כרטיסי אשראי מומלצים לכל מי שנוסע לחו"ל הרבה

עומר גלעדי5 דקות קריאה
סקירת כרטיסי אשראי למי שנוסע לחו"ל
שתף:

כרטיס אשראי מהווה אלטרנטיבה לנשיאה של כסף מזומן ומאפשר לבצע עיסקאות רכש באשראי – כלומר, עיסקאות בהן המוצרים (או השירותים) נמסרים ללקוח במעמד ביצוע העסקה אולם התשלום מתקבל רק לאחריה. בישראל שלוש חברות אשראי פעילות (ישראכרט, לאמי קארד, ויזה כאל), המנפיקות מותגי אשראי עצמאיים ומותגי אשראי מחו"ל (כמו ויזה ומאסטרקארד), והן מציעות שפע של כרטיסי אשראי המעניקים הטבות שונות ללקוחותיהם.

 

כרטיסי אשראי בין לאומיים הם כרטיסי אשראי שניתן להשתמש בהם בחו"ל ממש כפי שניתן להשתמש בהם בארץ – גם במהלך הטיולים בחו"ל, תוכלו "לשלוף" את כרטיס האשראי שלכם, "לגהץ" אותם ולבצע עיסקאות באשראי בקלות ובנוחות, מבלי שתזדקקו לא לרכישת מטבעות מקומיים ולא להצטיידות בסכומים גדולים של כסף לביצוע עיסקאות במהלך השהייה בחו"ל. בישראל שפע של כרטיסי אשראי המאפשרים שימוש גם בחו"ל – אבל איזה מבין כרטיסי האשראי הבינלאומיים הוא המתאים לכם ביותר? סקירה קצרה על מותגי כרטיסי האשראי הבינלאומיים בארץ – לפניכם.

 

כרטיסי אשראי בינ"ל גם בכספומט
כרטיסי אשראי בינלאומיים מאפשרים רכישות באשראי כמו גם הוצאה כסף מזומן ממכונות הכספומט המקומיות בחו"ל, ללא צורך בנשיאה של סכומים גדולים לכל הטיול או בהתמודדות עם הכסף המזומן המקומי

 

היתרונות של כרטיסי אשראי בין לאומיים

בישראל, בממוצע לכל אזרח בוגר 2.5 כרטיסי אשראי, ובסה"כ, מעל 10,000 כרטיסי אשראי פעילים בין תחומי ארצנו. מרבית העסקאות המבוצעות בישראל בסכומים של מעל 50 ש"ח מבוצעות באמצעות כרטיסי אשראי, וכמחצית מכלל הכרטיסים המופקים בארץ הם כרטיסי אשראי בינלאומיים. כמו הביקוש, גם ההיצע של כרטיסי אשראי בישראל הוא מגוון, וחברות האשראי מתחרות על ליבם של הלקוחות – בעיקר באמצעות הטבות צרכניות. גם לציבור הנוסעים לחו"ל, נישה של כרטיסי אשראי המציעות הטבות, הנחות והצעות עסקיות ייחודיות שהופכות כרטיסי אשראי מסויימים עדיפים על אחרים. הנה כמה מהסיבות להעדיף כרטיס אשראי בינלאומי זה על אחר:

 

  • סך המאפיינים והעלויות בשימוש בארץ – דמי שימוש חודשיים קבועים, גובה המסגרת וריביות על חריגה, וכדומה
  • ההטבות בארץ – השתייכות לקבוצת צרכנים, רשימת הנחות והטבות המוצעות על ידי חברת האשראי וכדומה
  • העלויות בחו"ל, ובראשן עמלות ההמרה ממט"ח לשקל
  • ההטבות בחו"ל – כנראה שהבולטת ביניהן היא צבירת נקודות "הנוסע המתמיד" או דומים לה

 

ביטוח נסיעות לחו"ל

מרבית כרטיסי האשראי לחו"ל מציעים גם ביטוח נסיעות יומי לחו"ל בהפעלה מראש. חשוב לדעת, כי ביטוח הנסיעות הוא תקף רק עבור המחזיק בו ורק בהפעלה מראש לתקופה מוגבלת. ביטוח הנסיעות המוצע על ידי חברות האשראי מציע כיסוי ביטוחי בהתאם לדרגת הכרטיס, כאשר כרטיסי VIP, פלטינום ורימיום למיניהם מציעות כיסויים ביטוחיים די מקיפים, ואילו הכרטיסים הנחותים יותר מציעים כיסוי ביטוחי חלקי. על כן, חשוב להבין את מהות הכיסוי הביטוי המוצע ובמקרי הצורך להוסיף על הכיסוי החינמי לקבלת כיסוי מקיף והולם.

 

כרטיסי אשראי בינ"ל מספקים גם ביטוח נסיעות
ברוב המקרים, כרטיסי אשראי בינלאומיים מאפשרים לכם לקבל גם ביטוח נסיעות לחו"ל בתנאים נוחים

 

עלות השימוש בכרטיסי אשראי בחו"ל

במרבית המקרים עלות השימוש בכרטיסי אשראי בינלאומיים בחו"ל נגזרת מעלותה של כל עיסקה המבוצעת במט"ח. יש מקרים בהם עלויות ההמרה והפעולה בכרטיס אשראי הן למעשה זולות יותר ביחס לעלויות המצטברות של רכישת מט"ח ומכירתו עם תום הטיול – לא כולל את המורכבות שבנשיאת כמויות גדולות של כסף מקומי מזומן לכל אורך הטיול. על כן, בירור מקדים עשוי לגלות לכם, כי די בנשיאת כרטיס האשראי שלכם לחו"ל, ללא רכישת מט"ח. אגב, ייעדים שונים בחו"ל ומטבעות שונים יגזרו גובה עמלות שונה בכל כרטיס אשראי. לדוגמה, נהוג לחשוב כי ליעדים דולריים (ארה"ב בעיקר) מומלץ לבחור בכרטיס אשראי AMEX, ואילו ליעדים בהם המטבע המקומי הוא היורו, מומלץ לשקול כרטיסי אשראי מבית מאסטר קארד. כמובן, שהפרטים, הריביות והעלויות משתנים מסוג כרטיס אחד למשנהו ומהצעה אחת לאחרת – ולכן חשוב לבדוק טרם הבחירה, מי יהיה כרטיס האשראי המשתלם ביותר על פי הרגלי הנסיעות שלכם לחו"ל.

 

סוגי כרטיסי אשראי בינלאמיים לדוגמה

בישראל, כאמור, מספר מותגים המייצרים כרטיסי אשראי בינלאומיים. הנה כמה מהם:

 

לאומי קארד מולטי פלטינום

לאומי קארד מולטי פלטינום

כרטיס אשראי מבית לאומי קארד, מאסטרקארד מולטי פלטינום הוא כרטיס אשראי בינלאומי הכולל צבירת נקודות למועדון הנוסע המתמיד של אל-על; ביטוח נסיעות מקיף; שפע של הנחות, הטבות ומבצעים בבתי עסק בארץ ובחו"ל; ועוד. דמי השימוש החודשיים הם 13 ש"ח, שנה ראשונה ללא עלות.

 


כאל – Miles & More

כאל מיילס

כרטיס האשראי הבינלאומי מיילס אנד מור מבית כאל הוא כרטיס אשראי המופק בשיתוף עם חברת התעופה לופטהנזה, המספק יתרונות והטבות רבים למחזיקיו בנסיעות לחו"ל, כמו:

 

  • עד 5,000 מייל במתנה בביצוע עיסקאות בכרטיס
  • הלוואות בתנאים מועדפים
  • הטבות והנחות רבות מבית CAL
  • ביטוח נסיעות
  • עד 47 ימי אשראי לעסקאות, גם בחו"ל
  • אשראי בתשלומים בארץ ובחו"ל

 

דמי הניהול: 14.90 ש"ח לחודש לכרטיס הזהב, 19.90 ש"ח לחודש למחזיקי הפלטינום.

 


כאל פליי קארד (Fly Card)

Fly Card

כרטיס אשראי בהפקת חברת כאל (והמותג דיינרס) ואל-על, ללקוחות כל הבנקים. הכרטיס מאפשר איסוף מיילים במועדון "הנוסע המתמיד" לצד הטבות נוספות, ביניהן ההטבות המוצעות לכל מחזיקי כרטיסי האשראי מבית כאל, כמו הנחות בבתי עסק רבים בארץ ובחו"ל. מחזיקי כרטיס פליי קארד יזכו גם להנחות ברכישת כרטיסי טיסה, לעדיפות בשידרוגים, להנחות על שירותים נוספים, הנחות בחנויות הדיוטי פרי, ועוד.

 

דמי הניהול: 19.90 ש"ח בחודש.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme