הכי כיף לבד: 8 יעדי חופשה למטייל העצמאי

סיון קידר5 דקות קריאה
8 יעדי חופשה למטיילים שנוסע לגמרי לבד
שתף:

מחוף מבודד באיים הקריביים ועד לאימון אישי בין צמרות העצים של אוקראינה, יש 8 יעדים והרפתקאות שלמטייל העצמאי כדאי להכיר. רבים ממעיטים בערכו של מסע עצמאי חובק עולם ללא ליווי של חבר או קרוב, שניתן לחלוק עמו את החוויות והזיכרונות. אך למען האמת, יש כל כך הרבה אתרים מופלאים שמתאימים למטיילים שמבקשים להתבודד, לשחרר את הנפש ולקבל תחושת איפוס ואתחול מחדש, שהיינו חייבים לשתף אתכם. אז סרקנו את כל יבשות הכדור, כדי למצוא את הטוב ביותר במסעות גילוי עצמי, בריאות והרפתקאות.

 

 

1- ריי הרפתקאות, פטגוניה מולטיספורט

טבילה בין הקרחונים, השוכנים בין פסגות הרים מרשימות לצד יופיו של הפארק הלאומי "טורס דל פיין" של צ'ילה מעניק הסחת דעת מבורכת ומאתגרת במיוחד. עבור נוסע סולו יוכל ליהנות באתר מהשתקפותו או משינה באוהל הדום ללא כל הפרעה, ואף לצאת לרכיבת שטח על אופניים או סיור קיאק בעזרת חברות התיירות הגדולות המציעות חבילות נופש באזור.

 

 

2 – עשרת אלפים גלים בסנטה פה, ניו מקסיקו

להתמכר לסשן אמבטיה יפנית לוהטת כששלג יורד מסביב הופך את ארץ הפלאות הזו לפסטורלית ואפילו סוריאליסטית מעט. אם תצליחו לשלוף את עצמכם מהאמבט הלוהט, תוכלו ליהנות מאתרי עלייה לרגל, וכיאה לארץ הקסם של חובבי האומנות מוצעת לכם גם חוויה אמנותית ייחודית ויוצאת דופן באתר של מיאו וולף. לאחר התיור אל תשכחו לחזור לשטח וליהנות מסאקה לוהט.

 

 

View this post on Instagram

 

Ten Thousand Waves 🌊 #tenthousandwaves #onsen

A post shared by Lena Nguyen (@lenanguyen.art) on

 

3 – גואנה איילנד באיי הבתולה הבריטיים

האי הפרטי השופע הזה הוא חלק מארכיפלג וולקני מרוחק באיים הקאריבים. הסיבות להגיע לכאן רבות: יש הטוענים, כי באוויר ניחוח רוחני כמעט, ובווילות המבודדות ניתן לבלות לפחות מספר ימים בשקט שליו ומרגיע, שניתן לנצל להרהור והגייה. משם תוכלו לצאת אל שיטוט במטע אורגני וב- 12 ק"מ של מסלולי הליכה בדרגות קושי שונות ולשוב את החוף כדי לנוח ולהתמכר לעיסויי החוף או כיתת היוגה הפרטית ב"גן העדן".

 

 

View this post on Instagram

 

“This island exceeded all of our expectations. Every view was beautiful and the amenities were endless.” – @tripadvisor 😉💙

A post shared by Guana Island (@guanaisland) on

 

4 – אינס של אורורה באורורה, ניו יורק

הפיתוי המשכר של פונדקים היסטוריים מהמאה ה -19, מתאים במיוחד לנדידת הסולו. ראשית, יש את "מנהל השלווה", אשר ידריך אתכם באמצעות תערובת שמן אתרי, פילוסופיה איורוודית, או שיעור יוגה פרטי במקדש זן. לצד אלו תמצאו את השחר הכפול המפואר הזורח מעל אגם קאיוגה, ואחריו אור שנשפך על פני הגבעות, שפשוט מתחננים שתצאו לטייל על הרציף.

 

 

5 – צ'מפיונס ריטריט באוונס, ג'ורג'יה

הגישה למועדון הזה לא קלה. לאתר נופש הגולף המפורסם קיים טורניר שבועי (מאסטרס), אבל פרט לכך מומלץ להכיר חבר במועדון, שיוכל להכניס אתכם פנימה. (תוכלו לשאול את המועדון הקאריבי שלכם האם הם מיודדים עם המועדון). המאמץ שווה, מכיוון שברגע שתיכנסו למועדון תוכלו ליהנות מנוף האורנים הג'ורג'ים, יופיו של נהר הסוואנה ופשוט ליהנות מהאושר העצום שבבידוד.

 

 

6 – טריטוקס, בצ'יוטון גלן בהמפשייר, בריטניה

לחבק את הילד הפנימי שבך בריטריט מאורגן, הכולל יוגה, מפגשי אימון פרטיים, ניקיון מיצים ועוד, מבלי להתפשר על הנוחות וליהנות מבקתת עץ פרטית. לתענוג העצום הזה, שאינו נופל מבילוי במלון 5 כוכבים, ניתן להוסיף פינוקי ספא בשעת דמדומים תוך התענגות בג'קוזי מבעבע תחת השמיים הפתוחים.

 

 

View this post on Instagram

 

Always remember to look up… #thepodsofglory #treehouseliving 🌳

A post shared by Chewton Glen (@chewtonglen) on

 

7 – טו טו טון לודג' בגולד ביץ', אורגון

כמה ימי ספא על גדות נהר הרוג, דיג שקט או טיולי שיטוט וליקוט, בהם תאספו עשבי תיבול אכילים, פרחים ותפוחים יכולים להיות שינוי מרענן באמצע החיים. באתר תיהנו ממזון בריאותי לגוף ולנפש ומבידוד לטובת ניקיון המחשבה וניקוי הנפש.

 

 

View this post on Instagram

 

Beautiful view of the Garden House. Look at all the different shades of green 🍀☘️

A post shared by Tu Tu' Tun Lodge (@tututunlodge) on

 

8 – אמנגירי בקניון פוינט, יוטה

לצוף בברכת מים עמוסת אבן בלב במדבר כשכוכבים זוהרים מעל ראשך, יחד עם חיפוש עצמי או רצון לנקות את הראש בהחלט יקרב אתכם צעד נוסף אל האושר המוחלט.

 

 

View this post on Instagram

 

Signal may be weak in the desert but we promise you will find a better connection. @ttomasihill #Amangiri #AmanResorts #Utah

A post shared by Amangiri (@amangiri) on

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme