היעדים האידאליים לחופשה הרומנטית הבאה שלכם

עינת שמואלוביץ5 דקות קריאה
היעדים הכי רומנטיים לחופשה
שתף:

אם הסיקור התקשורתי הנרחב שקיבלו הנסיך הארי ורעייתו ביום החתונה שלכם עורר בכם את החשק, אתם בהחלט יכולים להרגיש כמו בני משפחת המלוכה. לפחות בירח הדבש שלכם או בחופשה הרומנטית הבאה. אז אולי אתם לא עונים להגדרה של נסיך או כוכבת הוליוודית, אבל היעדים האלה אידאליים גם לחופשה, וגם לחתונה מיוחדת באמת.

 

טוסקנה, איטליה

אחד היעדים הפופולריים ביותר לחתונות בפירנצה הוא הטירה המפוארת Castello di Vincigliata. היא נבנתה במאה ה-13 ובחודשים החמים יותר יש כאן שפע של מדשאות מטופחות וחצר ענקית עם נוף מטריף לעיר. חוץ מזה, את ירח הדבש (או את הצעת הנישואין) אפשר בהחלט לתכנן במקום הזה, שנראה כמו טירה מתוך סיפור אגדה קלאסי.

 

טוסקנה היא יעד רומנטי במיוחד
אי אפשר למנות יעדים רומנטיים בלי לציין את טוסקנה

 

איי הבהאמס

אין כמו האיים היפהפיים האלה כדי לצאת לחופשה אמיתית, ובוודאי כשלחופשה הזו אתם נוסעים עם החצי השני שלכם. החופים פשוט יפים, הסלעים מרהיבים וגם הבתים מפוארים. כאן גם צולמו כמה סצנות מסרטי ג'יימס בונד, ועם כל היתרונות האלה אפשר להבין איך הפכו האיים ליעד מושלם לזוגות (וגם למתחתנים).

 

פריז, צרפת

זו אולי קצת קלישאה אבל אנחנו אוהבים גם קלישאות, בטח כשהן רומנטיות וטובות. פריז היא כמעט מילה נרדפת לרומנטיקה, ואין כמו טיול בשדרה המוארת או ארוחה טובה לצד יין צרפתי משובח. אם אתם רוצים להתחתן בסטייל אפשר בהחלט לעשות את זה במלון הפנינסולה בעיר, אם כי חמישה כוכבים ומנות שף מפוארת יעלו לכם הרבה יותר ממה שאתם רגילים אליו בארץ.

 

אלהמברה, ספרד

אם אתם אוהבים את ההרים הגבוהים, את הארמונות, את הגנים ואת הפאר, זה המקום בשבילכם. דמיינו לעצמכם את הצעת הנישואין הקלאסית במקום היפהפה הזו, את החתונה באחד הבתים המפוארים או את ירח הדבש שאחרי, ואם תגיעו בחורף תמצאו הרים מושלגים שרק תורמים לרומנטיקה.

 

נוסה דואה, באלי

באלי הוא יעד מאוד אטרקטיבי לכל מי שמחפש חופשה מהנה, וזה לא משנה אם אתם טסים עם חברים או משפחה. מצד שני, האי הזה הוא יעד מושלם לזוגות שרוצים קצת רומנטיקה, חופים, מים כחולים  ומקדשים. גם בתי המלון כאן מפנקים מאוד, מה שרק מוכיח שלא חייבים להתחתן עם נסיך או נסיכה כדי להרגיש על גג העולם.

 

חצי האי סנייפלסנס, איסלנד

יש באיסלנד המון מה לראות, וגם שלוש כנסיות מרהיבות. עם זאת, יש אחת שבולטת במיוחד והיא הכנסייה השחורה (Budir Black Church) שנבנתה ב-1703 וללא ספק מתוחזקת היטב. האזור כולו מומלץ לחופשה קלאסית ורומנטית מאוד, והנופים סביב רק הופכים את חצי האי ליעד מצוין עבור הזוגות שמחפשים קצת קיטש מפעם לפעם.

 

רומנטיקה נפלאה בג'מייקה
הרומנטיקה מנצחת – גם בג'מייקה

 

ג'מייקה

מוזיקה, תרבות וחופים. מה אדם צריך יותר מזה, ומה זוג עוד יכול לבקש. במלון המפואר Half Moon Resort מתקיימות גם לא מעט חתונות במחירים סבירים יחסית. כלומר, יחסית ליעדים אחרים שהזכרנו כאן. במרחק נגיע מהקריביים ובאחד המקומות היפים בעולם, זה לא באמת מפתיע שג'מייקה היא אטרקציה לזוגות בכל שלב במערכת היחסים.

 

מאצ'ו פיצ'ו

אם אתם מחפשים הרפתקאות, יכול מאוד להיות שמאצ'ו פיצ'ו הוא היעד עבורכם. עם קירות האבן, מקדש השמש והנופים הנדירים באמת, יהיה לכם די קשה לחזור הביתה. מצד שני, זה מקום נהדר לחובבי הטבע שמחפשים מפלט רומנטי, ויש כאן גם רק מלון אחד שמאפשר לכם לתכנן את החתונה החלומית, בהנחה שאתם מעדיפים את הרקע הפראי הזה על פני אולמות האירועים של תל אביב או ראשון לציון.

 

אם זה טוב למייגן - זה טוב לנו
בית קליבדן הוא המקום שבו הדוכסית החדשה מייגן מרקל בחרה להתכונן לחתונה עם הנסיך הארי

 

בית קליבדן, ברקשייר

היעד הזה הוא באמת יעד של בני ובנות מלוכה, ולראיה – זה המקום שבו בחרה הדוכסית מייגן מרקל לבלות את ליל הרווקות האחרון שלה, ולא רחוק מכאן התקיימה גם החתונה המלכותית. האזור כולו נותן תחושה קסומה של ספר אגדות, והמלון המפואר הזה יעלה לכם לא מעט, אבל בשביל חופשה רומנטית מושלמת יכול להיות שזה דווקא שווה כל שקל. או פאונד.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme