למכירה במחיר מציאה – אתר נופש באי פרטי שיעלה לכם 23 מיליון דולר

עינת שמואלוביץ5 דקות קריאה
יוקרתי ויקר - אתר נופש ב-23 מיליון דולר
שתף:

בדרום האוקיינוס השקט נמצאים איי קוק ובהם נמצא אתר נופש מפואר שיצא לאחרונה לשוק. אם אתם מחפשים הזדמנות השקעה שמשלבת גם נופים באמת מיוחדים, יכול להיות שזה בדיוק מה שאתם מחפשים. בהנחה שיש לכם 23 מיליון דולר מיותרים, כמובן. אם יש לכם הון מספק תקבלו אתר נופש שמתפרש על פני 110 דונם, יעד אטרקטיבי ומבוקש מאוד בעיקר בקרב זוגות שחוגגים את ירח הדבש שלהם או מחפשים מפלט רומנטי. העסקה הזו כוללת 36 יחידות בונגלו, ספא, חדר כושר מאובזר וממוזג, בריכת שחייה, מסעדות, ברים וחנות מזכרות.

 

 

כך נראה אתר נופש שעולה 23 מיליון דולר

כפי שכבר הזכרנו, העסקה הזו כוללת אתר נופש עם 36 יחידות אירוח שמשקיפות אל הים, מה שהופך אותן לאטרקציה מבוקשת במיוחד. תשע מתוך היחידות הללו הן יחידות פרימיום שנמצאות על קו החוף ממש, שבע יחידות נישאות מעל הים ויש כאן גם סוויטה מפוארת שמוגדרת כסוויטה מלכותית לירח הדבש. אם תציצו פנימה אל יחידות האירוח תגלו שפע ופאר, ולא היינו מצפים לפחות מזה תמורת מחיר כזה.

 

כמה יעלה לכם אתר נופש?
אתר נופש עם חדרים מפוארים ונוף לים? מושלם לירח הדבש (Coffeys Tourism Property Brokers)

 

חדרים מפוארים ומיטות רחבות

אם נציץ פנימה אל יחידות האירוח תגלו שהושקעה תשומת לב רבה בכל פרט קטן. כך תוכלו למצוא חדרים שבהם מיטה ענקית עם כילה, מה שרק משדרג את מראה החדר שבו העץ המלא שולט וגם הצבעים הרכים והחמימים. ריצוף פרקט, כורסאות עור והרבה אור טבעי, כל מה שאנחנו רוצים לראות בחדר רומנטי ומיוחד כל כך. אם תוסיפו לזה גם את הנוף ללגונה תקבלו את התפאורה המושלמת לירח הדבש או לחופשה זוגית בכלל.

 

אתר נופש מאובזר ומפואר
אתר נופש משובח חייב לכלול גם בריכת שחייה, לא? (Coffeys Tourism Property Brokers)

 

בריכת שחיה ומתחמי בילוי

יחידות האירוח יפהפיות אבל מפעם לפעם תרצו לצאת מהחדר וליהנות מכל הטוב הזה. אתם יכולים לעשות את זה על שפת הבריכה, להגיע לאחת המסעדות או לבר המקומי, להתפנק עם עיסוי בספא, להתאמן בחדר הכושר או לעסוק בספורט ימי. רק חשוב לציין שהקונה המאושר ייכנס להסכם החכירה הקיים, זה שראשיתו ב-2003 וסופו רק בעוד 45 שנים (כן, מדובר על הסכם ל-60 שנה).

 

מקור: Business Insider

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme