הקיץ כבר כאן: 6 יעדי חופשה שלא ירוקנו לכם את הארנק

מערכת3 דקות קריאה
יעדי חופשה במחירים נוחים
שתף:

לפחות בעת כתיבת שורות אלה נראה שהחורף הארוך סופסוף מאחורינו. אז עכשיו, כשהטמפרטורות מתחילות לעלות וגם החגים כבר תיכף כאן, הגיע הזמן לתכנן את החופשה הבאה שלכם. בין אם מתכננים לנסוע לבד, בזוג, עם חברים או עם הילדים – מצאנו כמה יעדים שווים במחירים שהצליחו להפתיע גם אותנו.

 

 

טיסות זולות לבוקרשט

היום בוקרשט היא יעד אטרקטיבי מאוד, עם כמה אטרקציות מעניינות מאוד. בין אם אתם מעדיפים לראות את העיר ואת הארכיטקטורה המרשימה ובין אם אתם בכלל בעניין של חיי לילה ובילויים, יש בה הכול. מוזיאון הקיטש הוא מקום טוב לגלות בו אמנות מודרנית ולחוות תרבות אחרת, כזו ששונה לחלוטין מכל מוזיאון מסורתי שאתם מכירים. יש בעיר גם חדר מציאות מדומה שיאפשר לכם לצלול עם לווייתנים או לצאת במסע על רכבת הרים ענקית בלי להתאמץ, ועוד לא אמרנו מילה על פארק המים הגדול או על המסעדות המעולות.

טיסה לבוקרשט תעלה לכם כ-200 דולר, וגם הלינה לא חייבת להיות עסק יקר – עם מלונות שמחיריהם נעים בטווח שבין 220 ל-500 שקלים ללילה.

איפה מזמינים: אתר איזיגו מציע כמה דילים משתלמים במיוחד.

 

בוקרשט
בוקרשט

 

ברצלונה החל מ-250 דולר

אם עוד לא גיליתם את ברצלונה, זה הזמן לעשות את זה. בכל זאת, אין הרבה ערים באירופה שמציעות כל כך הרבה אטרקציות לכל מי שרק רוצה. מצד אחד טיול רגלי ברמבלה עם ברים מקומיים שמציעים קאווה בשעת צהריים ובמזג אוויר מושלם, ומצד שני המבנים הכי מיוחדים ביבשת ופארק גואל הצבעוני. חוץ מזה יש כאן את כל מותגי האופנה המובילים, את מסעדות הטפאסים האיכותיות ביותר וגם אדריכלות, היסטוריה ותרבות. מומלץ לנצל את הזמן ולבדוק אם יש משחק מעניין באצטדיון בארסה, כי אתם ממש לא רוצים לפספס את מסי.

מחיר הטיסה לברצלונה מתחיל ב-250 דולר ותלוי, כמובן, גם במועד שבו אתם מתכננים לנסוע. מצד שני, העיר לא מאוד יקרה, ואם אתם אוהבים מותגים כמו זארה או מנגו תעשו כאן קניות בכיף ובמחירים נוחים יחסית.

איפה מזמינים: אתר הדקה ה-90 הוא מקום טוב למצוא בו מחירים אטרקטיביים.

 

יעדים באירופה? ברצלונה כמובן
ברצלונה

 

חבילת נופש לכרתים

אחד היעדים המושלמים לקיץ הוא האי הגדול ביוון, יעד שהישראלים אוהבים וגם האירופאים ממש לא אדישים אליו. אם אתם מחפשים מקום שבו תוכלו להישען לאחור, לתפוס צבע ולקפוץ לבריכה או לים מתי שרק תרצו, זה היעד האידאלי עבורכם. תוכלו לצאת לשיט, לסייר בין עתיקות ואתרים ארכיאולוגיים, לצאת לפיקניק באגם קורנס או לבקר בכפרים הציוריים והיפים ביותר.

חבילות נופש יעלו לכם כ-500 דולר, ויש כמובן גם יעדים אחרים ביוון כמו סנטוריני (כ-600 דולר) או פאפוס בקפריסין הלא-מאוד-רחוקה (כ-400 דולר).

איפה מזמינים: באתר וואלה טורס מצאנו דילים מצוינים לכל היעדים שהזכרנו.

 

יעדים באירופה במחירים נוחים
כרתים

 

טיסות לסן פרנסיסקו ב-1,000 דולר

מי שמקדים להזמין כבר עכשיו חופשה בסן פרנסיסקו יכול למצוא טיסות במחירים מפתיעים. כך מצאנו טיסה באל-על שתעלה לכם 1,000 דולר, ואם אתם רוצים לגלות יעדים אחרים בארה"ב כמו ניו יורק או לאס וגאס יש לחברת התעופה עוד כמה הצעות נוחות (ניו יורק ב-1,300 דולר או לאס וגאס ב-1,400 דולר). בסן פרנסיסקו יש לכם המון מה לראות והרבה מה לעשות, מהמוזיאון לאמנות מודרנית דרך צ'יינה טאון ועד סיור בכלא אלקטרז או רציף הדייגים.

מחיר הטיסות מתחיל ב-1,000 דולר כאמור, ולמרות שיש מלונות יחסית יקרים (כ-600 שקלים ללילה ואף יותר), יש גם פתרונות זולים יותר (כ-350 שקלים ללילה).

איפה מזמינים: טיסות אפשר להזמין, כאמור, באתר אל על.

 

סן פרנסיסקו
סן פרנסיסקו

 

חבילות נופש בלונדון

אולי לא מדובר ביעד אקזוטי במיוחד, אבל לונדון תמיד נחשקת ותמיד יש לה מה להציע. אתם יכולים לקפוץ לביקור בארמון, לצאת לשופינג באוקספורד, לאכול במסעדה טובה, לצפות בהצגה משובחת או פשוט להסתובב ברחובותיה של אחת הערים המסקרנות ביותר באירופה. אם תגיעו בסוף יוני או בתחילת יולי אתם יכולים לנסות לצפות במשחק טניס איכותי (בהנחה שיישארו כרטיסים לטורניר ווימבלדון היוקרתי) ויש עוד שפע של מופעים גדולים ואירועי ספורט, כך שמשעמם ממש לא יהיה לכם.

חבילות נופש לשבוע בבירת בריטניה מתחילות ב-850 דולר כולל מלון וטיסה, קחו בחשבון שהסיורים במוזיאונים, בארמון או בבית הפרלמנט יעלו לכם עוד כמה שקלים, ורצוי להיערך מראש לכל האטרקציות הללו.

איפה מזמינים: שימו לב לחבילות הנופש באתר איסתא.

 

לונדון
לונדון

 

טיסות לפראג ב-400 דולר

אם יש עיר באירופה שאפשר לחזור אליה שוב ושוב, זו בהחלט פראג. אנחנו לא בטוחים מה עושה לנו את זה יותר – המבנים היפהפיים, מתחמי הקניות או המסעדות המעולות (מחוץ למרכזי התיירים כמובן) אבל פראג היא יעד שתמיד כיף לחזור ולבקר בו. אז בין אם זו החופשה הראשונה שלכם בצ'כיה ובין אם אתם מכירים היטב את גשר קארל או את הכיכרות, אל תוותרו על סופשבוע ארוך בעיר או על חופשה משפחתית שכוללת גם ביקור בכל האתרים ההיסטוריים והיפים שיש לה להציע.

מחירי החופשה בפראג מתחילים ב-370 דולר למי שרוצה לטייל כבר בפסח, אבל גם לקראת הקיץ תמצאו מחירים לא רעים בכלל.

איפה מזמינים: אתר טלטוס מציע דילים נוחים לפראג, כמו גם ליעדים אחרים באירופה.

 

פראג
פראג

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme