דירה קטנה ומטריפה בלונדון תעלה לכם 1.4 מיליון דולר

מערכת5 דקות קריאה
הכירו - דירה קטנה ויקרה להחריד
שתף:

אנחנו רגילים לשמוע על דירות קטנות במיוחד שאליהן מתלווה תג מחיר די משוגע. זה נפוץ בעיקר בערים הגדולות, ואם מיד חשבתם על תל אביב הרי שהידיעה הזו תפתיע אתכם: גם בלונדון המצב לא טוב בהרבה. למעשה, יש דירה קטנה אחת בלונדון שרוחבה לא עולה על רוחבו של קרון רכבת נוסעים. המחיר שבו היא נמכרת, רק למקרה שתהיתם, עומד על 1.4 מיליון דולר.

 

דירות קטנות בהכרח זולות יותר?

אז מסתבר שלא. דירות קטנות ממש לא יהיו זולות או משתלמות, לפחות לא ביעדים אטרקטיביים כמו לונדון. הדירה הזו, למשל? רוחבה הוא כ-230 ס"מ, מה שאומר לצורך מרחב עדיף לכם לחפש קרון רכבת לגור בו. מצד שני, הדירה ה"רזה" הזו מתפרשת באופן כללי על פני 98 מטרים, שמתפרשים על פני שלוש קומות. כך בפועל אפשר למצוא בה ארבעה חדרי שינה, חדר רחצה משפחתי ואפילו פינת אוכל ומטבח פתוח. יש גם גינה יפה בארוך 14 מטרים. אז אולי יש בכל זאת כמה יתרונות לדירה הצרה הזו, אבל כשמשווים את מחירה למחירי דירות אחרות בשכונה הזו ממש (Wandsworth) מגלים שהיא גם יקרה יותר מחלופות הרבה פחות צרות. יקרה יותר בחצי מיליון דולר, ליתר דיוק.

 

הערך של דירה קטנה כל כך רק עולה

רק למען הסר ספק, וכדי להוכיח עד כמה ההשקעה בנדל"ן עשויה להיות משתלמת גם כשמדובר בדירה קטנה כל כך – הדירה הזו נקנתה ב-2014 בסכום נמוך יותר. למעשה, בעל הדירה שילם עליה בזמנו 1.16 מיליון דולר. הוא השקיע תקציב נוסף בשיפוץ והפך את הדירה הצרה למקום מרהיב ומרשים הרבה יותר, כפי שתוכלו לראות בתמונות. זו הייתה השקעה לא רעה בנכס שהפך למפורסם למדי, ובמגזין שיפוץ יוקרתי בבריטניה נתנו לו מקום של כבוד בזכות עבודת השיפוץ היסודית של בעל הדירה.

 

מבט פנימה: כך היא נראית

אז איך נראית הדירה הפצפונת והיקרה? אין ספק שהיא מרשימה מאוד, וגם מתוכננת באופן יעיל. הנה, למשל, המבואה. שימו לב לפתרונות האחסון:

 

דירה קטנה בלונדון

 

גם המטבח מרשים מאוד, והוא למעשה גדול יותר ממטבחים רבים אחרים שתמצאו בדירות הטיפוסיות ביותר בניו יורק.

 

דירה קטנה עם מטבח גדול

 

חדר השינה הזה נראה קטן וצפוף למדי, אבל אפשר לציין לזכותו שמדובר בחדר מואר היטב.

 

דירה קטנה אבל מוארת היטב

 

הגינה גם היא מאוד צרה, כמובן. מצד שני, היא ארוכה ואפשר להציב פינת ישיבה קטנה בקצה השני שלה.

 

דירה קטנה עם גינה ארוכה

 

מקור: Business Insider

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme