קריפטו קיטי – הטרנד החדש בו משקיעים בחתולים וירטואליים

מערכת5 דקות קריאה
הכירו את קריפטו קיטי
שתף:

אחד הטרנדים הלוהטים כיום נשמע קצת משונה. הוא מוכר בשם קריפטו קיטי (CryptoKitties) ומאז ה-28 בנובמבר 2017 זהו גם אחד המשחקים המבוקשים ביותר, כשבמרכזו חתולים וירטואליים שנמכרים במחירים מגוחכים. בסוף דצמבר, חודש בדיוק לאחר ההשקה, נמכרו החתולים המקוונים במחיר של 84 דולר לחתול, ויש גם חתולים שנמכרים בסכומים מופרכים עוד יותר, עם ארבע ספרות. קראתם נכון.

 

למכור ולקנות קריפטו קיטי

הדרך היחידה שלנו לקנות או למכור (או לגדל) את החתולים הווירטואליים הללו, היא באמצעות סימון מיוחד שמבוסס על טכנולוגיית Ethereum blockchain שעליה נשענים גם טרנדים אחרים כמו ביטקוין. עם זאת, בזמן שביטקוין הוא מטבע קריפטוגרפי, קריפטו קיטי כולל גם מאפיינים נוספים שהופכים את העברת הכספים בין המשתמשים לתהליך "חכם" יותר. גם אתם יכולים להיכנס לשוק החתולים הווירטואליים אם תמירו את הכסף שקיים ברשותכם למטבע המבוסס על את'ריום. בסוף דצמבר 2017 ערכו של מטבע כזה עמד על 824 דולר.

 

מחירו של קריפטו קיטי מתחיל מ-84 דולר אבל עשוי להגיע לאלפי דולרים

 

מה זה בכלל קריפטו קיטי?

כאמור, הטרנד הזה מתייחס לחתולים דיגיטליים שחיים להנאתם במרחב הממוחשב. לכל אחד מאפיינים ייחודיים  משלו, ויש למעלה מ-4 מיליארד שילובים גנטיים אפשריים, מה שאומר שכל אחד יכול לבחור לעצמו חתול עם מאפיינים מדויקים מאוד. יש שילובים שנחשבים אטרקטיביים ובעלי ערך רב יותר מאחרים, מה שהופך את שוק החתולים הזה לשוק של ממש. במידה רבה הטרנד הזה מזכיר את הימים שבהם החלפנו בינינו קלפים של פוקימון אי שם בשנות ה-90, או כל חפיסת קלפים אחרת לאורך השנים. ההבדל הוא שכאן אין יותר קלפים – אלא חתול וירטואלי עם מבנה גנטי ייחודי שפותח על ידי יוצרי המשחק.

 

למה בכלל כדאי לכם?

נכון לכתיבת שורות אלו, נראה שאין לקריפטו קיטי ערך ממשי למעט הערך שהקהילה מעניקה להם. במילים אחרים, מי שמוכר, קונה או מגדל את החתולים הללו עושה את זה רק משום שהוא מאמין שיהיה להם ערך רב יותר בעתיד. כשאתם מוכרים את החתולים הללו אתם מקבלים תשלום באמצעות מטבע וירטואלי שניתן להמיר לכסף אמיתי. במובן הזה יש לכם דרך לא רעה לעשות כסף, והמשחק עצמו בהחלט מהנה. אין לשחקן כל דרך לדעת איזה חתול יקבל עד להופעתו, כך שיש אלמנט משמעותי של משחק לצד הרווחים האפשריים.

 

קריפטי קיטי - אתר האינטרנט
כך זה נראה – האתר של קריפטו קיטי

 

הופכים את הטכנולוגיה לנגישה

כפי שכבר צוין, אין ערך אמיתי למשחק הזה. אם תשאלו את האדם שעומד מאחורי קריפטו קיטי, המטרה העיקרית של המשחק היא להפוך את הטכנולוגיה הלא-מאוד-מוכרת (וגם קצת מבלבלת) לנגישה הרבה יותר למשתמשים. כשאנחנו הופכים את השימוש בטכנולוגיה הזו ובעסקות הקריפטוגרפיות לשימוש יומיומי ושגרתי, היא הופכת לידידותית ומוכרת הרבה יותר, וזו מטרה בפני עצמה.

 

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme