Sting TV – הכל על השירות המוזל מבית YES

מורן בלסר5 דקות קריאה
Sting TV- מה זה בכלל?
שתף:

שוק הטלוויזיה הרב ערוצית המבוססת על תשתית האינטרנט מתרחב, עם כניסת שחקנית וותיקה המאפשרת חבילה חדשה לגמרי, המתחרה בחבילות הרב ערוציות לצפייה מעל רשת האינטרנט דוגמת סלקום TV ונטפליקס בישראל. השירות החדש מבית YES נקרא Sting TV – והוא מציע שירות מרובה תוכן – במחיר מצומק, אפילו מצומק מאוד. הכל על חבילת Sting TV החדשה מבית YES, האלטרנטיבה הזולה לטלוויזיה רב ערוצית – במאמר שלפניכם.

 

Sting TV - שירות חדש מבית YES,
Sting TV – שירות חדש מבית YES, המציע אפשרות לצפייה רב ערוצית בתכנים איכותיים הדומים לאלה המוצעים בחבילות YES השונות , מעל פלטפורמת האינטרנט, ובמחיר הרבה יותר זול

 

חברת YES גאה להציג – Sting TV

חברת Yes יצאה בחודש האחרון עם בשורה חדשה לקהל המחפש חבילות טלוויזיה מוזלות. אחרי שסלקום ופרטנר השיקו כל אחת מותגי טלוויזיה מוזלים המתבססים על טכנולוגייה אינטרנטית (סלקום עם סלקום TV בעלות קבועה של 99 ש"ח לחודש, ופרטנר עם פרטנר TV בעלות של החל מ – 69 ש"ח לחודש), נכנסת בתרועה גם חברת YES עם אלטרנטיבה בשוק החבילות הזולות לצפייה בתכנים, סרטים וסדרות – מעל רשת האינטרנט – ומשיקה את Sting TV – מותג חדש, צעיר ובעיקר – מוזל. שירות Sting TV מתוכנן לעלות לאוויר בקרוב ונפתח ביולי 2017 להרשמה מוקדמת. הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על השירות החדש – Sting TV מבית YES.

 

מה כלול בחבילת הצפייה של  Sting TV?

חבילת Sting TV כוללת עשרות אלפי שעות תוכן המבוססים על שידורי הטלוויזיה הקיימים אך משודרים דרך האינטרנט. בין התכנים שבהם תוכלו לצפות במסגרת השירות: סדרות ישראליות, תוכניות ילדים, סרטים דוקומנטריים, תוכניות מערוצים ישראליים, סדרות מחו"ל ביניהן גם סדרות של HBO הפופולרית ועוד מגוון רחב של תכנים שונים. 24,000 שעות של תכניות המשודרות דר אפליקציה ישירות לטלוויזיה החכמה, לסמארטפון או לטאבלט – או, למי שאין לו טלוויזיה חכמה – דרך הסטרימר המשווק ביחד עם התכנית, זמינות לצפייה גם באמצעות שירות VOD צר יחסית, הדומה במבנה שלו לשירות שנותנות פרטנר וסלקום. בהמשך, כך לפי מנכ"ל Yes שצוטט בהשקת השירות, ייפתחו לשימוש הגולשים ערוצים ותכנים נוספים, במסגרת הסכמים שמקיימת Yes עם חברות טלוויזיה והפצה מרחבי העולם.

 

בין התכנים שיתאפשרו לצפייה דרך השירות החדש – הפקות מקור הישר מישראל, סדרות מובילות מחו"ל, ערוצי חדשות ואקטואליה, ערוצים דוקומנטריים, וגם שפע של תכנים המיועדים לצפייה לילדים ולנוער, כולל סרטים מדובבים, סרטי אנימציה וסדרות לילדים ולפעוטות.

 

Sting TV - החלופה הזולה והפשוטה
לאחר שחברות כמו פרטנר וסלקום הציגו חבילות מוזלות לצפייה בטלוויזיה דרך פלטפורמת האינטרנט – מציגה גם חברת השידורים בלוויין אלטרנטיבה איכותית וזולה – Sting TV, בעלות של כשליש מזו של חבילת הטלוויזיה בכבלים הבסיסית של החברה

 

כיצד יפעל Sting TV?

כאמור, השירות החדש מתבסס על גלישה אינטרנטית. יהיה ניתן להתחבר לשירות באופן עצמאי, דרך האתר, וללא צורך ביצירת קשר טלפוני עם החברה. גם הניתוק מן השירות מבוצע הישר מאתר האינטרנט באופן מיידי, מהרגע להרגע, וללא "סחבת" מיותרת.

 

ניתן יהיה להפעיל את השירות ולהתחיל לצפות בתכני Sting TV דרך אפליקציה ייעודית, שמאפשרת צפייה מפלטפורמות שונות – מהסמארטפון, מהמחשב הנייד, מהמחשב ביתי ודרך הטלוויזיה החכמה באמצעות הורדת אותה האפליקציה או מטלוויזיה "פשוטה" באמצעות סטרימר. החברה תשווק גם סטרימר עצמאי שייקרא Sting TV Box ויאפשר צפייה ישירה בתכנים. פונקציית ההקלטות דרך ה-VOD של המותג פועלת דרך אחסון בענן, כך שניתן למעשה לצפות בהקלטות באופן קבוע וללא הגבלה.

 

למי זה מתאים?

YES כיוונה עם Sting TV לקהל צעיר שאינו זקוק לתמיכה טכנית ומכיר היטב את הטכנולוגיות האינטרנטיות המאפשרות שירותי טלוויזיה חכמים. כל מערך השיווק של המותג החדש פעל כדי להמחיש באופן פרקטי מאד, את הכיוון הצעיר הזה. כך למשל אין שירות לקוחות טלפוני ולקוחות יכולים לבצע פעולות באופן ישיר דרך האפליקציה או אתר האינטרנט של השירות. בנוסף, הכריזה החברה שאין לה מחלקת שימור לקוחות וכל לקוח שירצה להתנתק יכול לעשות זאת בקלות באמצעות לחיצת כפתור. גם אתר האינטרנט של המותג, שדרכו למעשה נרשמים לשירות, ממותג כאתר צעיר עם דגש על פתרון מושלם לצעירים שרוצים לראות שידורי טלוויזיה, סדרות מחו"ל וסרטים מבלי להתחייב לחבילות יקרות כמו אלו שמציעות Yes ו-Hot לקהל רגיל.

 

Sting TV – כמה זה יעלה לנו?

לפי אתר YES וכתבות נוספות שפורסמו בחודשים האחרונים על השירות, עלות השירות תעמוד על מחיר שבין 89 – 100 שקלים, כאשר המחיר הסופי עדיין לא פורסם. נכון ליולי 2017, המותג פתח הרשמה מוקדמת, ללא ציון מחיר החבילה הסופית. ההרשמה המוקדמת לחבילת Sting TV אפשרית כבר עכשיו, בקישור הזה. המחיר הסופי ייקבע בין היתר לפי סקר שוק שערכה חברת Yes בקרב גולשים צעירים, כדי לבדוק סוגיות של תקציב ומחיר אידיאלי לתשלום על שירות כזה.

 

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme