המדריך המלא להזמנת חופשת סקי זולה באירופה

מערכת5 דקות קריאה
המדריך לאיתור חופשת סקי זולה
שתף:

סופסוף החורף הגיע גם לישראל. אלא שבאירופה הוא כבר קרוב מאוד לשיאו, וזה בעיקר אומר דבר אחד: אתרי הסקי מתמלאים בקצב מסחרר. אם אתם מסתפקים בפתיתי השלג בחרמון, שיספיקו לכל היותר לבובת שלג או למשחקים עם הילדים, הרי זה משובח. מצד שני, אם אתם מחפשים חופשת סקי שתבטיח לכם חוויה קצת שונה והרבה יותר שווה, הכתבה הזו בדיוק בשבילכם. הכינו את המעילים והכפפות – הנה המקומות שאתם חייבים להכיר, לאחר שבדקנו עבורכם את אתרי הנסיעות המובילים: הדקה ה-90, גוליבר, אשת טורס, EasyGo, איסתא, וואלה טורס וטלטוס.

 

חופשת סקי אידאלית לחורף הזה
התחזית: בחורף הזה תגלשו בבולגריה או בצרפת

 

1 – בולגריה: חופשת סקי החל מ-489 אירו

אחד היעדים הפופולריים בעולם, לנופש בכלל ולסקי בפרט, נמצא בבולגריה, בבאנסקו. האמת היא שיש כאן כמה אתרי סקי מצוינים, ובסך הכל תמצאו כאן לא פחות מ-70 ק"מ של מסלולים שמתאימים לכל רמה וגיל. חוץ מסקי יש גם שפע של מסעדות וברים, מרכזי קניות וכל מה שהתייר הישראלי מחפש בחופשה.

 

טיפ אחד חשוב: המלונות באזור נוטים לפעמים להיסחף ולהגדיר את עצמם ככל העולה על רוחם. המשמעות היא שגם אם מצאתם מלון ארבעה כוכבים, כדאי שתבדקו אם הוא אכן כזה. שיקול נכון יותר הוא עד כמה קרוב המלון אל המסלול שלכם. חוץ מזה, אם תתכננו נכון תגלו שיש לכם עוד כמה אטרקציות מעולות, כולל החלקה על הקרח, אולמות באולינג ואפילו סיורים בעיר. דרך אגב, חוץ מבאנסקו יש כמובן עוד כמה יעדים מומלצים בבולגריה למי שמחפש חופשת סקי זולה, כמו בורבאץ'.

 

חופשת סקי בבולגריה באתר גוליבר: מ-489 אירו, כולל סקי פס וציוד, שימו לב שיש חבילות שכוללת גם הדרכת סקי, למי שזה רלוונטי עבורו.

באתר של איסתא תמצאו דילים לחופשת סקי וקזינו או לתכנן שבוע באתרים דווקא בזמן חופשת פורים.

דרך אשת טורס אפשר לאתר חבילות בבנסקו על הטווח שבין 580 ל-850 אירו. יש גם חבילות לשומרי מסורת שרוצים ליהנות מאוכל כשר, גם אם אתם מבלים את השבת באתר הסקי.

 

 

2 – צרפת: החל מ-919 אירו

בצרפת המחירים מתחילים לעלות אבל אין ספק שמדובר בחוויה שונה. מי שמחפש חופשת סקי זולה יכול למצוא דילים טובים, כמובן. למשל, באתר של איסתא תמצאו חבילות לצרפת מ-919 אירו, ויש לכם מבחר של אתרים ומלונות. אם יש לכם סבלנות ואתם רוצים לתכנן את החופשה בפורים, תמצאו דילים טובים מ-1,050 אירו ויש גם חופשות בקלאב – עם פנסיון מלא – במחירים שמתחילים מ-1,279 אירו. 

גם דרך וואלה טורס אפשר למצוא חבילות משתלמות לצרפת, כולל חבילות שיעלו לכם 1,539 אירו (ומעלה) באתר Val Thorens, על בסיס פנסיון מלא.

 

חופשת סקי בצרפת
אתר הנופש Val Thorens בצרפת

 

3 – אוסטריה: החל מ-1,020 אירו

אי אפשר לדבר על חופשת סקי באירופה בלי להזכיר את אוסטריה, וליתר דיוק – מאיירהופן הוא אחד מאתרי הסקי הטובים ביבשת כולה. לא רק שמדובר במקום יפהפה, אלא שיש כאן המון מסלולים למתחילים ולמנוסים, וגם חיי לילה מרתקים. אם תתכננו נסיעה כבר עכשיו, לקראת השנה האזרחית החדשה, תוכלו להזמין חופשת סקי ב-1,400 אירו, לשבוע שלם.

 

לקראת פורים המחיר קצת עולה (כ-1,600 אירו ואף יותר) ואם תצאו לחופשה שלא בזמן חג כזה או אחר אפשר למצוא דילים גם ב-1,000 עד 1,300 אירו. גם באתר גוליבר החבילות מתחילות מ-1,030 אירו, ובאתר טלטוס יש חבילות גם ב-1,100 אירו ומעלה.

 

 

4 – איטליה: החל מ-1,010 אירו

אירופה מציעה המון יעדים נפלאים לחובבי הסקי, ואם אתם משתוקקים למאכלים איטלקיים בין מסלול גלישה אחד לאחר, מצאנו לכם דילים מצוינים. קחו למשל את מרילובה, אתר יפהפה שתוכנן בדיוק לצרכי הגולשים. באתר EasyGo החבילה הזו תכלול גם טיסות ולינה על בסיס חצי פנסיון כמובן. מחירה מתחיל ב-1,013 אירו. אם אתם מעדיפים את סנסיקאריו יש חבילות קצת יותר יקרות, אבל ההבדלים לא מאוד דרמטיים. החופשה הזו תעלה החל מ-1,123 אירו.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme