הורדת שירים בחינם – האתרים והאפליקציות שכדאי להכיר

עומר גלעדי5 דקות קריאה
הורדת שירים בחינם - זה כבר לא חלום
שתף:

רבים מאיתנו זוכרים, לעיתים אפילו בגעגוע, כיצד היינו מבקרים בחנות הדיסקים, מבקשים להאזין לאלבום כזה או אחר, בוחרים את הדיסקים שאנו רוצים לרכוש ומשלמים עבורם מחיר לא מבוטל. בעבר היותר רחוק היו אלה חנויות תקליטים, כמו גם מוסיקה שנמכרה על גבי קסטות של סרט מגנטי. בעידן האינטרנט הורדת שירים הפכה פשוטה, ותוכן רב שקבלתו הייתה כרוכה בעבר בתשלום הפך זמין בחינם, או בעלות מופחתת. כך למשל ניתן לצפות בתכני טלוויזיה, סדרות וסרטים, דרך האינטרנט ולוותר על תשלום לחברות הטלוויזיה הרב ערוצית (כגון הוט, יס, סלקום TV ועוד). חובבי מוסיקה, משלל סוגים, שמחים לגלות שישנן דרכים המאפשרות האזנה למוזיקה ואפילו הורדת שירים בחינם, מיוטיוב או מעשרות מקורות אחרים (רשימת המקורות להורדת שירים רק הולכת ומתארכת עם השנים) למכשיר קצה שברשותכם (כגון טלפון חכם, טאבלט, מחשב אישי או נגן מוסיקה דיגיטלי כלשהו).

 

 

עניין די פשוט

הורדת שירים בחינם מרשת האינטרנט אינה עניין מסובך – כל אחד יכול לעשות זאת. ממש לא חייבים להיות חובבי מחשבים, גימיקים והייטק. עם זאת הורדת מוזיקה מהרשת הופכת פשוטה יותר ככל שמתנסים בה, מי שכבר צברו ניסיון מכירים אתרים מהם ניתן להוריד בקלות שירים, מני תוכנות ואפליקציות המאפשרות הזרמה של תוכן ממקורות שונים ברשת (בשיטת "share", דהיינו לחלוק תוכן באופן חופשי עם אחרים). אם גם אתם מעוניינים להוריד שירים בחינם מהאינטרנט אספנו עבורכם מידע שיאפשר לכם לעשות זאת בקלות.

 

הורדת שירים בחינם מכל מקום
ממש כמו שאפשר כיום לצפות בתכני טלוויזיה וסרטים בחינם ניתן גם ליהנות ללא תשלום ממוסיקה לבחירתכם ואפילו להוריד שירים בחינם ממקורות שונים

 

הורדת שירים – מה תצטרכו לפני שאתם יוצאים לדרך?

בין אם אתם מתכננים הורדת שירים מיוטיוב או מכל מקור אחר – כל מה שתצטרכו הוא זמן פנוי, ומקום איחסון (בסמארטפון, במחשב האישי, או בנגן נייד אליו תעבירו את השירים שתורידו) – הנפח הממוצע של שיר שתורידו יהיה לא יותר מ – 5MB, מה שאומר שאם יש לכם חצי ג'יגה פנוייה לאחסון – יש לכם מקום ללא פחות מאשר 100 שירים חדשים. התהליך של הורדת שירים נעשה בדרך כלל בקליק – וכל מה שנשאר לכם הוא לבחור איפה במחשב תרצו לשמור את השירים שאתם מורידים. אנחנו ממליצים על הורדת שירים בקובץ mp3, סוגים נוספים של קבצי אודיו הם קבצי .ogg, .m4a, או .wav. ההבדלים בין סוגי הקבצים הוא בעיקר באיכות השמע ובגודל הקובץ שתורידו בסופו של דבר. גם נגנים שונים מסוגלים להשמיע שירים בפורמטים מסויימים, ושירים שתורידו בפורמט mp3, יהיו אלה שכנראה כל נגן עדכני יצליח להשמיע. שימו לב שניתן לבחור פורמטים, בעיקר בהורדת שירים מיוטיוב, המאפיינים קבצי וידאו ולא קבצי אודיו. במקרים כאלה, אתם תורידו גם את המידע העוסק בתצוגת הוידאו של השיר. אם אתם לא מתכוונים לצפות בו – מוטב לבחור הורדת שירים בפורמט אודיו בלבד.

 

הורדת שירים מיוטיוב: כל שיר, בכל ביצוע, ובכל זמן

אתר יוטיוב מאפשר לכל אחד להעלות תכני וידאו ואודיו לרשת, פשוט פותחים ערוץ יוטיוב ומעלים אליו כל מה שרוצים, כל עוד אין מדובר בתוכן פוגעני, בלתי מוסרי וכד'. אך טבעי הוא שביוטיוב ניתן למצוא שירים שהעלו גולשים, בדרך כלל אלה מתנגנים ברקע של הקליפ שהופק לשיר אך גם שירים ללא קליפים יש ביוטיוב כשעל המסך מופיעה רק תמונה (של מבצעי השיר, תמונת השער של האלבום וכד'). צפייה בסרטונים דרך יוטיוב כמו גם שמיעת מוסיקה שהעלו גולשים לערוצי היוטיוב שלהם נעשית בדרך של הזרמה ישירה (Streaming), וזה אומר שהשיר לא נשמר אל המכשיר שלכם אלא רק מושמע לכם באמצעותו. הורדת שירים מיוטיוב נעשית בפשטות, באמצעות שירותים חינמיים המוצעים בשפע ברחבי הרשת, בדרך כלל באיכות מצויינת. שירותים כאלה יאפשרו לכם להפוך את השיר לפורמט אודיו בלבד, ולשמור אותו באופן מקומי על המחשב או הסמארטפון.

 

אפליקציות ושירותים מומלצים להורדת שירים מיוטיוב

YTDown – אתר מעולה להורדת שירים מיוטיוב בחינם, כבר בעמוד הבית ניתן לראות שורת טקסט להדבקת הקישור לכתובת קובץ הוידאו ביוטיוב – לחיצה על הכפתור תוריד את השיר היישר אל המחשב או הסמארטפון

mymp3 – עוד אתר מצויין להורדת שירים מיוטיוב, וגם הוא מציע את שירותיו ללא עלות. השימוש פשוט – מדביקים את כתובת היוטיוב שם מצאתם את השיר שאתם רוצים להוריד, קליק אחד על "Convert to MP3" והשיר יורד אליכם למחשב.

convert2mp3 – אתר מצויין המאפשר לא רק הורדה חינם של שירים מיוטיוב, אלא גם שמירתם במחשב או בסמארטפון בתצורות שונות, ביניהן mp3 הפופולארית, וגם m4a, wma, ואחרים. ניתן גם לשמור את הקובץ כקובץ וידאו שיאפשר לכם לראות את הסרטון ולא רק לשמוע אותו. עוד, מאפשר האתר הורדת שירים מיוטיוב לאו דווקא דרך הקישור שלהם אלא דרך חיפוש מילולי של השיר, למשל על ידי מילות השיר.

2conv  – אחד השירותים הפופולאריים של הורדת שירים מיוטיוב מציג אפשרות נוספת, שלנו אישית לא ברור מי זקוק לה, והיא הורדת ממיר (converter) אל המחשב. מדובר בעצם בתוכנה שתפעל מקומית, מתוך המחשב שלכם, גם כשאתם לא מחוברים לרשת למשל, להמרת שירים מיוטיוב לקבצי אודיו במחשב. רק שאם אין לכם רשת, גם יוטיוב לא יפעל, ולכן קשה לראות את היתרונות באפשרות – ובכל זאת, אם יש לכם העדפה לעבודה לא מול אתר אינטרנט אלא מול אפליקציה שמותקנת מקומית – זה האתר עבורכם להורדת שירים מיוטיוב היישר אל האחסון הפרטי.

 

אתרים להורדת שירים בחינם

בארץ, פועלים שני אתרים מקיפים להשמעה והורדה של שירים בחינם היישר מהאתר אל המחשב או הסמארטפון, הנה קישורים לאתרים להורדת שירים חינם:

itmusic

vmusic

שני האתרים מכילים שפע סוגים של מוסיקה בעברית ובאנגלית, ממשק נוח המאפשר חיפוש קטע מוסיקה על פי שמו או שם האומן, אלטים המאפשרים לאתר בקלות שירים דומים שאולי תאהבו, ועוד.

 

הורדת שירים בחינם עם יוטיוב
פתרון יצירתי להורדת שירים בחינם כולל את יוטיוב ואתרים שמאפשרים המרת קבצים ל-MP3 והורדה למחשב

 

הורדת שירים בחינם לטלפון החכם

בעלי אייפונים יכולים למצוא באפסטור שלל אפליקציות שמאפשרות הורדת שירים בחינם מהרשת. מי שלהם טלפונים חכמים עם מערכת הפעלה אנדרואיד ימצאו אפליקציות רבות כאלה בחנות הגוגל פליי. רוב האפליקציות הן חינמיות, פשוט מורידים את האפליקציה לטלפון ומשתמשים בה לחיפוש השיר שאתם רוצים, אם מדובר בשיר פופולארי אין ספק שתמצאו אותו בקלות, לחיצה על כפתור ההורדה ותוך מספר שניות השיר שמור בזיכרון של המכשיר שלכם.

 

 

הנה כמה מהאפליקציות המובילות להורדת שירים בחינם:

למערכת ההפעלה IoS

Freegal Music – מעל תשעה מיליון (!) מקטעי mp3, כולל אפשרויות חיפוש מתקדמות וממשק ידידותי להפליא. בעיקר מוזיקה באנגלית, פחות מקומית.

Free Music Ninja – אפליקציה חינמית המאפשרת חיפוש נוח בין יותר מ – 20 מיליוני קטעי מוזיקה, השמעה נוחה ושמירה של פלייליסטים אהובים.

למערכת ההפעלה אנדרואיד

Mp3 Music Download – אפליקציה קטנה, חכמה וחינמית המאפשרת הורדת שירים לסמארטפון ממאגר גדול של קטעי מוזיקה וקבצי mp3

SongFlip – Free Music & Player – אפליקציה מגניבה המאפשרת הורדה של שירים, יצירת פלייליסטים ונגן מובנה להשמעתם.

 

חשוב לציין כי מוסיקה היא יצירה מוגנת בזכויות יוצרים, ממש כמו כל קניין רוחני אחר, תמונות, יצירות ספרות, תוכניות משורטטות למיניהן ועוד. עם זאת מקובל מאוד להוריד שירים בחינם מן האינטרנט וכל עוד אתם לא עושים ביצירה שימוש מסחרי לא תיחשבו כפוגעים במי שלהם זכויות היוצרים.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme