11 יעדי חופשה מדהימים שאתם לא מכירים – והגיע הזמן לשנות את זה

סיון קידר5 דקות קריאה
אם עוד לא הכרתם: 11 יעדי חופשה מעולים
שתף:

דרך הרשת האינטרנטית, נראה שהעולם מרגיש קטן יותר, ושכולנו גרים במעין כפר גלובלי משותף, אך למען האמת, העולם כל כך גדול, שעדיין יש בו כמה אתרים מופלאים ששווה לבקר בהם, אבל רבים עדיין לא מכירים. החל מעיירות סקי באיטליה ועד לחופים נסתרים בתאילנד האקזוטית, אלה 11 יעדי חופשה שסביר שלא הכרתם, אך חייבים להיות הבאים בתור ברשימת החופשות שלכם.

 

 

נאושימה, יפן

במרחק 4 שעות נסיעה ברכבת ממטוקיו, נאושימה רחוקה מטיול התיירים הטיפוסי של יפן, אבל מהווה אשכול איים, ששואבת אליה חובבי אמנות, המגיעים לבחון מקרוב מיצגים אמנותיים מודרניים בגן הפסלים, כמו הדלעת המנוקדת של האומנית היפנית יאיוי קוסמה, ביתן נאושימה, הממוקם בסמוך למזח בנאושימה, ותכנן האדריכל היפני סו פוג'ימוטו, ובשעות החשיכה נראה כמו גביש יהלום ענק הצף על פני המים, ו"החלל הרואה", עבודת האומנות האדריכלית של האמן האמריקאי ג'יימס טורל. 

 

 

View this post on Instagram

 

Pumpkin. Yayoi Kusama.

A post shared by Vivian C (@redsilhouettes) on

 

בורמיו, איטליה

כפר אלפיני מקסים במרחק שלוש שעות נסיעה ממילאנו, המכיל כמעט כל מה שאפשר לרצות: מדרונות סקי, מעיינות חמים תרמיים עתיקים, מרכז שוקק במעדניות עם גבינות מקומיות ומזקקה, המייצרת  את האמארו בראוליו אלפין באמצעות עשבי תיבול מקומיים מן האזור. לשוכנים בבית המלון המקומי מובטחת חוויה בלתי נשכחת של יקיצה לנוף המרחצאות התרמיים, שיגרמו לכם להרגיש חלק מגלויה פסטורלית. לאחרים מוצע למלא את פנטזיות ווס אנדרסון במלון באגני נואובי גראנד הוטל, שנראה כמו לוקיישן, עליו פנטז הבמאי המוזר.

 

 

View this post on Instagram

 

#bormio #bagnivecchi

A post shared by Fabio Bianchin (@rocksituation) on

 

צ'סקי קרומלוב, צ'כיה

עיר מקסימה בדרום הבוהמיה, שמרגישה כמו כפר סיפורים ומהווה אתר מורשת עולמית של אונסק"ו. הישוב נחצב על ידי נהר ,ולטאבה תחת טירה קדומה מהמאה ה -13, כיכר העיר הציורית, וברחבי העיר כולה השתמרו היטב מאפייני הרנסנס, הבארוק והאדריכלות הגותית. לצד האומנות העתיקה, ניתן ליהנות בעיר גם ממרכז האומנות אגון שילה, המציג אמנות מודרנית ועכשווית ידי האמן הצ'כי המפורסם.

 

 

לליבלה, אתיופיה

שמעתם על "ירושלים החדשה" של אתיופיה? כ-400 קילומטרים מן הבירה אדיס אבבה, נחצבו מתוך הסלע 11 כנסיות מימי הביניים. באותה עת הכיבושים המוסלמים עשו עלייה לארץ הקודש, והאתר הפך למקור עלייה לרגל עבור נוצרים קופטים. האתר מוכר כאתר מורשת עולמית של אונסק"ו.

 

 

View this post on Instagram

 

UNTIL THE NEXT ADVENTURE. . After an epic journey home involving various means of transport and long waiting times, I am back on UK soil! Desperately missing these silly faces (luckily I live with one of them!). How did we all fit in this tuk-tuk? We are already planning our next trip to Papua New Guinea in 2020 😉. Love these guys – equally adventurous and wonderful travelling buddies ❤️. . 📷 Lalibela, Ethiopia. . #cantbeatgoodfriends #goodfriends #tuktuk #globetrotting #globetrotter #travel #traveller #travelbuddy #littlecar #ethiopia #ilovemylife #adventure #backpacking #buddies #loveyouman #norestforthewicked #lalibela #travel #travelphotography #habesha #happiness #neverstopexploring #deckedoutride #mywheels #pimpmobile

A post shared by Carolyn Thompson (@gibbonresearch) on

 

נוסי אנקאו, מדגסקר

חופים עם חול לבן וטהור, מים צלולים, מגוון מדהים של צמחייה ובעלי חיים הופכים את הכפר על האי מדגסקר למקום מרהיב. למרות שמבחינה היסטורית זהו אחד היעדים הפחות נגישים וברי השגה, הוא הפך להיות נגיש הרבה יותר מאז ש"טיים" ו"מיוואנה" פתחו אותו בשנה שעברה לאחר שיפוץ מפואר ופתיחת פעילויות כמו צלילה וחיפוש אחר ספינות טרופות.

 

 

טגרנסי, גרמניה

האגם הטהור והערים הבוואריות המוזרות המקיפות אותו עשויים להיות הסוד הטוב ביותר של גרמניה. פחות משעה מחוץ למינכן מסתתר אתר הנופש המועדף על העשירון העליון בגרמניה, אליו באים ליהנות מהאוויר הצח, מהאווירה הפסטורלית ומהבירות ההיסטוריות כמו שלוסברנרי. גם מסלול הנוף לאורך הנסיעה באוטובוס יוצר את הדרך המושלמת לנסיעה.

 

 

ניוברג, אורגון

העיר אורגון היא השער המושלם לעמק ווילאמט האידיאלי של אורגון, שבו מתגוררים כמה מהכרמים הטובים במדינה. האזור ידוע בפינוט נוארס הפנטסטיים שהוא מייצר, אך הסיבה האמתית להישאר בניוברג היא אתר הספא עטור הפרסים אליסון אין אנד ליד גולד, המשתרע על גבי 35 דונם של גנים וכרמים.

 

 

 

קפייטה, ארגנטינה

כל אחד שמתכנן טיול לארגנטינה מכיר את בואנוס איירס, מנדוזה ופטגוניה, אבל מה עם קפאייטה? זו עיירה כפרית בצפון עמק קלצ'קואי, המביאה את הנוף של ארגנטינה ישירות מביתם של הכרמים הגבוהים ביותר בעולם. מומלץ להתחיל את הטיול בעיר התיירות סלטה, ולהמשיך לרכיבה על סוסים בין הגפנים.

 

 

סמרקנד, אוזבקיסטן

עצירה על כביש המשי האגדי ואחת הערים העתיקות והמרתקות ביותר במרכז אסיה, שנפתחה לעולם אחרי כמעט 70 שנה של שלטון קומוניסטי. ביתם של מבנים אדריכלים מופלאים כמו מסגד טילה קארי ומדרסה (אחד המסגדים היפים בעולם), לצד היסטוריה ארוכה של אומנות ואמנות, אשר עדיין חיים וקיימים הופכים את היעד למיוחד ובלתי נשכח.

 

 

טראנג, תאילנד

אראפלג טראנג נמצא רק כמה שעות מהאיים קראבי ופוקט, אבל מרגיש שזהו עולם אחר לגמרי. האי  מתגאה בחופים, הרים טרופיים וגנים בוטניים מדהימים. הדיג העשיר באזור מאפשר למבקריו מסע קולינרי עשיר בין מאכלי הים המקומיים.

 

 

View this post on Instagram

 

Cafe in the rice farm #trang #ricefarm #vacations #hometown #cafe

A post shared by Amy (@cha_amme) on

 

יער סיסוואן, הודו

הרחק מן הארמונות של רג'סטאן וההטירוף של מומבאי, יער סיסוואן בפאתי ההימלאיה הוא אחד המקומות השלווים ביותר של הודו. מעל 8,000 דונם של יער מוגן הם ביתם של גבעות מתגלגלות, נקודות תצפית, נוף עוצר נשימה, ומגוון בעלי חיים וצמחים מופלאים, כולל נמרים. אתר הנופש והספא החדש של מלון אוברוי סוקווילאס, שנפתח בשנה שעברה עם וילות ואוהלים יוקרתיים, ישכן אתכם עם צוות שייקח אתכם לטיולים רגליים וטיולי אופניים בהרים.

 

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme