להשקיע באמזון וליהנות מהמניה שרק ממשיכה לעלות

מערכת5 דקות קריאה
להשקיע באמזון וליהנות מההצלחה
שתף:

כל מי שבקיא בפרטים ויודע שחברת אמזון נמצאת במגמת צמיחה בלתי רגילה שואל את עצמו כנראה שאלה אחת: איך גם אני יכול להרוויח מזה? אז התשובה לא באמת פשוטה כפי שאולי נדמה לכם. כל מי שיש לו עניין כלשהוא בעסקים או בשיווק יודע שאמזון ממשיכה להיכנס גם לאזורים חדשים תוך שהיא מרחיבה את פעילותה על בסיס יומיומי, וגם המניה שלה זינקה השנה ב-50%. מצד שני, חברה שנראית כאילו אי אפשר לעצור אותה היא החברה שאפשר וכדאי להשקיע בה, ויש לכם שלוש אפשרויות טובות להשקיע באמזון ולהתחיל להרוויח.

 

1 – לקנות מניות: השאלה רק מתי

האפשרות הזו נראית די ברורה מאיליה. אם תקנו מניה של אמזון תראו אותה מטפסת מעלה, וזה באמת די פשוט. מה שבכל זאת הופך את העניין למורכב יותר הוא מחיר המניה. כדי להשקיע באמזון תצטרכו לשלם לא מעט, שהרי היום מדובר בחברה חזקה שממשיכה לטפס מעלה, וגם הערך שלה עולה בהתאם. נכון שהיא צפויה להניב תשואה לא רעה, אבל כדי להכניס את הרגל מבעד לדלת ולהתחיל לסחור תצטרכו לשלם הרבה מאוד. בנוסף חשוב לזכור שלמרות יחס הרווח המרשים מאוד של השנים האחרונות, למעלה מ-100%, החגיגה הזו צפויה להסתיים מתישהו. גם אם היום המשקיעים סופרים את הכסף בזמן שהם שותים שמפניה יקרה וקוויאר, זה כנראה לא יימשך לנצח.

 

דרכים להשקיע באמזון
אפשר להשקיע באמזון דרך רכישת מניות – ואפשר ליהנות מההצלחה שלה בדרך מקורית יותר

 

2 – להשקיע באמזון דרך חברות אחרות

דרך נוספת להשקיע באמזון היא דווקא לא להשקיע בחברה עצמה אלא במרכיב אחר מהמערכת האקולוגית שלה. כלומר, במקום להשקיע את כספכם ברכישת מניות של אמזון כוונו לעבר חברות אחרות שמרוויחות מהחיבור שלהן איתה. יש לא מעט חברות כאלו בתחומים שונים, לרבות בתחומי התקשורת, הטכנולוגיה והקמעונאות. גם חברות מעולם התעופה או השילוח נכללות ברשימה, דרך אגב, וזה כנראה לא באמת מפתיע.

 

3 – רכשו מניות בחברות שאין להן שום קשר לאמזון

בניגוד גמור לסעיף הקודם, הרעיון כאן הוא להשקיע בחברות שהקשר ביניהן לבין אמזון מקרי בהחלט, אם הוא בכלל קיים. חברות כמו הום דיפו או קוסטקו האמריקאיות משווקות מוצרים במחירים אטרקטיביים שמהווים תחרות כמעט בלתי אפשרית גם מבחינת ענקית כמו אמזון. זה מעניק כמובן יתרון לחברות הללו, שיכולות להגן על נתחי השוק שלהן קצת יותר בקלות. חברות נוספות שנחשבות למועמדות טובות בקטגוריה הזו הן Dollarama או Loblaws למשל, וגם Lockheed Martin או Marriott.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme