עשרת הסמארטפונים הטובים ביותר שתוכלו לקנות היום

מערכת5 דקות קריאה
עשרה סמארטפונים מצוינים הזמינים למכירה
שתף:

יש היום לא מעט סמארטפונים בשוק, חלקם טובים יותר ואחרים פחות, חלקם יעלו לכם די הרבה ואחרים יחסכו לכם כמה שקלים. השפע הזה אמנם אידאלי מבחינת הצרכן שיכול לבחור בדיוק מה שהוא אוהב, אבל זו גם דרך טובה לבלבל אותנו ולגרום לנו ללכת לאיבוד בין מכשירים, דגמים, צבעים, גדלים ומותגים. חוץ מזה, יש היום גם היצע רחב למדי של יצרניות. לצד שחקניות גדולות וותיקות כמו אפל או סמסונג יש גם כמה מותגים חדשים, צעירים הרבה יותר, רובם מאסיה. הרשימה הזו תספק לכם מידע על עשרה מכשירים ברמות מחיר שונות, עם שני מכשירים נבחרים בכל דרגה. זה כמובן רק אומר שאתם עשויים למצוא כמה דגמים מצוינים שחסרים כאן, פשוט כי בקטגוריה שלהם היו שני מכשירים אחרים שקיבלו דירוג קצת יותר גבוה.

 

המכשירים הזולים ביותר – Low End

 

מוטורולה E4 פלוס – 455-630 ₪

מוטורולה היא לא שחקנית חדשה בעולם הסלולר, אבל בכל הקשור לייצור ושיווק סמארטפונים היא לא מוכרת בתור דמות מרכזית במיוחד. עם זאת, ב-2017 השיקה החברה את מוטורולה E4 פלוס, עם מסך 5.5 אינץ' באיכות HD, מצלמה איכותית, זיכרון פנימי של 16 ג'יגה-בייט ואפשרות להוספת 128 ג'יגה-בייט נוספים) וגם מערכת הפעלה של אנדרואיד שעובדת חלק ובלי תקלות. גם המשקל של המכשיר קל למדי, והסוללה של המכשיר נחשבת ליציבה יחסית. כשמוסיפים לכל הטוב גם את חיישן טביעות האצבע, נראה שמדובר באחד המכשירים המפתיעים והטובים שיש היום, בטח בטווח המחירים הזה.

 

מובילה בין סמארטפונים זולים
נוקיה – המובילה ברשימת סמארטפונים זולים במיוחד (תמונה – מוטורולה)

 

נוקיה 5 – 1,000 ₪

פעם, לפני שגילינו את נפלאות הסמארטפון, לכולם היה נוקיה. המכשיר הקטן שידע לעשות מעט (בהשוואה למה שהמכשירים יודעים היום) אבל גם הציע לנו סנייק וסוללה שהחזיקה עוד ועוד. בעידן הטלפונים החכמים נוקיה קצת נותרה מאחור, אבל ב-2017 גם היא השיקה מכשיר מפתיע בקטגוריית המכשירים הזולים במיוחד. סמאטרפון של נוקיה יעלה לכם כ-1,000 שקלים כמעט בכל מקום, והוא אפילו נחשב לאלגנטי יותר (לפחות ויזואלית) בהשוואה למכשיר הקודם שעליו דיברנו. המסך עדיין איכותי מאוד אבל קצת יותר קטן (5.2), המעבד קצת פחות איכותי והסוללה מחזיקה קצת פחות. כך שיש למכשיר הזה יתרונות וחסרונות, אבל נדמה שברמת המחיר הזו – יש בהחלט תמורה בעד האגרה.

 

נוקיה מפתיעה בתחום של סמארטפונים זולים
היא מוכרת לנו מפעם, אבל גם בעולם של סמארטפונים מתוחכמים יש לנוקיה מקום (תמונה – נוקיה)

 

סמארטפונים במחיר נמוך בינוני (Mid-low)

 

וואווי מציגה – Honor 7X – כ-1,200 ₪

החברה הסינית הביאה לחיינו את Honor 7X, מכשיר שאמור לשלב בין עיצוב מודרני, מפרט טוב ומחיר נמוך. זו ללא ספק המטרה של וואווי בשנים האחרונות, אבל הדגם הזה ככל הנראה השיג את המטרה. העטיפה נאה למדי, הביצועים טובים והמסך בהחלט מרשים (Full HD). המצלמה של המכשיר איכותית מאוד, והיא מאפשרת לנו לצלם תמונות באיכות גבוהה ובקצב מהיר. כלומר, זו לא האיכות הכי טובה בעולם, אבל בטווח המחירים הזה מדובר ללא ספק במצלמה מפתיעה באיכותה, והיא משלימה מכשיר שעושה את העבודה היטב, אפילו מעבר למצופה.

 

סמארטפונים זולים של וואווי
יש כמה וכמה סמארטפונים בטווח המחירים הזה, אבל המכשיר של Honor מתעלה על כולם (צילום: Honor)

 

מוטרולה G5S פלוס – כ-1,400 ₪

עוד מכשיר של מוטורולה נכנס לרשימה הזו, וזהו דגם G5S Plus. יש לו את כל היתרונות שהוזכרו קודם, במכשיר ה-E4, אבל הוא גם מצליח להתעלות עליו עם זיכרון טוב יותר, שמבטיח גם ביצועים טובים יותר. הסוללה כאן מרשימה, אם כי פחות מחלופות אחרות (עד יום עבודה), אבל גם המטען פועל מהר, מה שעוזר לכם לשמור על הסוללה קצת יותר. המצלמה במכשיר הזה טובה מאוד, והיא מזכירה לא מעט סמארטפונים איכותיים ויוקרתיים יותר, כך שהיא בהחלט ראויה למקום טוב ברשימה הזו.

 

מוטרולה בעולם של סמארטפונים
גם מוטורולה מככבת ברשימת סמארטפונים איכותיים שאתם יכולים לקנות כבר עכשיו (תמונה – מוטורולה)

 

טווח הביניים – Midrange

 

וואווי – Honor 9 ב-1,700 ש"ח

אם Honor הופיעה ברשימה קודם, זה לא אומר שהיא לא תופיע בה שוב – ובדרג הביניים מגיע לה מקום של כבוד. למעשה, בטווח המחירים הזה מדובר במכשיר הכי טוב שיש היום. ההצלחה מתחילה כבר בעיצוב היוקרתי והנוצץ, אבל גם תכולתו של הקנקן מרשימה לא פחות מהעטיפה שלו. מכשירי Honor 9 הם שדרוג של 7x במובן הזה שיש להם מעבד איכותי יותר וסוללה שתחזיק קצת יותר. גם קצב הטעינה שלה מהיר, והטלפון עצמו יחסית קטן בימינו (5.15) אבל התצוגה מרשימה מאוד.

 

סמארטפונים בדרג הביניים
בראש רשימת סמארטפונים בדרג הביניים מגיע ל-Honor עוד מקום של כבוד (תמונה – Honor)

 

אייפון SE – כ-1,400 ₪

באופן כללי אפל לא ממש מתמחה בייצור סמארטפונים זולים, אבל היא ניסתה את מזלה עם המכשיר הזה, והוא בהחלט עושה את העבודה. המחיר שלו דומה למחירו של Honor 9 וגם המפרט שלו טוב בהתאם. המכשיר הזה קטן יחסית אבל יש לו יתרון משמעותי מאוד, וזוהי כמובן מערכת ההפעלה של אפל – iOS. מצד שני, מי שלא משתמש במכשירי אפל באופן כללי ואין לו צורך או רצון לגלות את מערכת ההפעלה הזו, כנראה ידלג על המכשיר הזה ויבחר בדגם אחר, כזה שפועל על אנדרואיד. אם אתם בכל זאת נותנים לזה צ'אנס, יש לכם כאן את כל האפליקציות המותאמות ל-iOS, בהן משחקים ואפליקציות רבות אחרות שבהן, אם נודה באמת, יש למערכת ההפעלה הזו יתרון לא מבוטל.

 

אפל נכנסה לרשימת סמארטפונים בדרג ביניים
אנחנו לא רגילים לראות כאן את אפל, אבל המכשיר הזה הוא בין סמארטפונים זולים יחסית – ואיכותיים מאוד (תמונה – Business Insider)

 

סמארטפונים במחיר בינוני-גבוה

 

OnePlus T5 – 2,000-2,400 ₪

חברת OnePlus הסינית נועד לשרת מטרה אחת מרכזית – לספק טלפונים איכותיים ולעשות את זה במחיר נמוך. במציאות זה גם די עובד, אם כי מטרת המחיר עשויה להגיע לא פעם על חשבון האיכות, ולהיפך. אם נשפוט את המכשירים הקיימים, OnePlus T5 הוא כנראה הדגם המוביל שלה, והוא מוכיח עד כמה החברה עבדה קשה כדי ללטש, לשפר ולשדרג את המכשירים הקיימים, הכל מתוך הקשבה לצרכי המשתמשים. המפרט של OnePlus T5 לא נופל בהרבה מהמפרט של כמה מכשירים בקטגוריה הגבוהה ביותר, אם כי החיסרון המשמעותי שלו הוא איכות המצלמה. חוץ ממנה יש כאן מסך OLED מצוין (6 אינץ') עם רזולוציית Full HD, סוללה חזק, ביצועים טובים ומערכת ההפעלה Oxygen של OnePlus, שפועלת כמובן על עקרונות האנדרואיד.

 

OnePlus - נציגת סמארטפונים סיניים
בין סמארטפונים סיניים שהוזילו עלויות וסיפקו איכות מרשימה (תמונה – OnePlus)

 

Essential Phone – כ-2,500 ₪

בין שלל סמארטפונים זולים יותר או פחות שנכנסו לרשימה הזו, Essential Phone הוא סיפור די מעניין. מי שעומד מאחוריו הוא אנדי רובין, מי שייסד את אנדרואיד, והוא ניסה לראשונה לפתח סמארטפון שיתחרה בדגמים המובילים היום בשוק. זה גם די עבד, לפחות במבחן התוצאה. המכשיר נחשב לאיכותי למדי, עם זיכרון של 4 ג'יגה-בייט, סוללה איכותית, שתי מצלמות אחוריות, עיצוב מרהיב וביצועים שלא נופלים בהרבה מהביצועים של OnePlus T5. הבעיה היחידה מבחינתנו היא שמדובר במכשיר שזמינותו בישראל די מוגבלת, אבל אפשר בהחלט להזמין אותו אונליין (הוא צפוי להגיע לאזורנו בתחילת 2018).

 

אנדי רובין בעולם של סמארטפונים
אנדי רובין החליט לייצר גם סמארטפונים, ועשה את זה לא רע (תמונה – Business Insider)

 

הטלפונים החכמים בקטגוריית הפרימיום

 

אייפון X – 4,300-6,000 ₪

המנצחת בקטגוריה הזו היא כמובן אפל, וזה לא מאוד מפתיע. המכשיר האחרון שלה – אייפון X – הוא מנצח די ברור לאור הביצועים המצוינים של המכשיר הזה, שיצא לשוק רק בסוף 2017. זהו אחד המכשירים הטובים ביותר שהושקו באותה השנה, וגם אחד המכשירים הטובים ביותר באופן כללי. יש לו מגרעות, כמובן. הסוללה קצת מאכזבת ויש אפליקציות שלא הותאמו עדיין למסך החדש, אבל במחיר הלא-מובטל שתשלמו אתם מקבלים מכשיר מצוין. המצלמה מפגינה ביצועים מדהימים, איכות התצוגה בלתי רגילה, מערכת ההפעלה עובדת נהדרת למרות באגים שעדיין קיימים בה, וגם טכנולוגיות חדשות שהמכשיר מציג (כמו זיהוי פנים) עובדות טוב, גם אם אנחנו עדיין מתרגלים לזה. זהו מכשיר אינטואטיבי, פשוט למדי, חזק ומרשים מאוד, בדיוק כמו שהיינו מצפים מחברה כמו אפל.

 

אין הרבה סמארטפונים כמו זה
אם אתם מחפשים סמארטפונים יקרים ואיכותיים – אייפון X מנצח את כולם (תמונה – Hollis Johnson)

 

Pixel 2 XL – כ-3,800 ₪

ההבדלים בין מערכות ההפעלה iOS ואנדרואיד הם הבדלים עמוקים, גם אם שתיהן עשו דרך יפה למדי כדי להקל על מי שעובר בין מערכת אחת לאחרת. אם אתם נמנים על אוהדי אנדרואיד יש לכם כמה מכשירים מצוינים בקטגוריית המחיר הזו, כולל גלקסי S8 או LG V30, ואלו רק דוגמאות כמובן. עם זאת, מכשיר Pixel 2 XL של גוגל עדיין נחשב לאחד המובילים והאיכותיים ביותר, גם בזכות מערכת ההפעלה Android Oreo המצוינת. המערכת הזו היא רק מרכיב אחד מתוך שורה של מרכיבים שהופכים את המכשיר כולו למצוין, ואליה נוסיף גם את הסוללה המצוינת, הביצועים המעולים, המצלמה שמספקת תמונות ברמה גבוהה ביותר, ואין ספק שידה של גוגל מורגשת בכל פרט ופרט. אז נכון, המכשיר לא זול, אבל הוא בהחלט זול בהשוואה לאייפון X, כך שיש לו עוד יתרון משמעותי שצריך להתייחס אליו.

 

סמארטפונים של גוגל
איך אפשר בלי סמארפטונים של גוגל? (תמונה – Business Insider)

 

מקור: Business Insider

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme