כישורים חדשים שאתם יכולים לרכוש אונליין ויעלו לכם פחות מ-300 ש"ח

שני ודאוקר2 דקות קריאה
הדרך לרכוש כישורים חדשים בזול
שתף:

מי לא היה רוצה להרחיב אופקים וללמוד נושא או תחום חדש? מדובר בהרבה יותר מלימוד כישורים חדשים אלא גם בבחירת כיוון אחר, גיוון אפיקי המחשבה ואולי אפילו להרוויח מקצוע חדש שאפשר לעסוק בו, כעיסוק ראשי או משני. רשת האינטרנט הפכה את עולם הלימודים העצום לכזה שמאפשר ללמוד מגוון עצום של נושאים דרך המחשב, מהבית, בכל שעה משעות היממה. אין חובה להגיע לכיתה או מרכז לימוד, לא חייבים להתחייב ליום ושעה קבועים והלימוד מתבצע בשעות ומהמיקום שנוחים לכל תלמיד. גם המחירים לא גבוהים מאד (בחלקם, לפחות) ולכן כל אחד יכול לבחור מה מעניין אותו ופשוט להתחיל ללמוד. אז מה עומד לרשותנו במחיר נמוך וכדאי?

 

Udemy – ללמוד מקצוע מבוקש ברמה לעיסוק בו

מנהל עסקים, נושאי כלכלה וחשבונאות, שיווק דיגיטלי, מוזיקה, ספורט, עיצוב, לייף סטייל ועוד המון נושאים ותתי תחומים – את כל אלה מציע האתר המוכר Udemy. הקורסים אמנם באנגלית אך מדובר בסרטוני וידאו קצרים, כל קורס מכיל מספר שונה של סרטונים שאפשר להאזין להם, לתרגל את הנעשה בהם וללמוד לא מעט. חלק מהנושאים מכילים אפילו סרטון אחד ואלה שלא בנויים בצורה מודולרית ונוחה. מנעד המחירים רחב, אך המחירים הגבוהים ביותר עומדים על כ-60 דולר לקורס.

 

כישורים חדשים בסרטונים קצרים
ללמוד כישורים חדשים באמצעות סרטוני וידאו קצרים

 

אסקולי – לומדים ומתרגלים

מקצועות האינטרנט והשיווק הדיגיטלי נחשבים לדבר החם ביותר כיום ולא בכדי הם מאד מבוקשים על ידי לא מעט אנשים. בית הספר המקוון אסקולי מציע מגוון רחב של קורסים בעולם המחשב והאינטרנט, אם לשם עיסוק בתחום או רק לצורך הרחבת אופקים – שפות תכנות, גרפיקה ועיצוב, שימוש נכון ויעיל בתוכנות אופיס, נושאים שונים שקשורים בשיווק הדיגיטלי והשימוש ברשתות החברתיות ועוד. התלמיד יכול לבחור את מסלול הלימודים שמתאים לו, עם או ללא תרגול. המחיר – 208 ₪ לחודש למסלול שלא כולל תרגול ו-249 ₪ למסלול שיאפשר גם תרגול במהלך הלימוד.

 

 

אתר לימוד נעים – שיעורים פרטיים, אחד על אחד

האתר מרכז מורים פרטיים שנחשבים למומחים או אנשי מקצוע בתחומים שונים, בין אם מדובר בנושאי לימוד של בתי הספר ובין אם מדובר בכל נושא אחר – מצילום ועד אימון כושר אישי מקוון. אתר לימוד נעים מאפשר ליצור קשר ישירות עם המורה ולקבוע איתו את המועד שנוח גם לו ולגם לתלמיד לקיים בו את השיעור. המחירים נוחים מאד ונעים בין 90-150 ₪ לשיעור, שאפשר להספיק בו הרבה מאד חומר לימודי. מי שרוצה לקבל מושג על נושא מסוים או לחזק את הידע שלו בתחום זה או אחר – אתר זה יכול לשרת אותו נאמנה.

 

כישורים חדשים אחד על אחד
ללמוד עם מורה פרטי בלי לצאת מהבית

 

שיווק שותפים – לומדים להכניס כסף באופן פסיבי

מה דעתכם להיות שותפים להצלחה של מישהו אחר או לקבל תגמול על הפניות והמלצות? בדיוק בזה עוסק התחום של שיווק שותפים. כשעולם המסחר האלקטרוני המקוון כל כך עשיר, מגוון ומבוקש – אפשר לקחת בו חלק מאחורי הקלעים, להמליץ על מוצרים ולהיות מתוגמלים בזכות רכישה של האחר או אפילו רק לאחר שההפניה של צד ג' בוצעה. יחד עם זאת – כמו כל נושא אחר, צריך ללמוד זאת לעומק ולהבין איך לעשות את זה נכון. אחת האפשרויות היא להיות שותף ברכישות של אנשים ומכרים באמזון ומדובר בלימוד ספציפי לצורך כך. מחיר הקורס – כ-20 דולר.

 

 

קופירייטינג – ללמוד לעשות שימוש נכון במילים!

עולם השיווק הדיגיטלי מבוסס כל כולו על תוכן מילולי וטקסטואלי. הרבה חידודי לשון ומשחקי מילים דרושים בכל הענפים והתחומים ולכן לימוד של רזי הקופירייטינג עשוי לסייע לכל מי שמעוניין לקחת חלק בתהליך היצירה של קמפיין שיווקי או פרסומי. רוצים לשפר את היכולות המילוליות שלכם או אפילו להתמקצע בקופירייטינג? קורס שמחירו 297 ₪ ייתן לכם את כל מה שאתם צריכים לדעת וגם זה – קורס אינטרנטי, מקוון שתוכלו ללמוד מהבית בזמן שנוח לכם.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme