לכבוד הכריסמס: 5 יעדי החופשה האידאליים וכמה הם יעלו לכם?

עומר גלעדי5 דקות קריאה
יעד חופשה לכריסמס שכדאי לנצל
שתף:

טיול בחו"ל הוא תמיד סיבה למסיבה, אבל אפילו אם אתם משפחה שנהנית לטייל ביחד – התקופה המיוחדת של חג המולד, מזמינה אתכם לחטוף את בן או בת הזוג לטיול רומנטי במיוחד, בנופים לבנים של שלג, בחגיגות חג המולד הצבעוניות מסביב לעולם. חג המולד, הנחגג ב – 25 בדצמבר בכל שנה, הפך כבר מזמן לאטרקציה תיירותית עבור תיירים מכל העולם – וזה ממש לא רק עצי האשוח המעוטרים או פתחי הבתים עם זרי הדיבקון שכיף להתנשק בצילם – אנחנו מדברים על שווקי חג מולד ייחודיים ומקושטים, המציעים כוסות של משקאות אלכוהוליים חמים, מאכלים מקומיים וקינוחים מפנקים, גרביים שאפשר למלא בשוקולד ולהביא לילדים למזכרת, ועוד ועוד. אספנו את חמשת היעדים הכי מושלמים לחופשת כריסמס – ל"עקיצה" של יומיים או לשבוע של שקט עטוף בלובן צונן.

 

 

#1 – פראג, בירת צ'כיה

תמיד יש מה לעשות בפראג – אם זה לטייל בין שני חלקי העיר המופרדים בנהר הולטאבה, או אם זה לבקר בארמון הגדול המשקיף על כל העיר; בחג המולד הארכיטקטורה הרנסאנסית של פראג לובשת חג, ועל אף שלא תמיד פראג עצמה לבנה משלג בחג המולד – עדיין תמצאו בעיר שווקי חג מולד, קישוטים ואווירת חג ייחודית. חפשו במיוחד את שוק חג המולד בכיכר העיר העתיקה, מתחת לכנסיית גבירתנו.

 

טיסות לפראג ניתן להשיג במחירים נמוכים במיוחד – "קפיצה" של יומיים לעיר, במרחק כארבע שעות טיסה, עשויה לעלות לזול לא יותר מאשר 2,500 ₪.

 

יעדי חופשה לכריסמס
פראג יפה במיוחד בתקופת חג המולד

 

#2 – לונדון, אנגליה

לקראת תחילת דצמבר עוטה כיכר טרפלגר קישוטי חג מולד צבעוניים והעיר לובשת חג. בהייד פארק, הפארק רחב הידיים שליד ארמון באקינגהאם, תמצאו את ה–Winter Wonderland, שמתאים במיוחד לחוגגים עם ילדים או לחוגגים חובבי הקרקס. בסומרסט האוס, תמצאו זירת החלקה על הקרח כמו שרואים בסרטים.

 

טיסות ללונדון תוכלו למצוא גם בחברות הלואוקוסט במחירים נמוכים – למשל, חברת הלואוקוסט איזיג'ט מציעה טיסות ללונדון ב–22.12 במחיר של  כ-70 אירו לכיוון.

 

#3 – אמסטרדם, הולנד

מי שלא הספיק לאכול את כל הסופגניות בהן חשק במהלך חג החנוכה שלנו – מוזמן להמשיך את חגיגת המתוק המתוק הזה באמסטרדם, עם הסופגניות המסורתיות (האוליבולן) שמופיעות בכל חנות דברי מתיקה באחת הערים היפות בעולם. לקראת סוף דצמבר, הופכים כל ההולנדים אלופי החלקה על הקרח ונוטים לקחת איתם לכל מקום את המחליקים שלהם, כל משטח קפוא הופך אתר זמני של החלקה על הקרח. פסטיבל האורות של אמסטרדם, המתקיים בדרך כלל לקראת סוף דצמבר, גם הוא סיבה מופלאה לבחור דווקא באמסטרדם ליעד הכריסמס שלכם. מחירי הטיסה נמוכים גם הם – למשל, באל על מציעים חבילת נופש באמסטרדם, הכוללת טיסות ושלושה לילות במלון ארבעה כוכבים ראדיסון בלו, תמורת כ–940$ לאדם.

 

יעדי חופשה לכריסמס - גם בהולנד
אמסטרדם תמיד מלהיבה אבל בחגים היא יפה הרבה יותר

 

#4 – פריז, צרפת

מדברים על זה שפריז השתנתה בשנים האחרונות, זה באמת נכון – ועדיין, את הרומנטיקה שבאוויר בעיר הזו, את הפטיסרי הקטנים המגישים קרואסונים חמים שזה אך יצאו מהתנור לנוף הברזל הקפוא של מגדל אייפל – לא תמצאו בשום מקום אחר. חברת איזיגו מציעה חבילת חג מולד בפריז, הכוללת טיסות ושלושה לילות במלון ריביירה באלאדינס ברובע מונמרטר הרומנטי, בעלות של פחות מ – 650$ לאדם.

 

#5 – ניו יורק, ארה"ב

אם אתם מחפשים טיול כריסמס מרתק, רחוק ושונה יותר, נהיה חייבים להמליץ על מעוז הצעירים העולמי, העיר ניו יורק, שהיא תמיד מרתקת ומזמינה, אולם בתקופת החגים באזור נובמבר דצמבר היא עיר מהאגדות. בניו יורק, תמצאו את סנטה קלאוס שואג "הו, הו, הו!" מתחת לכל עץ רענן, חלונות המרכולים מקושטים בקישוטי חג מולד כמו שרק בניו יורק יודעים לעשות, ואפילו העוברים והשבים המקומיים הם חייכנים במיוחד. במנהטן לבדה תמצאו שלוש זירות החלקה על הקרח, ועצי אשוח ענקיים ומקושטים מעטרים את כל העיר. בשני בדצמבר נחגגת הדלקת הנרות של עץ האשוח המסורתי, בכיכר רוקפלר.

 

מחירי הטיסות לנופשי חג המולד הם לא גבוהים – תוכלו להזמין טיסת הלוך ושוב במחיר של כ–800 דולרים לאדם באל על. סקיי סקנר (SkyScanner) יציע לכם טיסה לניו יורק עם חברת אליטליה, עם עצירה ברומא, במחיר 650$ לאדם.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme