חופשת הקיץ מתקרבת – 5 יעדים משפחתיים בפחות מ- 5,000 דולר

עומר גלעדי5 דקות קריאה
5 יעדים לקראת חופשת הקיץ
שתף:

אנחנו חוגגים ממש בימים אלה את ט"ו בשבט, החג המסמל את דעיכת החורף, התעוררות העצים מתרדמת החורף שלהם והתארכות שעות אור השמש בכל יום. בעוד חודשיים, יתחיל האביב, תגיע חופשת האביב – היא חג הפסח כמובן, וזו תהיה "יריית הפתיחה" לטיולי הפסח של משפחות לחו"ל. באתרי סוכנויות הנסיעות ומנועי החיפוש של חבילות הנופש, מורגשת ערנות ודילים חדשים לקראת חופשת הפסח עולים לאוויר. ממש עכשיו הוא הזמן להזמין דיל נופש לחו"ל, לכל המשפחה במחירים נמוכים במיוחד. לאורך החודשיים הקרובים, אלפי ישראלים יזמינו חבילות נופש לחו"ל, והיצע החבילות הזולות יפחת. כדי שלא תישארו מאחור – אספנו עבורכם את חמשת חבילות הנופש האטרקטיביות ביותר, עם מספר אתרים שיש להם הרבה מה להציע בתחום של חופשת הקיץ שלכם. אם אתם מאלה ש"קופצים לחו"ל" בכל הזדמנות, או אם חופשת הקיץ היא הזדמנות אחת ויחידה לטיסה לחו"ל ביחד – הנה כמה דילים שאולי תשמחו להכיר

 

אתר טרווליסט – חופשה של שישה לילות באגם גארדה, החל מ – 750$ לאדם

 

לבלות את חופשת הקיץ באיטליה

 

אגם גארדה הוא יעד מבוקש למשפחות באזור צפון איטליה, ממש בין מילאנו לוונציה (במרחק של בערך שלוש שעות נסיעה מכל אחד משתי הערים הללו). למשפחה, מדבר ביעד נינוח ורגוע, המציע שפע של מקומות לינה, מלונות איכותיים וכפרי נופש – כמו גם אטרקציות לכל סוג של העדפה, כולל כמובן גארדה לנד, הלונה פארק המפורסם של צפון איטליה. אתר טרווליסט הוא ממנועי החיפוש היעילים לטיסות וחבילות נופש, והחבילה הזולה ביותר המוצעת לתקופת חופשת הקיץ באתר היא לתחילת אוגוסט, בעלות של החל מ – 774$ לאדם.

 

לחבילות הנופש לאגם גארדה בקיץ באתר טראווליסט

 

NetTravel – נופשון ברודוס, החל מ – 446$ לאדם

 

לבלות את חופשת הקיץ ביוון

 

רודוס, מהאיים הפופולאריים לתיירות, חופשות בטן – גב, ונופשים בארץ ובמדינות אחרות בעולם, מציעה הרבה יותר מאשר רק חוף מדהים, משקאות כיפיים ומקום טוב להתרגע בו. שפע של אטרקציות, כולל ארכיטקטורה ואתרי עתיקות מרהיבים, עמק הפרפרים עוצר הנשימה, פארקים ומוזיאונים – יחכו לכם לטיול מלא הרפתקאות. סוכנות הנסיעות NetTravel  מציעה חבילות אטרקטיביות לטיולים בחופשת הקיץ, וכעת באתר הדילים הראשונים לאפריל ולפסח. נופשונים לרודוס, הכוללים אירוח במלון נעים וארוחת בוקר, תוכלו למצוא באתר החל מ – 446$ לאדם בחבילה משפחתית לשלושה לילות, החל מ – 499$ עבור חופשה של ארבעה לילות, וכן הלאה.

 

חבילות נופש למשפחות רודוס בחופשת הקיץ באתר NetTravel

 

MonaTours – חופשת קיץ בפריז, החל מ – 611$ לאדם

 

תוכלו לבלות את חופשת הקיץ בפריז

 

אם בא לכם להתחיל את הבוקר עם קרואסון טוב לצד הקפה שלכם, להראות לילדים את מגדל הברזל הגבוה ביותר בעולם, או אפילו לנפוש ביורודיסני – חוויה שמובטח שלא רק הקטנים שלכם יזכרו לעד – חבילת נופש לחופשת הקיץ לפריז היא בדיוק מה שאתם צריכים. במרחק טיסה קצר (כארבע שעות), מחכה לכם העיר הכי צרפתית בעולם, עם ניחוחות של מאפים טריים ואווירה מיוחדת. באתר סוכנות הנסיעות MonaTours  מוצע דיל הכולל אירוח במלון במיקום מנצח, ליד גאלרי לאפייט, וארוחת בוקר בסגנון מזנון חופשי, במחיר של החל מ – 611$ לאדם.

 

לחבילת הנופש בפריז בחופשת הקיץ באתר MonaTours

 

קשרי תעופה – נופש משפחתי בקוסטה ברווה החל מ – 594$

 

חופשת הקיץ שלכם בקוסטה ברווה

 

קוסטה ברווה היא רצועת חוף באזור הצפוני של חבל קטלוניה, ספרד. תמצאו שם חופים מרהיבים (חופשת קיץ נהדרת!), עיירות שכיף לטייל בהן, אטרקציות תיירותיות כמו שמורות טבע, פארקים ופארקי מים לילדים, מוזיאונים (אל תפספסו את ביתו של האמן המפורסם סלוואדור דאלי, הכולל גם מוזיאון מיצירותיו ונמצא על קו החוף), ומרכזי שופינג אירופאיים. באתר סוכנות הנסיעות "קשרי תעופה", תמצאו דיל לחופשת קיץ בחג הפסח, של שלושה לילות בקוסטה ברווה לכל המשפחה, במחירים של החל מ – 594$ לאדם.

 

חופשות קיץ משפחתיות לקוסטה ברווה באתר קשרי תעופה

 

כנפי משק – טיולים מאורגנים לכל המשפחה ברומניה, החל מ – 579 יורו לאדם

 

אולי חופשת הקיץ תתקיים ברומניה?

 

רומניה היא מדינה אירופאית באזור הבלקן, והיא מלאת תרבות, ארכיטקטורה, אטרקציות ואפשרויות להתרגע או לבלות ביחד בטיול משפחתי מלא רגעים של אושר בחופשת הקיץ. בטיולים ברומניה תראו נופים פראיים ובראשיתיים, אגמים תכולים, מנזרים וכנסיות בארכיטקטורה אירופאית מרהיבה, מוזיאונים ואתרי תרבות, ועוד. סוכנות הנסיעות "כנפי משק" מציעה שפע של חבילות נופש לחופשת הקיץ ברומניה, כולל טיולים מאורגנים וטיולים כשרים שמתאימים לשומרי מסורת. העלויות – החל מ 579 יורו – עבור שבעה לילות לאדם במסגרת טיול מאורגן.

 

חבילות נופש וטיולים מאורגנים לחופשת הקיץ במסגרת סוכנות הנסיעות של "כנפי משק"

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme