תחפושות פורים – כמה תצטרכו לשלם עליהן ב-2018?

מורן בלסר5 דקות קריאה
תחפושות פורים והמחיר שתשלמו עליהן
שתף:

אבקת הסוכר על הסופגניות של חנוכה כבר התייבשה וכהורים אנחנו עוברים למשימת החג הבאה. בעוד שאת ט"ו בשבט אנחנו עוברים בהשקעה נמוכה יחסית, פורים הוא ההפקה הגדולה. פעם האימהות שלנו היו נוסעות לחנות הבדים, קונות חומרי גלם ותופרות לנו תחפושות – היום אנחנו מעדיפים לקנות. כבר בינואר מתחילות חנויות הצעצועים והתחפושות להציג קולקצייה חדשה של תחפושות פורים שחלקן מתכתבות עם הטרנדים של הרגע ואחרות קלאסיות, כאלו שאפשר למצוא בכל שנה. לצד הבחירה בתחפושות של סטטיק ובן אל תבורי, מיכל הקטנה, נסיכה מהאגדות, וונדר וומן או סופר מן הקלאסי, אנחנו מסתכלים גם על תו המחיר ובודקים את הפערים בין חנויות המשחקים שמציעות מבצעים והנחות בדיוק בעונה הזו. בחנויות הצעצועים השנה תמצאו תחפושות "מלאות", כאלה שלא תצטרכו לחפש עבורן אביזרים נוספים, במחירים של עד 320 ש"ח ויותר מזה – מה שהופך להיות הוצאה משמעותית, למשל במשפחות בנות שלושה ילדים ויותר. על מנת שלא לוותר על התחפושות המהודרות, אלו שכיף ללבוש, וגם אלו שיאפשרו לילדים שלכם לשמוח עם כל שאר הילדים בתחפושת שהיא בדיוק מה שהם בחרו – יצאנו לבדוק, איך אשר להשיג את אותן תחפושות אבל בזול יותר, ואילו אלטרנטיבות שדווקא כן נכנסות לתקציב המשפחתי, עומדות בפנינו ההורים, לכבוד החג הכי שמח בשנה.

 

תחפושות פורים במחירים נוחים
תחפושות פורים צפויות לעלות במחירן המלא בחנויות הצעצועים השנה עד 320 ש"ח, אבל יש דרכים לרכוש תחפושות במחירים נמוכים יותר, ובתועלת דומה

 

תחפושות פורים מדליקות במחירים מופחתים – שעתן הגדולה של חנויות הסטוק

רכישת תחפושות לפורים הקרוב הופכת עניין פחות יקר, אם אתם בוחרים לוותר על חנויות הצעצועים הממותגות וללכת על רכישת תחפושות לפורים בחנויות הסטוק למיניהן. אנחנו מוצפים בחנויות סטוק שמציעות בתקופה הזו מגוון עצום של תחפושות לכל הגילאים, המינים וההעדפות – ובמחירים סבירים לגמרי. מבדיקה שלנו עולה, כי תחפושת מלאה של נסיכה, סופרמן, פייה, פרפר ושאר הקלאסיקות המוכרות, תעלה בין 60 ל – 130 שקלים בחנויות הסטוק ומחסני הצעצועים. למרות שמדובר במחיר נמוך מאד, חשוב לדעת שהביקוש והפופולריות של חנויות הסטוק מביאה לכך שמלאי התחפושות אוזל במהירות רבה ולכן אם אתם רוצים לרכוש תחפושת שלמה ולחסוך את הטרחה בבית, תצטרכו לקנות את התחפושת חודש או חודשיים לפני פורים. בחנות סטוק ממוצעת תוכלו גם להרכיב תחפושת באמצעות קצת דמיון ובעלות נמוכה. החנויות מציעות פריטים כמו כובעים, משקפיים, פיאות, גרביונים, חצאיות טול וכדומה – לצד איפור מתאים לילדים – כך תוכלו להרכיב תחפושת בעלות של כמה עשרות שקלים בלבד.

 

מחפשים מותג? תשלמו יותר

לצד התחפושות המוזלות שמגיעות בדרך כלל ממחסנים גדולים מסין או נרכשות כעודפים מתקופת ליל כל הקדושים (ההאלווין) בארצות הברית, מציעים מותגי הצעצועים תחפושות ממותגות, שלרוב נתפרות כאן בישראל או מיוצרות דרך מפעלים בארץ. תחפושות אלו מתמקדות לא פעם בגיבורים של הרגע. השנה מדובר בכוכבים כמו סטטיק ובן אל, מיכל הקטנה וגם דמויות מ"ארץ נהדרת". התחפושות האלו נחשבות יקרות יותר ומחיריהן יכולים לנוע בין 80 ל – 200 שקלים, זאת עוד לפני שהוספנו את העלויות של איפור מיוחד, פאה וכדומה. אם אתם מבוגרים שמחפשים תחפושות פורים למסיבות הסוערות של הערב, תשלמו על תחפושות ממותגות בין 150-250 שקלים.

 

תחפושות פורים פופולריות
אם אתם מחפשים תחפושות פורים פופולריות של כוכבי הרגע, תצטרכו לשלם קצת יותר

 

מחירים זולים גם מאחורי המקלדת

אחת הדרכים היעילות ביותר למצוא את התחפושת הנחשקת ולשלם עליה מחיר זול יחסית היא להזמין מראש באינטרנט, בעיקר באותן חנויות המבצעות משלוחים מחו"ל, כמו למשל עלי-אקספרס. חנויות האינטרנט הגדולות מציעות מגוון גדול של תחפושות והמבצעים מתחילים עוד באוקטובר במהלך המכירות לקראת ליל כל הקדושים. אם לא הזמנתם תחפושות פורים בחודשי הסתיו, תצטרכו לעשות זאת עכשיו כדי להימנע מעיכובים מיותרים שיכולים להגיע בעקבות השידוך הלא תמיד יעיל בין דואר ישראל והאתרים בסין. המחירים דרך אתרי הקניות הגדולים נעים בין 10 דולרים לתחפושת פשוטה ועד 50 דולרים לתחפושת מורכבת ומיוחדת. אפשר לרכוש פריטים משלימים בעלות של כמה דולרים בודדים. ברכישת תחפושות לפורים באתרים מחו"ל, חשוב לבדוק מהן עלויות המשלוח שמוסיפות כמובן לשורה התחתונה.

 

תחפושות של מותגי עיצוב – המחיר היקר ביותר

לצד תחפושות פורים שניתן לקנות "מן המוכן" בחנויות הצעצועים ומוצרי הטקסטיל במחירים של כמה עשרות שקלים, ישנו שוק שלם של תחפושות בוטיק המעוצבות על ידי מעצבות אופנה עילית, אשר בונות בכל שנה קולקציה ייחודית של תחפושות לפורים שאי אפשר להשיג בכל מקום אחר. המחירים במקרה הזה נעים בין 300 ל – 450 שקלים, אבל חשוב לזכור כי מדובר בתחפושות איכותיות העשויות מחומרי גלם איכותיים, נעימים לשימוש, כמו גם שהייצור של אותן תחפושות לפורים הוא בוטיקי ובכמויות קטנות בלבד. מחירי תחפושות פורים בשנת 2018 נעים בין כמה עשרות שקלים בודדים ועד למאות שקלים לתחפושת בוטיק. בין אם אתם קונים תחפושת זולה או יוקרתית, חשוב לבדוק האם התחפושת בעלת תו תקן ובטוחות לשימוש.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme