ולנטיין כבר פה – רעיונות ותכניות מהירות גם למי ששכח

ליהי גיאת3 דקות קריאה
כך תבלו את ולנטיין בכיף
שתף:

 

לאחרונה עברנו, קולקטיבית, את שלב ה"אוף, יום האהבה הזה הוא כזה מסחרי ונועד רק להוציא מאיתנו כסף" והתקדמנו למצב שבו אנחנו חושבים שזה ממש מגניב שיש יום בשנה שמזכיר לנו שאהבה זה כיף. ימים ספורים לפני ולנטיין רובנו שקועים בתכנונים והפתעות עבור בן/בת הזוג, יעלה כמה שיעלה. ברור לנו שהפיד בפייסבוק יתמלא מחוות אהבה אדומות כפטל וגדולות מהחיים, ואין סיכוי שנשב עם בן הזוג מול הטלוויזיה, נלעס במבה ונצפה בשידורים חוזרים של ארץ נהדרת. אז מסתבר שלא חייבים להוציא הון עתק כדי לרגש ולהתרגש. אפשר למצוא בילויים רגועים וזולים יותר, ולהרגיש פגז. הנה כמה רעיונות לבילויים שווים במיוחד, כולל לינקים, שלא תתאמצו מדי למצוא אותם, ושלא תגידו שאנחנו לא מפנקים אתכם (ורק רק ביום האהבה).

 

הופעות

אם אתם בעניין של מוזיקה, לשבת בכיסא או לצרוח בעמידה, יש כמה הופעות שווה גם בוולנטיין. הנה כמה מהן:

 

מירי מסיקה, בהיכל התרבות בתל אביב: קלאסי ליום האהבה, שירי האהבה והכמיהה של אחת הזמרות הכי טובות בארץ, במקום מרכזי עם חנייה מסודרת (הרי כל החוויה הרומנטית נמחקת ברגע אם מתחילים להתווכח בגלל חיפושי חניה). מחירים: 134- 234 שקלים, ולזאפה יש שיתוף פעולה עם לאומי קארד – אז הורידו לכם את קוד המבצע. לרכישת כרטיסים.

להורדת קופוני מבצע בלאומי קארד.

 

אם אתם בעניין של לתת בראש עם רוק משובח, תוכלו ללכת להופעה של להקת היהודים בכרמיאל (רחוק לכם? תשלבו את ההופעה עם צימר רומנטי וסדרו לכם סופ"ש ולנטיין). מחירים – 109 שקלים, ויש מבצע עם ידיעות אחרונות. לרכישת כרטיסים וניצול מבצע ידיעות אחרונות הקליקו כאן.

 

 

סופשבוע בחו"ל

חו"ל בפברואר הוא סיפור ממש לא יקר, לפעמים זהה למחיר של ארוחה במסעדה. טוב, הגזמנו קצת, אבל הבנתם את הרעיון. למשל, פראג הקסומה והתוססת תיירים בכל יום בכל עונה בשנה – טיסה לזוג מיום שישי ה 15 לפברואר ועד יום שני, הכל ב-442 דולר לזוג, טיסה פלוס מלון שלושה כוכבים, וזה כולל גם ארוחת בוקר. הנה פרטים נוספים.

 

אם אתם רוצים לחגוג דווקא בפריז הקסומה, הנה כמה מבצעים לסופ"ש של יום האהבה, החל מ-543 דולר לזוג, טיסות פלוס מלון.

 

אם אתם בעניין של אקסטרים וסקי, זה אפילו זול יותר: טיסות ומלון החל ממחיר של 263 יורו בבולגריה, גילשו לפרטים נוספים.

 

 

מתנות ולנטיין מדליקות במחירים סופר משתלמים

אם בא לכם להעניק לבן / בת הזוג מתנה שווה ומפתיעה, החל מדובי וכלה מטיפול זוגי במים, סדנת ריקוד רומנטי או חופשה זוגית, היכנסו לאתר המתנות שבאנג, תוכלו להזמין משם כל מיני מתנות מפתיעות שביום יום קצת קשה לארגן, כמו מוצר עם השם והתמונה שלכם (למשל שמיכה, תכשיט או אפילו וילון), כמו רכיבה זוגית לאור השקיעה, והכל במגוון גמיש של מחירים, כך שכל אחד באמת יכול למצוא את עצמו שם.

 

 

מסעדות – וקופונים למסעדות

זה לא סוד שרוב המסעדות בונות תפריט מיוחד לכבוד ולנטיין, וכשאנחנו אומרים תפריט מיוחד אנחנו פשוט מנומסים, כי לא נעים לנו להגיד "דופקות קופה מטורפת על חשבון זוגות שרק רוצים לחגוג בסטייל". אז איך אפשר לאכול טוב מבלי לרושש את חשבון הבנק? יש אתרי קופונים שרק מחכים ליום הזה. הנה כמה מהם:

גרו

באליגם

גט איט אול

טו איט

דיל

 

 

סרטים רומנטיים

הקולנוע זו אחלה דרך כייפית ולא יקרה לבלות את ולנטיין, במיוחד אם רואים סרטים שווים שעושים טוב על הנשמה. למשל, הסרט אהבה מריקוד ראשון אתם יכולים להזמין דרך מבצעי הכרטיסים של לאומי קארד ואמריקן אקספרס 1 פלוס אחד, ואחרי הסרט גם ליהנות מקפה ועוגה, או בירה וכנפיים חריפות (אם אתם בסינמה סיטי). קחו בחשבון שליום כל כך עמוס כדאי לכם להזמין כרטיסים כבר מיום שלישי (לפני זה אי אפשר), ולהוריד את האפליקציה של 1+1 כבר היום, אחרת תקבלו הודעה שאזל המלאי. אם התקציב שלכם טיפה יותר גבוה, לכו לראות את רפסודיה בוהמית המהמם ב VIP, חוויה מדהימה שעולה 142 שקלים, אך כוללת ארוחת ערב טעימה, כמו גם שתייה ואוכל חופשי חופשי לאורך ההקרנה, ועוד לא התחלנו לדבר על הכורסאות הסופר מנפקות שעליהן אפשר להתכרבל בכיף ולצפות בסרט כמו בהקרנה פרטית.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme