סלקום TV חוגגת 17,000 מנויים חדשים ברבעון האחרון של 2017

מורן בלסר5 דקות קריאה
סלקום TV חוגגת 17,000 מנויים חדשים
שתף:

בסוף שנת 2014 הצטרפה שחקית חדשה לשוק הטלוויזיה הרב ערוצית – סלקום TV. סלקום, ענקית הסלולר שהייתה השנייה בשוק המתפתח של הסלולר עם כניסתו לארץ, השיקה מוצר לא רע בכלל בשוק חדש נוסף בישראל – הטלוויזיה הרב ערוצית המבוססת על זרימת נתונים (Streaming) מעל פרוטוקול האינטרנט. ברבעון השלישי של שנת 2017, חוגגת סלקום TV כניסתם של 17,000 מנויים חדשים לשירות, לסך של מעל 154,000 מנויי השירות – מעל 10% מכלל נתח השוק. זוהי הצלחה כבירה לשירות סלקום TV. מה מציע השירות ובאילו מחירים? כל הפרטים אודות סלקום TV – לפניכם.

 

סלקום TV – בשורות חדשות, נעימות, וזולות בשוק הטלוויזיה הרב ערוצית

סלקום TV "נולדה" אל תוך שוק ישראלי מפותח מאוד, בו היו קיימות שתי שחקניות עיקריות – חברת HOT, שסיפקה שירותי טלוויזיה רב ערוצית מבוססי כבלים (בחיבורים פיזיים לבית כל לקוח), ו – YES, אשר סיפקה שירותי טלוויזיה רב ערוצית מבוססי לווין שהתקינה מעל גגות הבתים של מנויי החברה. סלקום הציעה פתרון זול, נוח, פשוט ומהיר יותר – ללא זמני המתנה, ללא טכנאים או הרכבה מסובכת – וגם ללא חבילות במחירים מופקעים. סלקום TV הציעה חבילה אחת – חבילת הכל כלול. המחיר 99 ש"ח לחודש, וזה כולל ממיר אחד שהתקנתו פשוטה (מחברם לטלוויזיה, מחברים לאינטרנט, מחברים לחשמל – ויש טלוויזיה בכבלים). השירות כולל ממיר המקליט תכניות על פי הגדרתכם בענן, ותוכלו להתעניין גם בחבילות טריפל של סלקום ובחבילות הכוללות גם שירותים נוספים כמו אינטרנט, חבילות תקשורת וסלולר, ועוד.

 

סלקום TV בסוף 2017
סלקום TV סיימה את שנת 2017, השנה השלישית לפעילותה, עם כ – 154,000 מנויים, שהם כ – 10% מכלל נתח השוק של צרכני חשבונות הטלוויזיה הרב ערוצית בישראל

 

 

שירות הדגל של סלקום

את הרבעון השלישי של שנת 2017 מסיימת חברת סלקום עם ירידה של כחצי אחוז (0.6%) בכמות מנויי הסלולר שלה וירידה בנפח הכולל של ההכנסות ביחס לרבעון השלישי של 2016. ביחד עם זאת, ישנה עליה מרשימה של כמות המשתמשים בשירותי הטלוויזיה – סלקום התחילה את שנת 2017 עם פחות מ – 90,000 מנויים, והיא מסיימת את השנה עם מעל 154,000 מנויים, ועוברת לרווחיות.

 

סלקום TV – שירותי טלוויזיה מצוינים

סלקום TV מציעה שלל תכנים לצפייה מעל החיבור לאינטרנט, דרך ממיר ייחודי המאפשר גם הקלטה. בין התכנים שתמצאו בסלקום TV – הסדרות המובילות בארץ (כמו למשל: משחקי הכס, שקרים קטנים גדולים, הסופרנוס, פולדארק, זרה, הסוכנת קרטר, ועוד סדרות אהובות רבות); ערוצי סרטים המציגים סרטים שוברי קופות, סרטים חדשים וקלאסיקות אהובות; ערוצים מקומיים (ערוץ קשת, ערוץ 10, ערוץ חינוכית 23, ערוץ 24, וערוצים מקומיים נוספים); חדשות ובידור (CNN, נשיונל גיאוגרפיק, ערוץ דוקו, ועוד); ערוצי ילדים מובילים (ערוצי דיסני ודיסני ג'וניור, ערוץ הילדים, ערוץ בייבי, וערוץ קלטות ילדים); ועוד. ניתן גם להרחיב את הערוצים בחבילות בתוספת תשלום, ולכלול גם ערוצים נוספים ברוסית, או ערוצי ששידורי ספורט פרימיום כמו חמישה ערוצי ספורט HD.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme