כסף מ-youtube: כך תרוויחו גם אתם מסרטונים אונליין

רונן פדרבאום5 דקות קריאה
להרוויח כסף מ-youtube
שתף:

ההצלחה העצומה של יוטיוב (Youtube) נובעת מכך שמדובר בפלטפורמה פשוטה ונוחה מאוד לשימוש המאפשרת לכל אחד להעלות תכני וידאו שהפיק וכך להפוך אותם זמינים לצפייה לכל מי שעשוי להתעניין בהם. הכוח השיווקי של יוטיוב עצום ועסקים רבים מציעים מגוון סרטוני הדרכה וסרטונים אינפורמטיביים אודות מוצרים ושירותים במטרה לעודד קונים פוטנציאליים לפנות אליהם. לצד מי שערוץ היוטיוב שלהם הוא לשם ההנאה או כדי לחלוק חוויות ישנם מי ששוקדים על יצירת סרטונים אשר ימשכו אליהם קהל צופים גדול ככל האפשר וכל זאת כדי להרוויח כסף מהצגת פרסומת מתחת או לפני הסרטון עצמו. "מקצועני יוטיוב" מובילים עשויים להרוויח סכומי עתק, בשנת 2016 הרוויח גיימר שוודי בן 40 המכנה עצמו PewDiePie כ – 15 מיליון דולרים בזכות סרטוני Youtube שהוא מייצר לגמרי לבדו. אמנם, רק מעטים מגיעים לסכומים כאלה אולם רבים מאוד מצליחים לייצר הכנסה נאה מסרטוני Youtube. אם אתם רוצים לדעת עוד על איך בדיוק עושים כסף מ-Youtube, לפניכם מאמר שהוא בדיוק בשבילכם.

 

אפשר בהחלט להרוויח כסף מ-youtube
אם נדמה לכם שיצירת כסף מ-youtube היא משימה בלתי אפשרית, תחשבו שוב

 

כסף מ-Youtube – הערוץ צריך למשוך קהל אטרקטיבי למפרסמים

כדי שערוץ יוטיוב יהיה רווחי הקהל הצופה בסרטונים בו חייב להיות מן הסוג שמפרסמים מגלים בו עניין. אין עוררין על כך שחשוב מאוד להתמקד בנישה בה יש לכם עניין וידע. אולם, אם תבחרו תחום שאינו מעניין מספיק אנשים לא תוכלו למשוך מפרסמים רציניים וגם אם תציגו פרסומות לא תהיינה להן די תגובה. גם אם מדובר בתחום לו קהל פוטנציאלי גדול אולם קהל זה הוא מן הסוג שאינו מהווה מטרה נחשקת למפרסמים (לפחות לא כאלה עם תקציבי שיווק משמעותיים) תגלו שאתם עובדים קשה מאוד כדי ליצור תוכן איכותי, מצליחים לעורר עניין אך אינכם מצליחים להפוך כל זאת לרווחים. ערוצי יוטיוב רווחיים רבים מציגים סרטונים הומוריסטיים, כאלה המעניינים גיימרים, ערוצי לייפסטייל, עיצוב, אופנה וקוסמטיקה, ערוצים המיועדים לחובבי בעלי חיים, ערוצי מוסיקה ועוד.

 

רק סרטוני Youtube המציגים תוכן איכותי ימשכו צופים רבים

דבר אחד המשותף לכל מי שמצליחים לייצר כסף מ-Youtube הוא שהם מציגים בו רק סרטונים איכותיים. חשוב להבין שאין צורך בפעלולי מצלמה למיניהם, פעלולים או שימוש בטכנולוגיות צילום ועריכה משוכללות. למעשה כל אחד יכול ליצור סרטונים טובים, כאלה שהם בה בעת מעניינים ומהנים לצפייה. איכות תמונה ירודה, רעשי רקע, חיתוכים רשלניים, שימוש כושל באפקטים, דברים כגון אלה ימנו מן הערוץ שלכם לצבור אוהדים. תוכן איכותי הוא הכרחי אולם חשוב גם להוסיף תוכן חדש בתכיפות מספקת וקבועה (כך קהל האוהדים ידע מתי לצפות לתוכן חדש) ולפעול כדי לפרסם את דבר קיום הערוץ.

 

איך אפשר להרוויח כסף מ-youtube?
סרטוני יוטיוב אינם יצירות קולנועיות אך הם חייבים להיות מעניינים, ערוכים היטב ומהנים לצפייה

 

הפן הטכני של יצירת כסף מ-youtube

ישנן פרסומות משני סוגים שניתן להציג ביוטיוב, מודעות בכתב המופיעות מתחת לסרטון (אותן ניתן לסגור בלחיצת עכבר) וסרטוני פרסומת המוקרנים לפני הסרטון (עליהם ניתן לדלג לאחר כמה שניות). כדי שתוכלו להציג פרסומות כאלה בסרטונים שאתם מעלים לערוץ היוטיוב שלכם תצטרכו להתקבל לתוכנית השותפים של יוטיוב, ניתן להגיש בקשה רק לאחר שאספתם 10,000 צפיות. כדי לקבל תשלום תצטרכו חשבון אדסנס (AdSense) של גוגל, בדיוק כמו זה של בעלי אתרים המאפשרים לגוגל להציג פרסומות באתר שלהם. כמה כסף תרוויחו תלוי בתחרות בין מפרסמים על האפשרות להציג מודעות בסרטונים בערוץ שלכם וכמות הצופים המגלים עניין בפרסומות.

 

דרכים נוספות לייצר הכנסה מערוץ יוטיוב מצליח

כדאי לדעת שהכנסה מפרסומות אינה הדרך היחידה להפיק רווחים מערוץ היוטיוב שלכם. אם הצלחתם להקים ערוץ יוטיוב שהסרטונים אותם אתם מעלים אליו מושכים קהל רב, מהם כאלה ההופכים אוהדים של הערוץ שלכם וצופים בתוכן החדש שאתם מעלים אליו דרך קבע תוכלו לנסות לעניין חברות להם נגיעה לתחום בו עוסק הערוץ שלכם, חברות כאלה ישמחו לשתף איתכם פעולה, לשלב תוכן שיווקי עקיף, להזמין סרטונים בנושאים מסוימים, לשלב קישורים אל אתר החברה, להזמין צופים ליצור קשר וכד'. ישנם גם מי שמציעים למכירה פריטים כגון חולצות, אביזרים למיניהם, ציוד הקשור לנושא הסרטון ועוד. יוטיוב מאפשרים קישור אל אתרים חיצוניים ישירות מהסרטונים שלכם וכך ניתן להזרים צופים אל אתר מכירות או לנצל את הערוץ כדי להזרים תנועה לאתר שלכם וכך להגדיל את נפח הפעילות בו וגם לקדם אותו בתוצאות החיפוש בגוגל.

 

הכנסת כסף מ-youtube היא דרך מצוינת ליצור לעצמכם מקור הכנסה פאסיבית. כמו בכל עסק, חשוב להגיע לאיזון נכון בין ההשקעה הנדרשת לשם השגת ההכנסה לבין גובה ההכנסה שאתם מצליחים לייצר. כדאי לדעת שברחבי העולם, כמו גם בישראל, ישנם רבים המצליחים להרוויח יפה מערוצי יוטיוב שהקימו. אם יש לכם תחום עניין בעל פוטנציאל מתאים, נכונות להשקיע, אפשרות להקצות זמן ויכולת להפיק סרטונים איכותיים דיים יכול מאוד להיות שגם אתם יכולים להצטרף אליהם.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme