6 דירות יוקרה מהמרהיבות והיקרות ביותר העומדות למכירה בישראל

רביד עטיה5 דקות קריאה
6 דירות יוקרה שכדאי להכיר
שתף:

בזמן שרוב העם היושב בציון מתלונן על יוקר המחיה ועל  מחירי הנדל"ן הגבוהים, האלפיון העליון ממשיך לקנות ולמכור דירות יוקרה במחירים שייגרמו לרובנו סחרחורת. יוקרת הדירות נמדדת בפרמטרים שונים כמו מיקום, גודל, קומה, אבזור ועוד, ועל מחיר הרכישה יש להוסיף את מחיר אחזקת הדירה שיכול להגיע לאלפי שקלים בחודש לדירות "פשוטות" ועד עשרות אלפי שקלים לחודש לדירות מפוארות במיוחד. כדי שתבינו בדיוק על מה מדובר ובתקווה שיום אחד גם לכם (ולנו) יהיה כסף לדירות כאלה או דומות לאלה, אספנו עבורכם דוגמאות ל- 6 דירות יוקרה העומדות למכירה בישראל נכון לרגע זה. לא מדובר בהכרח בדירות היקרות ביותר, מלבד הדירה הראשונה ברשימה, ויש דירות יוקרה נוספות במחירים שסביב 80 ו- 100 מיליון שקל, אבל מדובר במדגם המייצג נאמנה את רוח הדברים. נקדים ונאמר שאין כאן הפתעות בנוגע למיקום, והדירות כולן ממוקמות בתל אביב. נכסים אחרים ובתים למכירה ניתן למצוא גם במקומות אחרים בארץ אבל דירות היוקרה מרוכזות ככל הנראה בתל אביב.

 

במקום הראשון: ארלוזרוב 17, ת"א
http://bit.ly/2EueCAl

הבניין בו נבנתה הדירה הזו עדיין לא  מאוכלס, לפחות נכון לרגע כתיבת שורת אלה, ואיכלוסו צפוי באמצע 2018, ובכל זאת אנחנו  מזכירים אותה פה בגלל המחיר הגבוה המבוקש על הדירה, שללא ספק מעמיד אותה בראש טבלת המחירים של דירות היוקרה בארץ:  200 מיליון שקל. בתמורה למחיר מקבלים דירת פנטהאוז מהאגדות.  קירות מסך שקופים, מערכת הצללה חשמלית משולבת בזיגוג כפול, תכנון החלל ללא עמודים, מערכת חשמלית חכמה, מערכת מיזוג אוויר מתקדמת (VRF), חימום תת רצפתי בחדרי הרחצה, מרפסות דק מרווחות, מטבח מאובזר ממיטב המותגים וכמובן את כל שירותי הבניין הנלווים. הפרויקט, הנקרא ארלוזורוב ,17 משווק בלעדית על ידי חברת דן, שהיא יזמית הפרויקט.

 

דירות יוקרה ב-200 מיליון ש"ח
במקום הראשון: דירות יוקרה בארלוזורוב שיעלו לכם 200 מיליון ש"ח.

 

בא לכם מיני פנטהאוז על חוף הים בתל אביב?
http://bit.ly/2maQV8Q

פנטהאוז יחיד מסוגו, בעיצוב יוקרתי במיוחד, מאובזר היטב ומפנק במחיר מציאה של 123 מיליון שקל (40 מיליון דולר). במחיר הזה תקבלו גם שתי חניות פרטיות, צמידות לחוף הים, שירותי ספא, בריכת שחייה ובר על שפת הבריכה, חדר כושר, שמירה כמובן, חמאם טורקי, מרכז כנסים, טרקלין עסקים לשימושכם ועוד. הנכס משווק על ידי מתווך דירות היוקרה יורם אינדיק.

 

דירות יוקרה או מיני פנטהאוז?
דירות יוקרה שהן למעשה מיני פנטהאוז על חוף הים של תל אביב

 

הפנטהאוז במגדל הגימנסיה
http://bit.ly/2CUt7Aa

הפנטהאוז בקומה ה- 29 של מגדל הגימנסיה היוקרתי מוצע למכירה ב- 52 מיליון ₪. שטח הפנטהאוז הוא 442 מ"ר נטו, ועוד 70 מ"ר של מרפסות דק, שמהן נשקף הים. מה מקבלים במחיר הזה? שמירה 24/7, בריכת שחייה, חדר כושר וספא בבניין עצמו, חניה תת קרקעית פרטית, אין שכנים באותו מפלס, ועיצוב הפנים מפואר וגמיש בהתאם לרצונו של הרוכש.
נוף מדהים לים, כבר אמרנו? הנכס משווק בבלעדיות על ידי מתווך דירות היוקרה יורם אינדיק.

 

דירות יוקרה במגדל
דירות יוקרה במגדל הגימנסיה יעלו כ-52 מיליון שקל אבל מציעות נוף לים

 

פנטהאוז עם נוף חלומי לים ברחוב הירקון
http://bit.ly/2AGNb42

פנטהאוס דופלקס ברחוב הירקון, המשתרע על פני 3 הקומות העליונות בבניין: קומות 5 ו- 6, ומרפסת עצומה בקומה ה- 7 העליונה. הקרבה לים מאפשרת לא רק לראות אלא גם להריח אותו, ואם אתם מוכנים לשלם על  דירה עם נוף לים – זאת הדירה בשבילכם. הפנטהאוז משווק באופן בלעדי על ידי יורם אינדיק, ומשתרע על שטח של 270 מ"ר בשתי הקומות התחתונות, ועוד 130 מ"ר במרפסת בקומה השביעית. 4 חדרי השינה מאפשרים לארח בנוחות, והמרפסת בקומה ה-7 לגמרי עושה חשק למסיבות או ברביקיו עם חברים. המחיר? 38 מיליון ₪

 

דירות יוקרה ב-38 מיליון ש"ח
דירות יוקרה ברחוב הירקון – המיקום המושלם לחובבי הים

 

4 חדרים במלון רויאל ביץ'
http://bit.ly/2qHFURV

מלון רויאל ביץ' הממוקם על שפת ימה של תל אביב הוא אחד ממלונות היוקרה של רשת ישרוטל והוא מציע דירות להשכרה ומכירה. אחת מדירות יוקרה המוצעות למכירה בפרויקט היא דירת 4 חדרים בקומה ה- 20 , המשתרעת על שטח של 220 מ"ר בנוי ועוד 15 מ"ר מרפסת שמש בסלון ושתי מרפסות קטנות בנות 7.5 מ"ר כל אחת. חוץ מארבעה חדרים תמצאו בדירה גם 3 חדרי אמבטיה, מטבח מאובזר, חניה פרטית וריהוט מלא. המחיר כולל כמובן שימוש בשירותי המלון כמו בריכה, ספא, חדר כושר, סאונה ומרתף יינות, ושמירה 24 שעות ביממה. חוץ מ- 30 מיליון השקל שהדירה עולה תיפרדו בכל חודש מעוד 4,000 ₪ דמי ניהול ואחזקה. כסף קטן. הדירה משווקת בבלעדיות על ידי גלובל אסטס.

דירות יוקרה במלון רויאל ביץ'
יש גם דירות יוקרה במלון רויאל ביץ' שבו אפשר גם לשכור דירות, כמובן

 

 דירה קטנה ברויאל ביץ'
http://bit.ly/2FiQNws

אם מספיקה לכם דירת 3 חדרים על שטח של 214 מ"ר, עם מרפסות מדהימות לים, תראו לנו 25 מיליון שקל והדירה הזו שלכם. בין הדירות במלון רויאל ביץ' יש גם כמה דירות קטנות וגם הדירה הזו מגיעה עם גישה חופשית לבריכת השחייה המדהימה המשקיפה לים, לחדר הכושר, ולספא של המלון, ויש לה מחסן, חניה, ושמירה 24/7. הדירה אמנם ממוקמת בקומה 3,  אך היא נהנית מ- 3 כיווני אוויר ונוף מפעים לים התיכון. הדירה משווקת על ידי  TLV APARTMENTS.

 

דירות יוקרה קטנות יותר
במלון רויאל ביץ' יש גם דירות יוקרה קטנות יותר שמספקות שפע של יתרונות ופינוקים

 

דירות יוקרה בקצת פחות מ-18 מיליון ₪
http://bit.ly/2qH51El

הטריפלקס פנטהאוז הזה אולי לא נכנס לרשימת עשר הדירות היקרות ביותר המוצעות למכירה כרגע, אבל הוא ללא ספק נכנס במקום של כבוד לרשימת הדירות השוות ביותר.  תמורת קצת פחות מ- 18מיליון שקל תקבלו דופלקס פנטהאוז בכוכב הצפון בתל אביב, כולל ריהוט יוקרתי בהתאמה אישית ומעלית אישית בתוך 3 הקומות של הדירה. בין שאר הפינוקים שהטריפלקס מביא איתו תמצאו חימום ריצפתי בכל הבית, 4 מרפסות שמש, עיצוב יוקרתי, 4 חניות תת קרקעיות נפרדות, מחסן, בריכת שחייה, חדר כושר, שמירה 24/7 ואפשרות להפריד את הדירה התחתונה מהדופלקס לשתי יחידות נפרדות בטאבו. הנכס משווק בבלעדיות על ידי יוסי מימרן, הבעלים של תיווך יוקרה אסטייט.

 

דירות יוקרה בצפון תל אביב
דירות יוקרה שיעלו לכם קצת פחות – 18 מיליון שקל ליתר דיוק – הן עדיין מפנקות ובמיקום מעולה בצפון תל אביב

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme