ולנטיין בפתח – 5 מתנות מדהימות שתוכלו לקנות אונליין

עומר גלעדי5 דקות קריאה
ולנטיין בפתח - 10 מתנות שוות
שתף:

אנחנו יודעים, הבנתם זה רק לאחרונה שחג האהבה (ולנטיין) הוא שוב מעבר לפינה – ושוב אין לכם שום רעיון למתנה מקורית ומיוחדת. אנחנו יודעים שאתם כבר שבוע מנסים להגיע למסקנה – איך לצאת הכי מאוהבים, בלי לצאת מהבית? ואנחנו יודעים שעכשיו הוא הזמן שחברים טובים באים לעזרתכם – אז הנה אנחנו כאן, עם מצעד המתנות שישאירו אותה (או אותו) לגמרי פעורי פה – ובשביל להשלים את החוויה שלכם – אתם אפילו לא צריכים לצאת מהבית. כל המתנות הכי וואו לולנטיין שאפשר להזמין בקליק מאתרים שונים ברשת – לפניכם.

 

*עם הקוראים (והקוראות) הסליחה – אנחנו יודעים שגם הנשים "שוברות את הראש" בעניין מתנה לבני הזוג שלהן לכבוד ולנטיין, אז אם יצא לנו פה ושם להתנסח כאילו אנחנו פונים בעיקר לגברים – טעות שלנו.

 

#1 – כמה אני אוהב אותך? ממש אינסוף

 

ולנטיין הוא הזדמנות לשלוף תמונות מהבוידעם

 

הרעיון הראשון שמצאנו עבורכם הוא הדפסה של קולאז' תמונות משותפות, המודפס על בד קנבס שנמתח על מסגרת עץ או על לוח זכוכית מוארת בצורת סמל האינסוף (צורתה של הסיפרה 8, כשהיא "שוכבת"), בגדלים שונים (30 X 40, 35 X 50, או 40 X 60 ס"מ). הקולאז' האישי מעל צורת האינסוף יותירו את בן או בת הזוג ללא מילים – והתוצר הסופי, שלל תמונות מוצלחות שלכם, של המשפחה, וכדומה – מיועד לתלייה בבית. את הקולאז' אתם לא חייבים ממש להכין, אם אתם לא בעלי נטייה טבעית לעיצוב ממוחשב – תוכלו לשלוח את התמונות שברשותכם (מומלץ לשלוח בין 30 ל – 40 תמונות), ולקבל סקיצה לאישורכם במייל. ההדפסה, כך מספרים באתר, מבוצעת עד באותו יום או יום לאחר מכן, והמשלוח – באמצעות שליח מהיום למחר.

 

להזמנת קולאז' אינסוף

 

#2 – קלאסיקה של ולנטיין – זר פרחים (עם או בלי תוספות)

 

זר פרחים לכבוד ולנטיין

 

אי אפשר לכתוב מאמר על מתנות לכבוד ולנטיין, בלי לציין את האפשרות לשלוח זר פרחים לאהוב או לאהובה שלכם. והיום, זר פרחים הוא כבר לא מה שהיה פעם – תוכלו להוסיף אליו בונבוניירות של שוקולד איכותי, בקבוק יין כיפי, בלוני הליום ממותגים ועוד ככל העולם על רוחכם. ובשורה התחתונה – עם פרחים, אדומים ולוהטים כאלה, שאומרים רומנטיקה ותשוקה – אתם פשוט לא יכולים לפספס.

 

זרי פרחים באתר zer4u

 

#3 – גם ספא, וגם במחיר מיוחד

 

עיסוי זוגי לרגל ולנטיין

 

עוד אפשרות שקשה לטעות בה כמתנה לכבוד ולנטיין, היא כמובן יום פינוק בספא. אתה יכולה לשלוח אותה לבדה או עם חברה, אבל יהיה הרבה יותר רומנטי – אם תבוא ביחד איתה (ותיראה נהנה). הלכנו אפילו עוד צעד לאיתור המתנות הכי שוות לולנטיין, ומצאנו קופון ליום ספא מפנק במיוחד באזור תל אביב. שימו לב – גם באתרי הקופונים, דוגמת זה המצורף כאן, תוכלו למצוא שפע של רעיונוות למתנות לולנטיין. הבחירה שלנו ביום פינוק בספא היא רק אפשרות אחת – תוכלו לבחור בארוחה במסעדת שף, בערב מפנק בצימר רומנטי, בהופעה, טיול, ואפילו קפיצה קטנה לחו"ל – והכל, במחירים מופחתים.

 

קישור לקופון יום פינוק בספא בתל אביב

 

#4 – פונזינג – אתר שכדאי לכם להכיר לקראת ולנטיין

 

סדנאות ונלטיין בפנזינג

 

אם עוד לא שמעתם על אתר פונזינג (Funzing) – זה ממש הזמן להכיר – מעין מנוע חיפוש המציע אפשרויות לאירועים ואטרקציות, בדרך כלל במחירים שווים לכל כיס, באזורים שונים בארץ. את האירועים יוצרים משתמשים רשומים, והם נבדקים על ידי צוות האתר בטרם הם מועלים. באתר תמצאו אירועים שמתאימים למשפחות, לזוגות, אירועים שאפשר להגיע אליהם לבד ולהיטמע בקבוצת אנשים – אבל לא על זה, כמובן, אנחנו רוצים לספר. אנחנו רוצים לספר על קטגוריית האירועים לכבוד ולנטיין, ובה לא פחות מחמישים הצעות ייחודיות לבילויים משותפים ורומנטיים, חלקם נועזים, חלקם שונים, חלקם קלאסיים ומלאי אהבה ורוך. הנה שתי דוגמאות:

 

סדנת כתיבה אירוטית

סדנה ייחודית המלווה אל תוך תהליך כתיבה נועז ומשוחרר מעכבות. מומלץ ללכת ביחד, במיוחד אם יש לכם נטייה למילה הכתובה. באתר תמצאו את תאריכי הסדנאות הקרובות, עלות ההשתתפות – 150 ש"ח לאדם

 

לפרטים נוספים והרשמה לסדנת כתיבה אירוטית

 

ארוחה בחשיכה במסעדת "בלאקאאוט" במתחם "נא לגעת"

אתם מוזמנים לארוחה של מנה מקדימה, מנה עיקרית וקינוח מפתיע – וכל זאת, בעלטה מוחלטת. חוויה מעוררת חושים בהחלט, מחדדת, מקרבת, ומזמינה לגעת. מסעדת "בלאקאאוט" היא מסעדת החושך היחידה בארץ ואחת מעשר מסעדות בעולם כולו, וכבר בכניסה תלוו על ידי צוות המלצרים, בחשיכה גמורה, אל המקומות שלכם – זה לצד זו – לחוויה בחושך. יהיה כיף לדעת, לטעום, ולחוש – קחו בחשבון שאסור להיכנס עם פלאפונים, וגם לא עם כל חפץ אחר שמפיץ אור, כולל שעונים חכמים. העלות: 130 ש"ח לאדם, המסעדה כשרה חלבית – דגים.

 

לפרטים נוספים והרשמה לארוחה בחשיכה במסעדת בלאקאאוט

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme