החורף מגיע: 5 חופשות סקי זולות במיוחד באירופה

רונן פדרבאום5 דקות קריאה
הכירו: חופשות סקי זולות במיוחד
שתף:

חופשות סקי הן עסק די יקר, מה שאומר שחשוב לבחור את זו שמתאימה לתקציב האישי שלכם. כדי לעזור לכם במשימה פורסמה רשימת אתרי הסקי הזולים יותר, וזו דרך טובה לדעת כמה זה יעלה לכם ואיפה תוכלו לחסוך קצת יותר.

 

הרשימה הזו כוללת למעשה חופשות סקי מרכזיות מתוך רשימה של 25 אתרים מרכזיים. הן נבחרו לזולות ביותר לאחר חישוב כולל של הוצאות על השכרת ציוד, כניסה לאתרי הסקי וכן עלויות על ארוחת צהריים ומשקאות באתרים השונים. כמובן שהטיסות לא נכללות בסיכום הזה, ולפני שתבחרו את היעד האידאלי, זכרו להשוות גם את מחירי הטיסות.

 

 

חופשות סקי זולות – לא בשוויץ

מתוך סקר המחירים עולה שהאתר היקר ביותר נמצא בשוויץ, ומחירו גבוה פי 3 בהשוואה ליעד הזול ביותר ברשימה. אתר הסקי בצרמט, עיירה שוויצרית קטנה ויפה, יעלה לכם כמעט 5,000 שקלים עוד לפני שבחרתם טיסה, וגם עלויות המחיה באזור יקרות למדי, אלא אם בירה ב-115 שקלים נשמעת לכם כמו משקה זול ומשתלם. לצורך השוואה, כוס בירה בעיירה הבולגרית הזולה ביותר תעלה לכם פחות מ-40 שקלים.

 

ססטרייר, איטליה: כ-2,530 ש"ח

אתר הסקי ססטייר נחשב לאחד מאתרי הסקי הזולים יותר בחישוב הכללי, למרות עלייה של אחוז אחד במחירים בהשוואה לשנה שעברה. אתם יכולים לשכור ציוד, לקבל הדרכה למתחילים וכמובן להתארח במקום עצמו גם בלי המחלקיים.

 

חופשות סקי באיטליה
ססטרייר, איטליה: חופשה שתעלה קצת יותר מ-2,500 ש"ח

 

אלאמו, אוסטריה: כ-2,520 ש"ח

אם אתם מעדיפים את אוסטריה תמצאו כאן אחת מכמה חופשות סקי שמחירן דווקא ירד ביחס לשנה שעברה. באתר הסקי אלאמו הירידה די משמעותית: 4 אחוזים, וזה ללא ספק יעד מצוין גם לסקי וגם לחופשת חורף רומנטית במיוחד.

 

 

ומדלן, שוודיה: כ-2,250 ש"ח

מי שמחפש חופשת סקי בשוודיה יגלה שהאתר הזה הוא כנראה הזול ביותר במדינה. ומדלן די רחוק משטוקהולם (480 ק"מ) אבל הוא מציע לכם חוויית סקי מצוינת במחיר אטרקטיבי.

 

חופשות סקי זולות בשוודיה
ומדלן, שוודיה: בין 3 חופשות סקי זולות באירופה

 

ברדונקיה, איטליה: כ-2,160 ש"ח

אתר הסקי בעיירה ברדונקיה מציע אחת מכמה חופשות סקי זולות במיוחד, ורק אתר אחד באירופה נמצא זול יותר ממנו. בין אם גולשים מנוסים ובין אם אתם עושים את הצעדים הראשונים שלכם, תמצאו כאן את כל מה שאתם מחפשים.

 

בנסקו, בולגריה: כ-1,940 ש"ח

המקום הזול ביותר באירופה נמצא בבולגריה, ובעיירה היפהפייה בנסקו תשלמו סכום נמוך למדי תמורת חוויית גלישה נהדרת. יש כאן גם שפע של מסעדות, חיי לילה, מתחמי קניות ומלונות.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme