סלון כלות וטרנדים לוהטים – הדילים של עונת החתונות 2018

אירנה נוזה5 דקות קריאה
סלון כלות בצפון, בדרום או במרכז?
שתף:

עונת החתונות מתקרבת בצעדי ענק. חלק מהזוגות שצפויים למסד את יחסיהם הקיץ כבר מצויים בשיא ההכנות, אחרים רק מתחילים כעת בגישושים הראשונים לסגירת אולם האירועים, הספקים ויתר הדברים שעליהם להשלים עד למועד המיוחל. רשימת הסידורים היא ארוכה והזמנים צפופים. יחד עם זאת, יש את הרצון לסגור את הדילים השווים ביותר, להפיק אירוע חלומי וגם להימנע מטעויות. בחירת סלון כלות – ככל הנראה, המשימה שתופיע בין המטלות הראשונות בצ'ק ליסט שלכם. בואו נראה מה מציעים לנו העונה סלוני הכלות בפרישה ארצית: אילו דילים משתלמים מחכים לנו בין כותליהם? עם איזה טרנדים יפתיעו אותנו השנה? ולא פחות חשוב: איך נימנע מטעויות בתהליך של בחירת השמלה והחבילה לכלה שבדרך?

 

סלון כלות בדרום – בוגורד בריידל (Bogorad Bridal by Bogorad Elena)

עם מה יפתיעו השנה?

לדברי המעצבת ילנה בוגורד, הקולקציה חדשה מבית האופנה בוגורד צפויה לסנוור אותנו. קולקציית שמלות כלה 2018 מתאפיינת בגזרות מחמיאות, בדים ייחודיים ועיצובים מפתיעים ונוצצים במיוחד. כל שמלה מהקולקציה מורכבת משילוב של מספר בדים עדינים, בעלי כמה דרגות שקיפות וטקסטורות שונות. ההבדלים במרקמים ושילובים של אלמנטים נוצצים ומבריקים יוצרים יחדיו מראה נשי, אלגנטי וזוהר בצורה יוצאת דופן. 

 

ילנה בעיצוביה שואבת השראה מעולם האומנות הקלאסית. מוזיקה, ציור, מחול – כל אלו מפרים את דמיונה של המעצבת ומעוררים אותה ליצור פריטי עיצוב שופעי פנטזיה ורומנטיקה חלומית. סגנון שמלותיה מהווה מעין תמהיל של גישה אמנותית קלאסית עם מגמות מודרניות בעיצוב אופנה וטרנדים עכשוויים.

 

סלון כלות בוגורד
בדרום – סלון כלות בוגורד

 

שירות ואווירה

בית האופנה בוגורד הוקם בשנת 2000 על ידי ילנה בוגורד – בעלת תואר מחו"ל בתחום עיצוב אופנה. מאחוריה ניסיון עשיר של 20 שנה בעיצוב שמלות כלה וערב בארץ. סלון כלות בוגורד הינו מתחם רחב ידיים המשתרע על פני 3 קומות ובעל עיצוב מרשים בסגנון פרובנס: מראות גדולות, ריהוט מעץ מלא, לובי מרווח המחופה בשטיח אדום ואלגנטי… במתחם פועלת מספרה מפוארת הכוללת עמדות לעיצוב שיער, איפור ופינות ישיבה נוחות. בגלריה שבקומה השנייה של הסלון מוצג מבחר מרשים של שמלות ערב מכל הסוגים, שם תמצאו גם חדרי מדידה לנוחיותכם. קומה שלישית היא קומת VIP המיועדת לכלות בלבד – שם ממתין לכם מגוון עשיר של שמלות כלה וצוות של אנשי מקצוע מנוסים שמלווים את הכלה במהלך יום החתונה. לסיכום, אם חיפשתם אווירה של ארמון מלכותי זה כאן.

 

חבילות לכלה שבדרך

החבילה היוקרתית

מחיר: 10,500-12,000 ש"ח

מה בעסקה?

  • שמלת כלה בתפירה אישית – החל מ-8,000 ש"ח
  • שיער + איפור + תכשיטים + ארוחת בוקר + טקס יציאה – החל מ-2,500 ש"ח
  • שיער ואיפור למלווה – 600 ש"ח

 

החבילה החסכונית

מחיר: 7,500-8,000 ש"ח

מה בעסקה?

  • שמלת כלה (הכל למעט שמלות מהקולקציה החדשה) – החל מ-5,000 ש"ח
  • שיער + איפור + תכשיטים + ארוחת בוקר + טקס יציאה – החל מ-2,500 ש"ח
  • שיער ואיפור למלווה – 600 ש"ח

 

*אפשרות לשדרוג: תוספת חצאית להחלפה – מחיר של כ-8,000-10,000 ש"ח לחבילה.

 

 

טיפ חשוב

הנוחות היא מעל הכול! התרחקי מפריטים מסורבלים ולא נוחים. חשוב שתרגישי ביום נישואיך הכי טבעי ונוח. לכי בעקבות הלב, שמעי לעצת המעצבים ובחרי את שמלת החלומות שלך. המגוון עצום, לכן אין סיבה שלא תמצאי את השילוב המנצח בין יופי ונוחות.

 

יצירת קשר

כתובת: הרצל 32, אשקלון

טל': 08-6722792

 

סלון כלות בצפון – ערבה פולק (Arava Polak Bridal Couture)

עם מה יפתיעו השנה?

שמלות הכלה מבית ערבה פולק הינן תוצר של חשיבה חדשנית בשילוב עם טרנדים עולמיים בתחום האופנה. עיצוביה של ערבה באים להדגיש את הרכות, האצילות והטוהר הנשיים. בעבודותיה מרבה האמנית לעשות שימוש בשילובי חומרים שונים: בדים בעלי טקסטורות וגוונים עדינים, תחרות רקומות בעבודת יד, אלמנטים עיצוביים זעירים ומרשימים… שמלותיה של המעצבת מתאימות במיוחד לכלות המתחברות לעיצוב מינימליסטי, אך משודרג בעזרת נגיעות רומנטיות ואוונגרדיות ייחודיות. קולקציית השמלות של שנת 2018 משדרת סקסיות מעודנת ומראה נסיכותי הבאים לידי ביטוי בנפחים עדינים, טופים מחורזים וחצאיות רכות וקלילות. כמו כן, השנה דגש רב מושם על מראה נקי וזוהר – נצנצים בוהקים השזורים בתוך בדים רכים ונשפכים בצבעים עדינים של ניוד ושמנת.

 

הכירו את סלון כלות ערבה פולק
בצפון – סלון כלות ערבה פולק

 

שירות ואווירה

סלון כלות ערבה פולק נמצא בחיפה. הסטודיו לעיצוב שמלות כלה הוקם בשנת 2013 על ידי המעצבת ערבה פולק – בוגרת מרכז האקדמי ויצ"ו חיפה. הסטודיו ערבה פולק מהווה ביטוי לאהבתה של המעצבת לעולם היצירה והאופנה.

 

חבילות לכלה שבדרך

החבילה היוקרתית

מחיר: 7,000-11,000 ש"ח

מה בעסקה?

שמלת כלה בתפירה אישית בהתאמה לטעם ולסגנון הייחודי של הכלה.

 

החבילה החסכונית

מחיר: 4,500-7,000 ש"ח

מה בעסקה?

שמלת כלה לבחירה מבין מגוון הדגמים העשיר שבסלון.

 

טיפ חשוב

לא לשלול אפשרויות ולשמור על ראש פתוח! נסי לאמץ גישה פתוחה להצעות המעצבים. ייתכן שקיימים סגנון או דגם של שמלה שלא חשבת שיחמיאו לך – מעצב מנוסה יראה זאת בעייניו המקצועיות וייתכן שיציע לך אפשרויות שטרם חשבת עליהן ואשר ימצאו חן בעייניך.

 

 

יצירת קשר

כתובת: רחל 34 א', חיפה

טל': 052-8390595

 

סלון כלות במרכז – לימור רוזן (Limor Rosen Bridal Couture)

עם מה יפתיעו השנה?

קולקצית שמלות כלה של שנת 2018 מבית סלון כלות לימור רוזן צפויה להתאפיין במראה חלק, אך יחד עם זאת, מתוחכם. חלק מהדגמים ישלבו טוויסטים מפתיעים בגזרה, חלקם יעוצבו על פי הטרנד של Off the Shoulder, אחרים יכללו חתכים, מפתחים ואלמנטים נועזים ומסקרנים במיוחד שילהיבו את העין ויעוררו את הדמיון.

 

לימור רוזן - סלון כלות
סלון כלות במרכז – לימור רוזן

 

שירות ואווירה

לימור רוזן – הסטודיו לעיצוב שמלות כלה נוסד בשנת 2011 בתל-אביב על ידי מעצבת האופנה לימור רוזן. לימור רוזן למדה עיצוב בבצלאל ונמנית היום בין המעצבות המוכרות והמוערכות ביותר באזור המרכז. סלון הכלות לימור רוזן מעוצב בסגנון ניו יורקי תעשייתי – עיצוב עכשווי ושיקי שבקלות מכניס כל לקוחה לתוך האווירה הסוחפת של 'טרום חתונה'.

 

חבילות לכלה שבדרך

החבילה היוקרתית

מחיר: 10,000-16,000 ש"ח

מה בעסקה?

השכרת שמלת כלה בתפירה אישית – תפירת שמלת כלה בהתאמה מושלמת לרצונה ולבקשותיה הספציפיות של הכלה. תפירת שמלה בהתאמה אישית זוהי אופציה יקרה יחסית, מאחר ונדרשת הכנה של גזרה חדשה המותאמת למידות גופה של הכלה ולסגנון הייחודי והאישי שמאפיין אותה. תפירת שמלה מסוג זה מחייבת כ-5 מדידות לפחות על מנת לדייק ולקחת בחשבון כל פרט קטן שבשמלה החדשה.

 

החבילה החסכונית

מחיר: 5,000-8,000 ש"ח

מה בעסקה?

השכרת שמלת כלה מתוך המלאי הקיים. לאחר בחירת הדגם הרצוי, עוברת השמלה התאמה למידות גופה של הכלה תוך עריכת שורה של תיקונים נוספים (במסגרת של כ-3 מדידות). מן הראוי לציין, כי על אף שאין מדובר בשמלה בתפירה אישית, התוצאה הסופית, ללא ספק, נראית מרשים – ממש כאילו נתפרה במיוחד עבור הכלה.

 

טיפ חשוב

תהיי ממוקדת. במהלך חיפושיך אחר שמלת כלה, המנעי מפניה ליותר מדי מעצבים – זה עלול לבלבל אותך. לפני היציאה ל'שטח' כדאי לגלוש ברשת, לבחור כ-2-4 מעצבי שמלות כלה ולתאם עימם פגישה.

 

יצירת קשר

כתובת:  שלום עליכם 5, תל-אביב

טל': 077-5615128

 

כפי שנוכחנו לגלות, מצפים לנו השנה לא מעט עיצובים מסעירים של שמלות כלה מרהיבות ביופיין. מגוון הסגנונות והעיצובים עצום וכך גם מבחר החבילות המשתלמות לכלות שבדרך. ועל אף שברוב המקרים מדובר בעסק לא זול, נראה שהפריטים המרשימים האלה בהחלט שווים את ההשקעה. כעת, כל שנותר זה ללכת בעקבות הלב ולבחור את שמלת הכלה המושלמת ליום החלומי והמרגש ביותר בחייך!

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme