Yes Ultimate – כמעט הכל כלול בחבילה המוזלת החדשה

מורן בלסר5 דקות קריאה
מה תקבלו במסגרת Yes Ultimate?
שתף:

שוק הטלוויזיה הרב ערוצית בישראל עובר תהפוכות של ממש בשנים האחרונות, זאת לאחר שנשלט במשך למעלה מעשור על ידיyes  והוט. שחקנים חדשים מנצלים את האפשריות שמעניקה טכנולוגיית IPTV (Internet Protocol Television) ומציעים חבילות תוכן אטרקטיביות במחירים מופחתים, כך למשל סלקום TV, פרטנר TV, טריפל סי ועוד. במקביל, ישנם מי שבוחרים להסתפק בפתרונות נוחים פחות תוך שהם מוותרים כליל על היקשרות עם ספקית תכני טלוויזיה ועוברים לצפות בסדרות ובסרטים תוך שימוש בפלטפורמות אינטרנטיות חינמיות. כיום מאופיין שוק הטלוויזיה הרב ערוצית בתחרות קשה המשחקת לידינו, הצרכנים. לאחרונה התבשרנו על חבילה חדשה מבית הטלוויזיה בלווין, עם פרוץ שנת 2018 השיקה חברת yes מסלול חדש המכונה yes ultimate (המסלול האולטימטיבי של yes). אם גם אתם שוקלים עריכת שינויים באופן בו אתם מקבלים תכני טלוויזיה ומעוניינים לדעת עוד על החבילה חדשה אספנו עבורכם מידע אשר בכוחו לסייע לכם להבין אם ייתכן וזו בדיוק החבילה שחיכיתם לה.

 

Yes Ultimate בתגובה לשינויים בשוק
שוק הטלוויזיה בישראל עובר תקופה סוערת בשלוש השנים האחרונות. טכנולוגיית העברת תכני טלוויזיה מעל גבי רשת האינטרנט הכניסה שחקנים חדשים המציעים חבילות במחיר תחרותי. בתחילת 2018 הושק מסלול חדש שכדאי להכיר מבית yes, חבילת yes ultimate

 

yes עושים סדר חדש בחבילות הצפייה הרב ערוצית שמציעה החברה

מסלול yes ultimate החדש הוא למעשה רחב ההיקף ביותר מבין שלושה מסלולים שמציעה yes נכון לתחילת שנת 2018. לצד המסלול החדש מציעה yes את חבילת ה yes simple וחבילת ה – IPTV שלה, הממותגת בשם  StingTV. ההערכות הן שפיתוח מסלול yes ultimate עלה לחברה מעל ל – 100 מליון שקלים, השקעה שבוצעה כדי לאפשר הצעת רוב שירותי החברה במסלול אחד ובמחיר אטרקטיבי. המסלול החדש כולל את שירות VOD, שלל ערוצי פרימיום, ממיר HD המאפשר גם הקלטת תוכניות, ספריית תוכן לילידם ועוד, כל זאת במחיר 199 שקלים לחודש.

 

חשוב לציין שלמרות שהוא משווק כמסלול שכולל כמעט הכול ישנם תכנים שאינם כלולים בו, עבורם יש לשלם סכום חודשי נוסף. על תכנים אלה נמנים ערוצי הפרימיום מתחום הספורט כמו גם סרטים חדשים וארוטיקה. מנויים למסלול yes ultimate הבוחרים להוסיף ערוצים שאינם כלולים בו עשויים למצוא עצמם משלמים 260 שקלים בחודש ואף יותר.

 

לקוחות קיימים לא יעברו אוטומטית למסלול החדש

אם אתם כבר מנויים לחבילה כזו או אחרת של yes וגם אם המסלול החדש מאפשר לכם לקבל את התוכן הכלול בחבילה שלכם במחיר נמוך יותר אין בכוונת החברה להעביר אתכם באופן אוטומטי למסלול החדש. לפיכך מומלץ לכל לקוחות yes לבדוק האם אחת משלוש החבילות החדשות של החברה עשויות להתאים להם יותר מזו לה הם מנויים כעת ולבקש לעבור לחבילה חדשה אם מסתבר שזו משתלמת להם יותר. עוד חשוב לציין כי ב –  yes מתחייבים שמסלול yes ultimate החדש יוצע למשך 18 החודשים הקרובים לפחות.

 

Yes Ultimate גם ללקוחות קיימים
מומלץ למנויי yes לבדוק האם החבילה החדשה כוללת את התוכן בו הם מעוניינים במחיר משתלם מזה שהם משלמים כיום, זאת משום שכדי להחליף מסלול יש לפנות ולבקש לעבור למסלול yes ultimate

 

הבשורה שמביא עימו המסלול החדש

למעשה החידוש הגדול שמביא עימו מסלול yes ultimate  הוא שכמעט כל ערוצי yes  יהיו פתוחים למנויים עליו. זאת בניגוד למצב כיום בו מנויים נדרשים לבחור ולשלם עבור ערוצים שהם מעוניינים בהם. המנויים למסלול החדש יקבלו, ללא עלות, ממיר HD  מקליט מתקדם וגישה לתכני VOD ללא תשלום נוסף (עד כה שירות הVOD  היה כרוך בתוספת תשלום של 34.9 שקלים למחיר החבילה). עוד שינוי חשוב הוא שהשקת מסלול yes ultimate מבשר על תום עידן ההצעות האטרקטיביות במיוחד שמקבלים מצטרפים חדשים, מעכשיו יקבלו לקוחות קיימים ולקוחות חדשים כאחד מחיר זהה, כאמור 199 שקלים.

 

ב-Yes  בטוחים שהתמורה שיקבלו המנויים מצדיקה את מחיר החבילה

נראה שאסטרטגית השיווק של yes לשנת 2018 מסתכמת בגישה לפיה המסלול הרחב החדש אמנם יקר יותר ממסלולי הכול כלול שמציעות חברות אחרות אולם התוכן שיקבלו המנויים הוא איכותי יותר לאין שיעור. בחברה מציינים ערוצים חדשים שכוללת חבילת yes ultimate, ביניהם yes edge (בו תכנים בלעדיים, כולל סדרות רכש של showtime) וערוצים נוספים כגון יוניברסל, BBC, FX ועוד. ב-yes מתחייבים שבמהלך 2018 יתווספו מדי חודש לפחות ארבע סדרות רכש חדשות ולפחות ארבע סרטים חדשים בכל שבוע (בספריית הVOD של yes  כבר מוצעים מעל לאלף סרטים). שיפור חשוב נוסף הוא ממשק משתמש ידידותי במיוחד הכולל  גם שימוש בפקודות קוליות. ההערכה ב-yes היא שרוב לקוחות החברה יבחרו בסופו של דבר לרכוש מנוי למסלול yes ultimate, זאת משום שרוב הבוחרים ב-yes מלכתחילה עושים זאת כדי לקבל תוכן מגוון ואיכותי ומוכנים לשלם מחיר העשוי להיות גבוה בכמה עשרות שקלים לחודש ממחיר מנוי לחבילות מצומצמות יותר.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme