ביחד בשבילך – כרטיס האשראי של הסתדרות העובדים

עומר גלעדי5 דקות קריאה
ההסתדרות מציגה: ביחד בשבילך
שתף:

אין כנראה צורך להציג את הסתדרות העובדים. בכל זאת, מדובר בארגון הגדול ביותר בישראל, שבו חברים למעלה מחצי מיליון עובדים. הם משלמים דמי חבר באופן קבוע, ובהתאם הם גם רשומים כחברים כמובן. במסגרת הזו פועלת ההסתדרות כדי להגן על זכויות העובדים בישראל, ובאותה נשימה היא יודעת להשתמש בכוח הצרכני הגדול הזה לטובת חברי הארגון. כך היא השיקה בסוף 2016 את כרטיס האשראי "ביחד בשבילך" בשיתוף פעולה עם לאומי קארד. הכרטיס זמין לכל חברי ההסתדרות, ואם אתם לא לגמרי בטוחים אם הוא נכון גם לכם, אספנו עבורכם את המידע. כל מה שצריך לדעת על הכרטיס, על התנאים וכמובן על ההטבות – לפניכם.

 

ביחד בשבילך – כרטיס אשראי של מועדון הצרכנות באותו שם

כאמור, כרטיס האשראי זמין עבור חברי ההסתדרות, גמלאי ההסתדרות, בני ובנות הזוג וילדיהם. הכרטיס הוא מסוג ויזה, והוא זמין בגירסה מקומית, בגירסה בין לאומית, בגירסת זהב (Gold) ובגרסת פלטינום. מועדון "ביחד בשבילך" הוא במקור מועדון צרכנות, אשר נועד לקבץ את כוחם של כ-700,000 עובדים בישראל לקבלת הצעות לעסקאות בתנאים טובים ובמחירים מופחתים. מתוך כל חברי ההסתדרות, כ-30% (מעל 200,000 חברים) מחזיקים כיום בכרטיס האשראי של מועדון הצרכנות. מחזיקי כרטיס "ביחד בשבילך" יכולים לבחור גם את מועד החיוב שלהם, בדומה למקובל בכרטיסי אשראי אחרים. בהתאם למועד קבלת השכר או על בסיס כל שיקול אחר תוכלו לבחור בין ה-2, ה-10 או ה-15 לכל חודש כמועד חיוב. 

 

 

כמה מן ההטבות הקבועות של מחזיקי כרטיס האשראי "ביחד בשבילך"

כרטיס האשראי "ביחד בשבילך" מופק עבור חברי ההסתדרות ללא עלות וללא דמי מנוי חודשיים. בנוסף, עם הפקת הכרטיס מקבלים בעליו החדשים כרטיס מתנות (Gift Card) טעון בסכום של 100 ש"ח בו ניתן להשתמש ברשימה ארוכה של חנויות ובתי עסק. באופן כללי ניתנות הטבות קבועות לצד האפשרות לטעינת כסף צבור אותו תוכלו לנצל ברשתות שונות או במסעדות. כל זאת בנוסף להטבות אחרות על אטרקציות, קולנוע ונופש. להלן כמה מההטבות לבעלי כרטיס "ביחד בשבילך":

 

  • עמלות מופחתות (2.5%) בעסקאות המבוצעות במט"ח בשימוש בגרסאות הבין לאומיות של כרטיס האשראי
  • הלוואות חברתיות במסגרת חוץ בנקאית בסכומים של עד 10,000 ש"ח ובריבית נמוכה במיוחד – פריים מינוס 0.7%
  • 5% הנחה ברכישות ברשת הסופרים של קו-אופ
  • הנחות קבועות בכ 2,000 בתי עסק ברחבי הארץ

 

בנוסף לכל אלה מוצעות הנחות נוספות ברכישת כרטיסים להופעות ולסרטים, שוברי הנחה למסעדות מובילות ולרשתות בתי קפה, וכן בכניסה לאטרקציות, למתחמי ספר ובריאות ועוד. כמו כן ניתן לקבל הטבות בתחומים נוספים כגון ביטוח, לימודים, רכב ואפילו בתחום הצרכנות הפיננסית. דרך טובה להתעדכן במבצעים קיימים היא לעקוב אחר דף הפייסבוק.

 

 

שינויים בכרטיס האשראי

במחצית השנייה של 2017 הודיעה חברת לאומי קארד על שינויים בכרטיס "ביחד בשבילך". אפשר לסכם את השינויים הללו בפשטות ולהבהיר כי למעשה מוצעים היום פחות פינוקים למחזיקי הכרטיס. למשל, אם בעבר ניתן היה לנצל הטבה בבית עסק מסוים פעמיים מדי חודש, הרי שמאז 2017 ההטבה ניתנת פעם אחת בלבד. כך, אם הזמנתם שני כרטיסים לסרט בסינמה סיטי, במחיר של כרטיס אחד, תצטרכו להמתין לחודש הבא כדי ליהנות מההטבה שוב. עם זאת, קיימות הטבות ספציפיות שניתנות למימוש פעמיים בחודש אחד. כדי לדעת אם ההטבה המבוקשת היא חודשית או לא – תצטרכו לבדוק מראש את פרטי ההטבה כפי שהיא מוצעת לכם.

 

ביחד בשבילך – גם לגמלאים

ההטבות המוצעות למחזיקי כרטיס "ביחד בשבילך" מוצעות גם לגמלאים. זוהי נקודה משמעותית מאוד למי שרוצה להמשיך וליהנות מהיתרונות של הכרטיס. מועדון ההטבות מעניק גם להם פטור מדמי שימוש בכרטיס לצד הנחות בתחנות הדלק, ברשתות מזון ובאלפי בתי עסק. הגמלאים זכאיים לרכוש גם תלוי הנחה לצד קבלת הטבה בביטוח תרופות או בקבלת סיוע משפטי של רשות ההסתדרות לצרכנות. במילים אחרות, גם אחרי הפרישה לגמלאות אפשר עדיין ליהנות מכל אותם מבצעים אטרקטיביים שמחזיקי הכרטיס נהנים מהם עוד בזמן העבודה.

 

מה מומלץ לבדוק במעמד ההצטרפות?

לפני שאתם מצטרפים למועדון "ביחד בשבילך" ומקבלים את כרטיס האשראי, מומלץ לבדוק לעומק את פרטי ההצטרפות. בעיקר חשוב לבדוק את התנאים ואת תוקפן. חברות אשראי עשויות לא פעם לבצע שינויים, זאת מבלי לעדכן את הלקוחות מבעוד מועד. כך נדמה ללקוחות שהם נהנים מהטבה למרות שהיא כלל איננה קיימת. אם כן, לפני שאתם שולפים את הכרטיס וחוגגים עוד עסקה גדולה, רצוי שתבטיחו לעצמכם שתוכלו לנצל את ההטבה באמת.

 

 

הטבות שבוטלו

במהלך 2018 חלו שינויים נוספים בכרטיס "ביחד בשבילך". למשל, בחודש מאי קיבלו מחזיקי הכרטיס הודעה לפיה ההטבות שהוצעו בתחנות הדלק של סונול ובחנויות הנוחות יסתיימו. בזאת בוטלה למעשה הנחה של כ-23 אגורות על מיכל דלק מלא, וכן הנחה נוספת בשיעור של 5% ברכישה בחנויות So Good. על פי ההודעה הרשמית, הייתה זו החלטת סונול לסיים את שיתוף הפעולה ולבטל את ההטבות. עם זאת, זמן קצר קודם לכן הוכרז על הטבה בלעדית לחברי המועדון. על פי עדכוני המועדון, מחזיקי הכרטיס ייהנו מביטוח תרופות (אלו שאינן כלולות בסל הבריאות) וזאת בזכות שיתוף פעולה עם "מנורה מבטחים". 

 

איך מצטרפים?

כרטיס האשראי "ביחד בשבילך" הוא זמין עבור חברי ההסתדרות החדשה המשלמים דמי חבר חודשיים, כמו גם עבור גמלאי ההסתדרות ובני משפחה (בני ובנות זוג וילדים). ניתן לפנות לסניף הבנק ולבקש הנפקת כרטיס "ביחד בשבילך", ללא עלות.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme