כוכבי יוטיוב שהפכו למיליונרים – עשרת המרוויחים הגדולים

מערכת5 דקות קריאה
עשרה כוכבי יוטיוב שהפכו למיליונרים
שתף:

יוטיוב עלתה לאוויר ב-2015 ובשנים שחלפו מאז היא הפכו לכלי משמעותי מאוד שמזניק אנשים אלמונים למעמד הכוכבות הנחשק. זה כנראה לא יפתיע אתכם לגלות שיש לא מעט כוכבי יוטיוב שמפיקים סרטונים במימון חיצוני ולמעשה מתפרנסים דרך הפלטפורמה הזו בעודם מחזקים את מעמד הכוכבות שלהם. חלק מהם מרוויחים משכורות בהחלט מרשימות, והנה רשימה של 10 כוכבי יוטיוב שעונים על ההגדרה של מיליונרים, לא פחות מזה.

 

במקום העשירי: לילי סינג עם 10.5 מיליון דולר

לילג סינג יוצרת מערכונים קומיים, סרטוני וידאו וקטעים נוספים במסגרת מופע היחיד בערוץ היוטיוב שלה – סופרוומן (Superwoman). עם יותר מ-12.7 מיליון עוקבים היא בהחלט ראויה למקום העשירי ברשימת כוכבי יוטיוב רווחיים במיוחד. הם גם הפיקה סרט עבור YouTube Red, שירות הפריומיום של יטיוב.

 

לילי סינג חותמת רשימה של כוכבי יוטיוב מיליונרים
בין עשרה כוכבי יוטיוב מיליונרים נמצאת לילי קינג, עם 10.5 מיליון דולר.      צילום מתוך YouTube

 

מקומות 8-9: תיקון בין שני כוכבי יוטיוב

מצד אחד ריאן, ילד בן 6 שמביא הביתה הכנסה מדהימה בזכות סרטונים שבהם הוא פותח צעצועים חדשים ומחווה דעתו עליהם, והוא עומד על יותר מ-10 מיליון עוקבים. מצד שני צמד קומיקאים שאחראיים לסרטוני סלפסטיק מצחיקים שצוחקים על משחקי הווידאו ועל התרבות הפופולרית. גם הילד בן השש וגם הצמד המצחיק הכניסו 11 מיליון דולר, נתון מרשים למדי.

 

במקום השביעי: ג'ייק פול עם 11.5 מיליון דולר

בתחילת דרכו ג'ייק פול יצר סרטונים קומיים קצרים עם אחיו הבכור, לוגאן, שגם בו ניתקל בהמשך הרשימה הזו. היום ג'ייק מפרסם סרטוני וידאו לבדו, כמו גם מוזיקה מקורית וחומרים רבים נוספים בערוץ היוטיוב שלו, זה שעוקבים אחרי למעלה מ-12 מיליון עוקבים.

 

במקום השישי: PweDiePie – 12 מיליון דולר

פליקס הוא בחור שוודי שמביע דעתו על משחקי ווידאו תוך שהוא משחק בהם ומגיב לנעשה על המסך. ערוץ היוטיוב שלו מונה היום – שימו לב לזה – 58 מיליון עוקבים. אם נשפוט על פי הוול סטריט ג'ורנל כנראה שיש כמה מסרים אנטישמיים בסרטוני הווידאו שלו, והידיעה הזו הובילה את דיסני לנתק את יחסיה עמו, וגם יוטיוב התנערה מקשרים עסקיים (על אף שהערוץ עדיין קיים ופעיל).

 

אחד משישה כוכבי יוטיוב עשירים במיוחד
הרבה כוכבי יוטיוב היו שמחים ל-58 מיליון עוקבים, אבל לבחור הזה יש קצת יותר מזה.      צילום מתוך YouTube

 

במקומות 4-5: עוד שני כוכבי יוטיוב עם 12.5 מיליון דולר

גם כאן יש לנו תיקו, עם שני כוכבי יוטיוב שהכניסו לחשבון הבנק 12.5 מיליון דולר. הראשון הוא מארק, בחור שמתמקד בעיקר בתחום הגיימינג ומוכר בשם מארקפלייר (Markiplier). למעלה מ-18 מיליון עוקבים צופים בסרטוני היוטיוב שלו והוא משתוקק להיכנס גם לעולמות המוזיקה והמשחק. בנוסף נמצא במקום הזה גם לוגאן פול, אחיו הבכור של ג'ייק פולר, עם 14 מיליון עוקבים שצופים בבלוג הוירטואלי שלו ובסרטונים הקומיים שהוא מעלה. לוגאן ופול יצרו יחד כמה סדרות טלוויזיה, כולל סדרה של דיסני – Bizaardvark.

 

במקום השלישי: Dude Perfect עם 14 מיליון דולר

ערוץ Dude Perfect נוצר על ידי התאומים קובי וקורי קוטון ועוד כמה חברים טובים, כולם שחקני כדורסל בעברם. הם מעלים סרטוני ספורט משעשעים, וברוב המקרים הם צוחקים על סטריאוטיפים של ספורטאים.

 

במקום השני: איוון פונג עם 15.5 מיליון דולר

ערוץ היוטיוב של איוון פונג נקרא VanossGaming והבחור הקנדי בן ה-25 מעלה סרטונים מצחיקים שבו הוא משחק משחקי וידאו. הבידול שלו הוא שידור ועריכה באיכות גבוהה, והוא לרוב מעלה קטעים מרוכזים ומשעשעים מתוך שעות ארוכות במהלכן הוא בעיקר משחק.

 

בראש הרשימה: דניאל מידלטון עם 16.5 מיליון דולר

כוכבי יוטיוב אחרים יודעים לאן יש להם לשאוף: דניאל מידלטון בן ה-26 הוא הגדול מכולם. הערוץ שלו ממוקד במשחק Minecraft והוא מעלה את הביקורות שלו למשחקים השונים, וגם הסברים לחוקי המשחק. הוא נשוי לכוכבת יוטיוב אחרת שמשחקת גם היא במשחק, והשנה הוא הגדיל לעשות כשהופיע בבית האופרה של סידני בארבעה מופעים שכל הכרטיסים אליהם נמכרו מראש.

 

אין כוכבי יוטיוב גדולים מזה
בראש רשימת כוכבי יוטיוב מיליונרים נמצא דניאל מידלטון, ותודה ל-Minecraft.      צילום מתוך YouTube

 

פורסם במקור ב-Business Insider

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme