5 קורסים אונליין שיעניקו לכם את הכישורים העסקיים הנדרשים

מערכת5 דקות קריאה
5 קורסים אונליין להצלחה בעולם העסקים
שתף:

היום נדמה שהתואר האקדמי הוא רק בונוס, אבל אפשר למצוא עבודה טובה ולבנות קריירה מרשימה למדי גם בלעדיו. זה נכון בעיקר אם יש לכם ידע משמעותי אחר או כישורים שתוכלו להציע. בעולם העסקים של היום ההיכרות עם הרשתות החברתיות או עם תוכנות מסוימות בהחלט עשוי להספיק לכם כדי להתקבל לעבודה טובה. עם זאת, רגע לפני שאתם שולחים קורות חיים לכל מעסיק פוטנציאלי באשר הוא, הנה חמישה קורסים אונליין שיכולים לשדרג את הרזומה שלכם, ולספק לכם כלים פרקטיים לעבודה. ולא, אתם ממש לא צריכים לצאת מהבית או לחפש חניה מחוץ לכיתה כדי לקבל את המידע החיוני הזה.

 

1 – ניהול רשתות חברתית וקידום אתרים

קורסים אונליין בפייסבוק

 

שירות התעסוקה הישראלי מציע מגוון רחב של קורסים מקוונים, ובין היתר אפשר למצוא באתר האינטרנט של המשרד כמה קורסים בתחומים פופולריים במיוחד. אם היום תחומים כמו בניית וקידום אתרים הם תחומים לוהטים, רק מתבקש להכניס לסדר היום שלנו קורסים בוורדפרס, ניהול דף עסקי בפייסבוק או הקמת קמפיינים עסקיים ברשתות החברתיות. הקורסים האלה בהחלט יעזרו לכם להשתלב בהמשך בתעשייה, בין אם תבחרו במסלול של עובדים שכירים ובין אם תחליטו להציע שירותים שונים בתור פרילנסרים.

 

לרשימת הקורסים של שירות התעסוקה

 

2 – עיצוב גרפי באמצעות פוטושופ

קורסים אונליין גם בפוטושופ

 

יותר ויותר מעצבים גרפיים נכנסים אל השוק מדי שנה, והם גם נהנים מכמות לא מבוטלת של עבודה. זאת בהנחה שהם מוכשרים ויצירתיים מספיק, וגם בהנחה שהם מכירים את תוכנת הפוטושופ על בוריה. אם אתם נמשכים לתחום הזה ויש לכם רעיונות יצירתיים ומדליקים במיוחד, נשאר נעלם אחד במשוואה הזו שאתם צריכים לטפל בו. אתר Askoli מציע לכם מגוון קורסים אונליין, בהם גם קורס פוטושופ שמספק לכם רקע תיאורטי, הדרכה מעשית וגם קבצי תרגול כדי שתוכלו לצאת לדרך. בהמשך תוכלו להוסיף קורסים נוספים באינדיזיין, אילוסטריטור או אוטוקאד, למשל.

 

קורס פוטושופ באתר אסקולי

 

3 – ניהול ובחירת תיקי השקעות

קורסים אונליין בהשקעות

 

יש אנשים שעושים לא מעט כסף בעולם ההשקעות, וגם אתם רוצים להבין על מה כל המהומה או איך אפשר להיכנס לתחום הזה. בדיוק בשבילכם נוצר קורס ניהול ובחירת תיקי השקעות, ובאתר Gool הוא זמין בשתי דרכים עיקריות. אפשרות אחת היא לשלם על כל שיעור בנפרד, אבל אם אתם ממילא מתכוונים להשקיע את הזמן בלימוד יסודי של החומר, עדיף לרכוש מראש קורס מלא במחיר מוזל הרבה יותר. כך תכירו את שוק ההון, תבינו איך הוא עובד, תלמדו מה הן אופציות ואיך מנהלים תיק השקעות בצורה נכונה.

 

קורס ניהול ובחירת תיקי השקעות

 

4 – קורסים אונליין באקסל

קורסים אונליין באקסל

 

כמעט בכל ארגון נשענים היום במידה רבה גם על אקסל. דוחות עסקיים, נתונים פיננסיים וחישובים מורכבים אחרים, כולם מתבצעים היום באמצעות המערכת של מיקרוסופט. זו גם הסיבה לכך שהתמצאות באקסל היא דרישה כמעט בסיסית במקומות עבודה רבים. כדי שתוכלו גם אתם להכיר את המערכת ולשלוט בה, אפשר ואף מומלץ להשלים קורסים אונליין באקסל, ובאתר Online School תמצאו קורס מקיף למדי. תכירו את התוכנה, את הנוסחאות הבסיסיות והחשובות ביותר, את הנוסחאות המורכבות יותר וגם את הגרפים השונים שניתן להפיק באמצעותה.

 

קורס אקסל באתר Online School

 

5 – לימודי אנגלית ושפות אחרות

קורסים אונליין בשפות שונות

 

ברור לחלוטין שהעולם שאנחנו חיים בו היום הוא עולם קטן יותר מאי פעם, ואנחנו מתקשרים במסגרת העבודה גם עם לקוחות וקולגות ביעדים מרוחקים מעבר לים. כדי שנוכל לעשות את זה כמו שצריך אנחנו צריכים לדעת אנגלית ולשלוט גם בשפות אחרות כמו צרפתית, איטלקית, גרמנית ואפילו ערבית (שפה חשובה בישראל בפרט). היום אפשר ללמוד את השפות הללו דרך קורסים אונליין, בקצב שלנו. בית הספר לשפות ברליץ מאפשר לבחור קורסים במגוון שפות, כולל רוסית או סינית, ולצד המסלולים הקלאסיים שכוללים לימוד פרטני או בקבוצה, אפשר גם לעשות את זה אונליין ובלי לצאת מהבית.

 

לימודי שפות בברליץ

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme