ביל גייטס והאחוזה השווה מיליונים – 19 עובדות מפתיעות

מערכת5 דקות קריאה
ביל גייטס והאחוזה השווה מיליונים
שתף:

הוא שווה לא פחות מ-88.3 מיליארד דולר, והסכום הזה הפך את ביל גייטס לאדם העשיר ביותר באמריקה. הנתון הזה מסביר לנו למה איך האנשים העשירים ביותר בעולם בחר לגור גם באחוזה ראוותנית כל כך. כדי לבנות אותה נדרשו שש שנות עבודה וגם 63 מיליון דולר, והנכס המפואר הזה ממוקם במדינת וושינגטון כשהוא מתפרש על פני יותר מ-6,100 מ"ר. אלא שהאחוזה של ביל גייטס היא לא רק ענקית ויקרה – יש עוד כמה עובדות מעניינות לגביה שיצליחו להפתיע אתכם.

 

האחוזה של ביל גייטס שווה היום 124 מיליון דולר

בשנת 1988, כשהמיליארדר רכש את האחוזה הזו, היא עלתה לו 2 מיליון דולר. היום הערך שלה גבוה הרבה יותר, כמובן. על פי המסמכים הרשמיים הוא גם שילם קצת יותר ממיליון דולר כתשלום מס על הנכס בשנת 2017 לבדה.

 

חצי מיליון קורות עץ נדרשו לפרויקט

300 עובדים נדרשו כדי לפרוש את חצי מיליון הקורות הללו.

 

הדק של ביל גייטס
חצי מיליון קורות עץ כדי לבנות דק באחוזה של ביל גייטס

 

חיישן ייחודי לבקרת טמפרטורה

כחלק מחוויית האירוח באחוזה של ביל גייטס, יש חיישן מיוחד שעוזר לאורחים לשלוט בטמפרטורה ובתאורה במקום שבו הם נמצאים. למעשה, מרגע שהגדירו את העדפות שלהם – החיישן דואג שבכל חדר אליו הם נכנסים, ההגדרות הללו ייכנסו לתוקף. גם רמקולים נסתרים מאפשרים למוזיקה לעקוב אחר האורחים בין החדרים השונים בבית.

 

שימוש מושכל בסביבה הטבעית

האחוזה המפוארת של ביל גייטס היא ידידותית לסביבה, והיא בנויה באופן כזה שמאפשר לנצל את הסביבה הטבעית לצורך ויסות הטמפרטורה בצורה יעילה הרבה יותר.

 

אמנות מתחלפת בלחיצת כפתור

אם תוזמנו לאחוזה הזו ותרצו להציג על הקיר את האמנות המועדפת עליכם, אתם יכולים לעשות את זה בלחיצת כפתור. עם המסכים המתקדמים שמוצבים ברחבי הבית אפשר לבחור אינסוף יצירות מתוך האוסף המרשים הזה.

 

מוזיקה – גם בבריכה

אם אתם נהנים להאזין למוזיקה כשאתם תופסים צבע על יד הבריכה, הנה ההזדמנות להאזין לה גם כשאתם שוחים. ביל גייטס דאג להציב מערכות מוזיקה בתוך המים, כך שתוכלו לשחות ולהקשיב לשירים האהובים עליהם בלי להוציא את הראש החוצה. אחרי שתסיימו את הפעילות בבריכה תוכלו לנצל את חדר ההלבשה שכולל ארבעה מקלחונים ושתי אמבטיות.

 

האחוזה של ביל גייטס ידידותית לסביבה
האחוזה "הירוקה" של ביל גייטס בהחלט ידידותית מאוד לסביבה

 

חדר הטרמפולינה של ביל גייטס

מעבר לעובדה שהטרמפולינה עצמה ענקית, תארו לעצמכם איזו פעילות גופנית מהנה זו. המתחם שבו נמצא חדר הטרמפולינה כולל גם סאונה וחדרי הלבשה נפרדים לגברים ולנשים.

 

מתחם האירוח מותאם ל-200 אורחים

המתחם האדיר הזה יכול לארח 150 לארוחת ערב בעת ובעונה אחת, ואם ביל גייטס יעדיף לתכנן קוקטייל (ולוותר על מקומות הישיבה) גם 200 איש יוכלו להיכנס. על הקיר ניצב גם אח, ועל קיר אחר ניצב מסך וידאו ענק. הכל בסטייל, כיאה למיליארדר.

 

24 חדרי רחצה בבית אחד

מתוך 24 חדרי הרחצה יש 10 אמבטיות, ואם ביל גייטס יחליט לקיים מסיבה ממש גדולה האורחים שלו יוכלו להישאר לישון, ולהתפנק בחדרי רחצה אישיים.

 

יש גם 6 מטבחים

כל מטבח נמצא בחלק אחר בבית, כך שהצוות של גייטס מוכן לכל אירוע, בכל שעה.

 

בספרייה הענקית יש כתב יד שעלה 30 מיליון דולר

לספרייה הפרטית של ביל גייטס יש גג דמוי כיפה ושני מדפים סודיים שאחד מהם מסתיר בר סודי. על התקרה יש גם ציטוט של "גטסבי הגדול" ובספרייה נמצאים כמה כתבי יד מקוריים, בהם יצירה של לאונרדו דה וינצ'י אותה רכש מייסד מיקרוסופט במחיר מציאה של 30.8 מיליון דולר.

 

התיאטרון הביתי יכול לארח 20 איש

לא רק שיכולים להגיע 20 צופים לחלל המפואר הזה, הם גם ייהנו מחוויה מיוחדת שכוללת כיסאות מרווחים, ספות ומכונת פופקורן לשיפור ההנאה.

 

ביל גייטס והעץ האהוב עליו
ביל גייטס מפקח אחר עץ המייפל האהוב עליו בכל רגע נתון

 

מבנה אחר נהרס – כדי לפנות מקום

במקור היה כאן בית נוסף, אבל הוא נהרס כדי לפנות מקום להקמתם של מגרשי ספורט, מדשאות ומעגן אניות.

 

בית האורחים מתוחכם כמו הבית המרכזי

בית האורחים הוא לא רק מבנה ענק אלא גם אחד המבנים הראשונים שבנייתם הושלמה במתחם הזה. יש כאן חדר שינה וחדר רחצה, וכאן בחן ביל גייטס את הטכנולוגיה שמשמשת אותו בבית המרכזי.

 

23 מכוניות נכנסות למוסכים השונים

בגראז' של גייטס יש מקום ל-23 מכוניות, ולמעשה יש כמה מוקדים בהם ניתן לחנות, כולל מערה תת קרקעית שעשויה מבטון ופלדת אל-חלד. זה לא מפתיע לאור העובדה שבעל הבית חובב מכוניות יוקרה, בהן הפורש הפרטית והאהובה עליו מכל.

 

ביל גייטס מטורף על מכוניות
ביל גייטס חובב מכוניות יוקרה – ויש לו המון מקום עבורן

 

יש לגייטס עץ מועדף – שנמצא בפיקוח תמידי

מסתבר שיש לביל גייטס עץ מייפל עתיק בן יותר מ-40 שנה, והוא אוהב אותו כל כך שהוא מפקח אחריו 24 שעות ביממה דרך המחשב. כך הוא יודע להזין אותו כשהעץ מתייבש, והוא לא צריך להשקות אותו בעצמו, כמובן – יש לו מערכת אוטומטית שתעשה את הפעולה עבורו.

 

נחל מלאכותי – עם דגים

הנחל נוצר כדי לפתור בעיות הקשורות לסחף, בעיות שעלולות להיגרם בגלל קירותיו הגבוהים של הנכס. בנחל הזה תמצאו דגי סלמון וטרוט.

 

החול על החוף – מהקריביים

יש לביל חוף פרטי, כמובן, והחול שנמצא כאן הגיע בכמויות אדירות במשלוח מיוחד, היישר מהקריביים.

 

מישהו שילם 35,000 דולר על סיור

מדי שנה מקיימת מיקרוסופט מכירה פומבית, והעובדים יכולים לתרום פריטים ושירותים לכל המרבה במחיר. הכסף הולך לקרן הצדקה של החברה, וביל גייטס העניק סיור פרטי באחוזה שלו תמורת 35,000 דולר.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme