8 גאדג'טים לבית שיחסכו לכם זמן יקר – וינקו במקומכם את הבית

מערכת5 דקות קריאה
8 גאדג'טים לבית שיחסכו לכם זמן
שתף:

יכול להיות שאתם אנשים מסודרים ונקיים, ויכול להיות שאתם נורא רוצים להיות כאלה אבל אין לכם את הזמן או את הסבלנות כדי לנקות את הבית. אם נהיה ממש כנים, חלקנו פשוט עצלנים מכדי לנקות חלונות, לשאוב אבק או לשטוף את הרצפה. אגב, אנחנו כאלה למרות שברור לנו עד כמה נעים וכיף לחיות בסביבה נקייה ומסודרת. או שיש לנו קצת יותר מדי חדרים לנקות, או שחיית המחמד משאירה ממילא לכלוך בכמויות אדירות או שאנחנו נורא עסוקים והפרק החדש של "משחקי הכס" מושך אותנו יותר מסחיטת הסחבה. כדי לחסוך זמן ואנרגיות, הנה חמישה גאדג'טים לבית שיעשו את (רוב) העבודה במקומכם.

 

1 – ארגז חול שמנקה את עצמו

גאדג'טים לבית ולניקיון ארגז החול

אם יש לכם חתול בבית אפשר רק להניח שבחרתם אותו משום שהטיפול בו קצת יותר פשוט ונוח בהשוואה לכלבים. אתם לא צריכים לטייל איתם, למשל. מצד שני, אתם כן צריכים לנקות אחריהם, או לכל הפחות אחרי שסיימו לעשות את הצרכים שלהם. במאה ה-21 הומצא מוצר די גאוני, אחד מכמה גאדג'טים לבית שבעלי החתולים ממש חייבים להכיר. זה ארגז חול שמנקה את עצמו, והוא זמין עכשיו למכירה, אמנם לא במחיר מאוד זול אבל אם הוא יחסוך לכם זמן ומשימה אחת מסריחה במיוחד, יכול מאוד להיות שהוא שווה את זה.

 

ארגז חול באמזון – 449 דולר

 

2 – בין שלל גאדג'טים לבית: מטהר אוויר

גאדג'טים לבית וטיהור אוויר

מטהר אוויר הוא בהחלט גאדג'ט חשוב. הוא עוזר לנו להתמודד טוב יותר עם האבק הטורדני, והוא מסנן גם את גרגרי האבק הקטנים ביותר. הוא גם מסנן ניחוחות ובקיצור, יש לו תרומה אדירה לאיכות החיים של כל מי שסובל מאלרגיות כאלו ואחרות, או לכל מי שרגיש להשפעות זיהום האוויר.

 

מטהר אוויר באמזון – 85 דולר

 

3 – רובוט מנקה חלונות

גאדג'טים לבית וניקוי החלונות

גם אם אין לכם איי-רובוט (או דגם אחר מהז'אנר) אתם בטח מכירים את הרובוט שמנקה לבד את הבית, או לפחות מטפל עבורכם ברצפות. החידוש הזה דואג לחלונות, אולי המשימה המעיקה ביותר בין שלל משימות הניקיון. אם אתם מחפשים גאדג'טים לבית שיחסכו לכם זמן יקר, הרובוט הזה יעשה את העבודה עם שלט רחוק שעוזר לכם לשלוט בתנועה ובכיוון שלו. הוא גם מטפל היטב בכתמים, בלכלוך ובאבק שהצטבר שם מאז שניקיתם לאחרונה, ככל הנראה ביום שעברתם אל הדירה?

 

רובוט מגנטי לניקוי חלונות באמזון – 170 דולר

 

4 – מקרצף מהיר במיוחד

גאדג'טים לבית וקרצוף

תחשבו על מברשת שיניים חשמלית וחזקה, אבל כזו שמתאימה לניקוי משטחים. בין גאדג'טים לבית נמצא המכשיר המדליק הזה, שלמעשה מנקה את הכיריים או את התנור בפעולה מהירה ופשוטה הרבה יותר. אתם יכולים לבחור את גודל הראש מתוך חמישה גדלים אפשריים, מה שרק מבטיח לכם מגוון רחב למדי וניקיון נוח מאוד. המחיר גם הוא נוח, דרך אגב.

 

מקרצף מהיר באמזון – 27 דולר

 

5 – מערכת לניקוי אסלות

גאדג'טים לבית והאסלה שלכם

כדי שהאסלה שלכם תהיה נקייה למשעי אתם בטח משתמשים בחומרי ניקוי חזקים במיוחד. הם מכילים כמה כימיקליים לא מאוד בריאים, וזו לא הבעיה היחידה שלהם. עכשיו אפשר להיפרד מהאקונומיקה ושאר חומרי הניקוי הללו עם פתרון פשוט מאוד: מכניסים את המכשיר הקטן הזה אל מיכל הריקון של האסלה, ובכל פעם שאתם מורידים את המים – חומרי הניקוי נכנסים לפעולה. תצטרכו להחליף את הכלי הזה מדי שלושה חודשים אבל במחיר הזה, זו לא בעיה מאוד גדולה.

 

מערכת לניקוי אסלות באמזון – 14.5 דולר

 

6 – מכשיר ניקוי למיקרוגל

גאדג'טים לבית ולמיקרוגל

אם אתם מחפשים גאדג'טים לבית שיחסכו לכם את המשימות הקטנות והטורדניות ביותר, המכשיר הזה בדיוק בשבילכם. רוב האנשים כלל לא מנקים את המיקרוגל שלהם למרות שעל המשטח נשארים תמיד כתמי אוכל ופירורי לחם. הגאדג'ט המצוין הזה עושה את העבודה במקומכם והוא ממש לא צריך כימיקליים כדי שזה יקרה. ממלאים את גוף המכשיר עם מים, חומץ ומיץ לימון, ונותנים למיקרוגל לנקות את עצמו בפעולה שתימשך עשר דקות. בינתיים אתם מוזמנים לנמנם או להכין קפה, אין צורך להשגיח עליו.

 

מכשיר ניקוי למיקרוגל באמזון – 7 דולר

 

7 – פח אשפה עם שני מכלים

גאדג'טים לבית ופחי האשפה

המחיר יגרום לכם להרים גבה, ועל פניו ההצעה לקנות פח אשפה ב-200 דולר היא באמת הצעה מעט משונה. אלא שיש סיבה טובה לכך שהפח הזה מתומחר במחיר גבוה יותר. הוא פשוט עוזר לכם לארגן את האשפה שלכם טוב יותר, וזו נקודה חשובה מאוד. קודם כל, הפח שלכם לא יעלה על גדותיו (או לפחות לא בקצב הנוכחי שלו), ושנית – יהיה לכם הרבה יותר קל ונוח להפריד בין פסולת המיועדת למחזור לבין שאר הפסולת שלכם. יש אולי גאדג'טים לבית שיעלו הרבה פחות וגם יעשו במקומכם כמה פעולות, אבל הפח הזה חיוני בכל זאת, לפחות אם אתם רוצים להימנע מאשפה שנוזלת מכל כיוון, מדיפה ריחות רעים והופכת את הסביבה לנעימה הרבה פחות.

 

פח עם שני מכלים באמזון – 200 דולר

 

 

8 – מברשת לניקוי התריסים

גאדג'טים לבית ולתריסים

הזכרנו מוקדם יותר את ניקוי החלונות אבל עוד לא אמרנו מילה על התריסים, וזה בדיוק הזמן לעשות את זה. בכל זאת, מלאכת הניקיון של כל תריס בנפרד היא מלאכה מפרכת ומייגעת. או לכל הפחות היא הייתה משימה כזו לפני שהומצא הפריט הקטן הזה שחוסך לנו המון זמן. אפשר לנקות עם או בלי מים, להוסיף סבון וגם להגיע לתוצאה מצוינת בלי הרבה מאמץ.

 

מכשיר לניקוי תריסים באמזון – 5 דולר

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme