תיק השקעות אפשר לנהל טוב יותר – ארבעת הספרים שיעזרו לכם בדרך

עומר גלעדי5 דקות קריאה
ספרים טובים שיעזרו לצורך ניהול תיק השקעות
שתף:

ניהול תיק השקעות אינו עניין של מה בכך – ככל שההשקעות בתיק ההשקעות הן ספקולטיביות יותר – כך אולי פוטנציאל הרווח הכולל בתיק ההשקעות הוא גבוה יותר, אולם ביחד איתו, אתם מגלים שאתם נדרשים לניהול קפדני ונוכח יותר. אם אתם בוחרים לנהל תיק השקעות בעצמכם, על מנת שתוכלו למקסם את הרווחים, אתם נדרשים לידע נרחב והיכרות מעמיקה עם נתונים רבים בנוגע להשקעות שלכם ולתכנון אסטרטגיית השקעות, למשל – כדי לבנות תיק השקעות איכותי, שיש בו די גידור סיכונים שיאפשרו "ריכוך" כל פוטנציאל להפסד כספי. אספנו עבורכם את ארבעת הספרים הטובים ביותר היום בשוק עבור המשקיעים העצמאיים – שניים באנגלית, ושניים בעברית. אם אתם מעוניינים להרחיב את הידיעות שלכם בנוגע לבניית אסטרטגיה, טכניקות לבחירת השקעה ולניהול תיק ההשקעות שלכם, טיפים להשקעות מאנשי פיננסים ותיקים – אלה ארבעת הספרים שכדאי שתקראו.

 

#1 – מאמריו של וורן באפט, גורו ההשקעות העולמי (ספר באנגלית)

וורן באפט הוא מהמשקיעים הבולטים בארה"ב, וזוהי המהדורה הרביעית והמצליחה, לספר המאגד 50 שנות כתיבת מאמרים. בספר, תמצאו הסברים בנוגע למערכת היחסים בין האיגודים לבין מחזיקי המניות שלהם, טיפים לבניית תיק השקעות על פי שיטתו של אחד מה"גורואים" הבולטים בכל העולם לבניית תיק השקעות, למסחר וליצירת כסף.

 

לרכישת הספר באמזון (30.40$)

 

תיק השקעות והטיפים של וורן באפט
אחד השמות הגדולים ביותר בתחום ההשקעות הוא וורן באפט, ויש לו כמה טיפים חשובים למי שמנהל תיק השקעות

 

#2 – לחשוב, מהר או לאט (Thinking, Fast and Slow), מאת דניאל כהנמן (ספר באנגלית)

ספרו עטור הפרסים של הפסיכולוג דניאל כהנמן הוא אחת המתנות הטובות ביותר שניתן לחשוב עליהן עבור המשקיע המתחיל, או זה שעוד לא סיגל לעצמו אסטרטגיית השקעות והבנה בנוגע לסוג המשקיע שהוא ואופי ההשקעות שהוא נוטה להן. כהנמן, פרופסור לפסיכולוגיה מאוניברסיטת פרינסטון וזוכה פרס נובל לכלכלה בשנת 2002, כתב ספר יוצא דופן, ברור ושוטף לקריאה, שהיה רב מכר של הניו יורק טיימס בשנת 2012, ספר השנה של הכלכלנים לשנת 2011, מהספרים המומלצים לקריאה על ידי משקיעים בוול סטריט ג'ורנל לשנת 2011, ועוד. בספר תלמדו לזהות את תהליכי החשיבה שלכם, להכיר את אלה המובילים לבחירות מוצלחות, ולהשקיט את אלה העומדים בדרככם.

 

לרכישת הספר באמזון (9.69$)

 

#3 – "המשקיע הנבון", מאת בנג'מין גראהם (ספר בעברית) – התנ"ך של ניהול תיק השקעות

"המשקיע הנבון" הוא ספר שפורסם לראשונה בשנת 1949, ונחשב על ידי כמה מהמשקיעים הגדולים ל"תנך" של ניהול תיק השקעות. בשנת 2009 הוא פורסם בעברית, ערוך ומותאם לשוק הישראלי של המאה ה – 21. וורן באפט תיאר ספר זה כספר הטוב ביותר בנוגע להשקעות, שאי פעם נכתב. בספר תמצאו הסברים מפורטים בנושאים כמו: השקעות וספקולציות, מדיניות מוגנת של ניהול תיק השקעות, תנודות השוק, ניירות ערך, קרנות נאמנות, השוואה בין מוצרים ובחירת מוצר להשקעה, אופציות, ועוד.

 

לרכישת הספר באתר סטימצקי (125.80 ש"ח)

 

#4 – בורסה זה שם המסחר, מאת בועז אילון (ספר בעברית)

הייצוג היחיד ברשימת הספרים שלנו לספר שנכתב בישראל, הוא מהספרים המעמיקים בנוגע להשקעות בבורסה, מאת בועז אילון, בעל תואר ראשון בכלכלה ותואר שני במנהע"ס, סוחר בבורסה, יועץ השקעות ומנהל תיקי השקעות. בספר תמצאו הסברים ומדריכים בנוגע לשיטות השקעה, חיזוי שינויים במחירים, שימוש במכשירי השקעה שונים כמו מניות, קרנות נאמנות, ונוספים, ניהול סיכונים, ואחרים.

 

לרכישת הספר באתר סטימצקי (71.40 ש"ח)

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme