפתיע למצוא בין הזוגות העשירים גם את בני הזוג גייטס. ביל ומלינדה צברו הון שנושק ל-90 מיליארד דולר, אבל את רובו הם תרמו. ארגון הצדקה שלהם – הקרן על שם ביל ומלינדה גייטס – נוסד בשנת 2000 והוא ממוקד בשיפור ובקידום הבריאות בעולם עם משאבים בגובה 40 מיליארד דולר. ב-2016 הם קיבלו מהנשיא ברק אובמה את מדליית החירות, מדליה שנחשבת לאות כבוד ברמה הגבוהה ביותר, בזכות התרומה שלהם לחברה. רק לידע כללי, הזוג נשוי כבר 23 שנה ושלושת ילדיהם לא צפויים לקבל חלק גדול מההון הזה, משום שרובו הועבר לצדקה.

 

ג'ף ומקנזי בזוס

הון משותף: 92.7 מיליארד דולר.

ג'ף בזוס, האדם העשיר ביותר בעולם, נישא לאהובת ליבו לפני 24 שנה. ג'ף ומקנזי הכירו כשעבדו יחד בחברת השקעות ולאחר שנה התפטרו ונסעו יחד לסיאטל כדי להקים את אמזון. אם תשאלו את מקנזי מה סוד ההצלחה שלהם ומה הופך אותם לזוג החזק שהם, היא טוענת שהם פשוט משלימים זה את זו. חוץ מזה, מסתבר שג'ף בזוס רומנטיקן לא קטן שמפתיע את אשתו במתנות לעיתים קרובות. מצד שני, כשאתה האדם העשיר בעולם אתה בהחלט יכול להרשות לעצמך.

 

פורסם במקור באתר Business Insider

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme