10 השעונים היקרים ביותר המוצעים למכירה ב-2018

מורן בלסר5 דקות קריאה
עשרה שעונים די יקרים שתוכלו לקנות
שתף:

לרוב האנשים יש כמה שעונים בבית. אחד מהם משמש אתכם ביומיום, כשאתם פוגשים חברים או יוצאים לסידורים, ושעון יוקרתי ומעוצב יותר מלווה אתכם בוודאי לאירועים מיוחדים, למפגשים חברתיים, אולי אפילו לפגישה חשובה. חובבי השעונים גם חולמים לא פעם על שעון באמת מיוחד, יוקרתי, מפואר, כזה שתג המחיר הנלווה אליו מתעלה על גובה שכר הדירה (לחצי שנה). אם תהיתם איך נראים השעונים היקרים ביותר בעולם, ואם נדמה לכם שזה הזמן לפתוח תכנית חיסכון לקראת המטרה הזו, הנה עשרת השעונים הכי יקרים שתמצאו היום. החיסכון הזה ייקח זמן, ככל הנראה.

 

במקום העשירי – שעון Mega 4 של פרנק מולר – 2.7 מיליון דולר

 professionalwatches.com
מקור: professionalwatches.com

השעון היפהפה הזה הוא יצירה די מורכבת עם 1,483 רכיבים קטנים שיוצרים את התוצאה המושלמת. הוא אולי יעלה לכם לא מעט, אבל הוא גם ילווה אתכם במשך שנים – לוח השנה שלו מתוכנן עוד 1,000 שנים קדימה, ואם בעוד מילניום הוא עדיין יהיה בשימוש, אפשר תמיד לחדש את לוח השנה, עד אינסוף.

 

במקום התשיעי – Daytona Ref. 6263 Oyster Albino של רולקס – 4 מיליון דולר

המקום התשיעי
מקור: forbes.com

עיצוב קלאסי של אחד המותגים המובילים והיקרים ביותר, זה בדיוק מה שהשעון הזה מציע תמורת 4 מיליון דולר. חוץ ממראה באמת מיוחד, מחירו הגבוה של השעון נובע גם מהעובדה שהוא נדיר במיוחד. למעשה, יש רק 4 שעונים כאלה בכל העולם.

 

במקום השמיני – שעון עתיק של ברגה, מס' 2667 – 4.5 מיליון דולר

המקום השמיני
מקור: thetrendspotter.net

זהו שעון כיס מסורתי ועתיק, עם זהב 18 קראט ובעיצוב קלאסי עם נגיעות ערביות. מספיק להביט בו כדי להבין למה תג המחיר הנלווה אליו גבוה כל כך.

 

במקום השביעי – Meteoris של לואי מונה – 4.6 מיליון דולר

המקום השביעי
מקור: mashbox.org

במקרה שלפנינו שעון נדיר, אחד מארבעה בלבד. למעשה, העיצוב הייחודי הזה מאפשר לנו להציץ פנימה אל חלקיו הפנימיים של השעון, משהו שלא באמת קורה בכל שעון אחר.

 

 

במקום השישי – Big Bandg של הובלוט – 5 מיליון דולר

המקום השישי
מקור: jewelryunlimited.com

חברת Hublot ניסתה וגם הצליחה לייצר שעון במראה שאפשר להגדיר "אמיץ". 1,280 יהלומים מעטרים את השעון, וכל אחד מהם שוקל לכל הפחות 3 קראט. הוא נוצץ, הוא אלגנטי, וכל אבן נחתכה באופן מדויק כדי להבטיח תוצאה מושלמת, כזו ששווה לא פחות מחמישה מיליון דולר.

 

במקום החמישי – שעון מס' 1518 של פטק פיליפ – 11 מיליון דולר

המקום החמישי
מקור: phillips.com

במכירה פומבית שהתקיימה לא מזמן השעון הזה נמכר תמורת 11 מיליון דולר, וכמו במקרה של שעונים אחרים שהוזכרו כאן, גם הוא חלק ממשפחה קטנה מאוד שכוללת 4 שעונים בלבד. חוץ מזה, השעון גם שונה מעיצובים אחרים של חברת פטק פיליפ, שלרוב משתמשת בזהב צהוב או אדום, אבל כאן בחרה בפלדת אל-חלד, בחירה נדירה עבורה.

 

במקום הרביעי – שעון המיליארדר של Jacob & Co. – כ-18 מיליון דולר

המקום הרביעי
מקור: luxatic.com

השם של השעון מרמז היטב על המראה שלו, וגם על המחיר. היהלומים המרכיבים את השעון בחיתוך ברקת שוקלים 260 קראט, מה שמסביר את המראה הנוצץ והמורכב שלו.

 

במקום השלישי – Henry Graves Supercomplication של פטק פיליפ – 24 מיליון דולר

המקום השלישי
מקור: timeandtidewatches.com

השעון היקר ביותר של פטק פיליפ תוכנן במיוחד עבור הנרי גרייבס ג'וניור, והוא נמכר היום תמורת 24 מיליון דולר. ההשראה לעיצוב הגיעה מעיר מגוריו של גרייבס, ניו יורק, ומהתצפית אליה מבחוץ.

 

 

במקום השני – The Fascination של יהלומי גרף – 40 מיליון דולר

המקום השני
מקור: youtube.com

אל המקום השני הגיעה חברת Graff Diamonds, ואם אתם ממש רוצים לדעת – היא גם תכבוש עוד רגע את המקום הראשון. השעון השני היקר ביותר, גם של החברה וגם בכלל, הוא השעון המרהיב הזה, עם יהלומים לבנים במשקל 153 קראט ועיצוב באמת מיוחד במינו. היהלום המרכזי שוקל כ-38 קראט, ואפשר לנתק אותו מהשעון אם תעדיפו שישמש אתכם כטבעת.

 

במקום הראשון – Hallucination של יהלומי גרף – 55 מיליון דולר

המקום הראשון
מקור: awazin.com

כמובטח, גם השעון היקר ביותר בעולם הגיע מבית היוצר של Graff Diamonds ותמורת 55 מיליון דולר תקבלו יצירת אמנות ששוקלת קצת יותר מ-110 קראט. היהלומים הצבעוניים מרכיבים את צמיד השעון, והצורה שונה וססגונית יותר מכל שעון אחר שאתם מכירים. דרך אגב, אלה הם גם יהלומים נדירים מאוד, הרבה יותר מהיהלומים הלבנים שאנחנו מכירים מלא מעט שעונים, גם ברשימה הזו ממש.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme