הרכבת המפוארת (והיקרה) בעולם – כך היא נראית מבפנים

מורן בלסר5 דקות קריאה
איך נראית הרכבת המפוארת בעולם?
שתף:

כל נסיעה דורשת תכנון מוקדם – אבל הרכבת המפוארת בעולם דורשת גם תכנון וגם לא מעט מזל. וכסף. אנחנו מדברים כמובן על רכבת שבעת הכוכבים, שהיא הרכבת היפנית היוקרתית והמרשימה, זה שכוללת 14 סוויטות. כדי להיכנס לאחד הקרונות המעוצבים הללו תצטרכו להיכנס להגרלה מיוחדת ולהירשם אליה חודשים רבים מראש. כבר היום סגורות כל ההגרלות לנסיעות המתוכננות בין אוקטובר 2018 לפברואר 2019.

 

 

המסלול של הרכבת המפוארת בעולם

אם תצליחו להיכנס לרכבת המפוארת הזו אתם צפויים לצאת למסע שתחילתו באי קיושו הדרומי ביותר, שידוע בזכות המרחצאות החמים, הרי הגעש, החופים וכמובן הערים המוכרות ביותר – נגסקי ופוקואוקה. במהלך הנסיעה תתמקמו באחד משבעת הקרונות (ומכאן השם "שבעת הכוכבים"), כאשר כל קרון עוצב בקפידה על ידי אחד המעצבים המובילים ביפן, מיטוקה. העיצוב הזה משלב בין מוטיבים יפניים קלאסיים לאלמנטים מערביים יותר, והתוצאה בהחלט מרשימה: עץ עשיר משתלב עם בדים מרהיבים וגם וילונות מיוחדים. בקיצור, כל מה שצריך כדי לעצב סוויטה יוקרתית באמת, כיאה לרכבת שנחשבת למפוארת בעולם.

 

הרכבת מפוארת - מבט מבפנים
כך נראים קרונות הרכבת המפוארת

 

סוויטות ל-3 אנשים וארוחות פאר

באופן כללי יכולה כל סוויטה לארח עד 3 אנשים במקביל, והנוסעים צפויים ליהנות מארוחת שף משובחת. חדר האוכל שבו הארוחה הזו תוגש הוא למען קרון יופיטר, וכן, הוא מפואר לא פחות מיתר הקרונות ברכבת. בקרון הירח הכחול (Blue Moon) תוכלו ליהנות גם ממוזיקה חיה בזמן שאתם לוגמים להנאתכם קוקטייל מפנק, ועוד לא הזכרנו במילה את הנוף הפנורמי שאנחנו רואים דרך חלונות הקרון. זו דרך טובה להעביר את הנסיעה שתימשך בין יומיים לארבעה. אם תרצו לצאת למסע ממושך יותר אתם בהחלט יכולים לעשות את זה, וחבילת הפרימיום היא לשישה ימים (חמישה לילות). אם תבחרו את חבילת הפרימיום תיהנו גם מסיור מודרך ותלמדו על המוזיקה ועל הכנת היין באי.

 

 

נסיעה אינטימית בקרונות היוקרה

הרכבת המפוארת מיועדת לכל היותר ל-30 נוסעים, וזו נקודה חשובה. היא מבטיחה לכם נסיעה שקטה יחסית ואווירה נעימה מאוד. במקרים רבים תעצרו גם ללינה במלונות יוקרה לאורך הדרך כדי שתוכלו להתרענן מהנסיעה בתוך הרכבת הסגורה, וגם כדי שתוכלו לסייר קצת באזור. עכשיו אתם בטח תוהים כמה התענוג הזה צפוי לעלות לכם, והתשובה הלא-מאוד-מפתיעה היא 2,900 דולר. לאדם. לנסיעה של יומיים בלבד.

 

תמונות: Seven Stars

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme