הכדורגלן השווה מיליונים – כך מבזבז ליונל מסי את הכסף שלו

רונן פדרבאום5 דקות קריאה
המיליונים של ליונל מסי
שתף:

למרות שנבחרת ארגנטינה סיימה את דרכה במונדיאל כבר בשמינית הגמר, הכוכב שלה – ליונל מסי – עדיין נחשב בעיני רבים לשחקן הכדורגל הטוב ביותר בעולם. זה לא מאוד מפתיע לגלות שלהצלחה הגדולה יש גם תג מחיר מכבוד מאוד, ולמעשה מדובר בשחקן הכדורגל עם השכר הגבוה בעולם. אם תהיתם התשובה היא כן. המשכורת השנתית שלו גבוהה מזו של כריסטיאנו רונאלדו. עכשיו נשאלת השאלה המתבקשת: מה הוא עושה עם הכסף?

 

 

הרווח של ליונל מסי ב-2018: 111 מיליון דולר

השנה הנוכחית בהחלט מיטיבה עם מסי ובתום המחצית הראשונה של השנה חשבון הבנק שלו גדל ב-111 מיליון דולר. חלק משמעותי מהסכום הזה מגיע מההסכם שעליו חתם בשנה שעברה, לפיו יקבל שכר שנתי של 80 מיליון דולר. אתם בטח תוהים מהיכן צצו עד 31 מיליון דולר אבל התשובה הפשוטה היא חסויות. המשמעותית שבהן היא החסות עם אדידס, אבל הוא חתום גם על חוזים מול מותגי ענק כמו פפסי ומסטארכרד. דרך אגב, אם שקלתם לרגע את האפשרות "לקנות" את ליונל מסי מברצלונה, הקבוצה שבה הוא משחק, תצטרכו לשלם 835 מיליון דולר.

 

Ya en casa con la familia y unos buenos mates !!!! Los amo 💓💓

A post shared by Leo Messi (@leomessi) on

 

הבית בברצלונה

אי אפשר לדבר על הכסף של ליונל מסי בלי להזכיר את הבית שלו, וילה מפוארת על ההרים, ממש מחוץ לברצלונה. הוא גם הבעלים של בית ילדותו בארגנטינה (על אף שהבית ריק לחלוטין כיום) ויש לו מטוס פרטי כדי שיוכל לטייל להנאתו. את הזמן שלו בבית ובטיולים הוא מבלה, איך לא, עם אשתו. ליונל ואנטונלה התחתנו ב-2017 אחרי שנים של זוגיות, ויש להם כבר שלושה ילדים, שהם כמובן אוהדים נלהבים של אבא – ושל מועדון הכדורגל של ברצלונה.

 

 

צניעות היא מילת המפתח

בחנו כאן לא מזמן את אורח החיים של כריסטיאנו רונאלדו, יריב גדול של מסי וכדורגלן שמרוויח גם הוא סכומי עתק. ההבדל בין מסי לרונאלדו בהחלט בולט, והשחקן הפורטוגלי הוא זה שמשוויץ ברשתות החברתיות במכוניות הפאר שלו. החיים הראוותניים שלו רק מדגישים את אורח החיים הצנוע יחסית של מסי, זה שמשתמש באינסטגרם כדי להעלות תמונות אקראיות שלו על המגרש, עם הילדים או עם חברים. מצד שני, מי שהואשם בהעלמת מיסים כנראה יעדיף להתרברב פחות.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme