מונדיאל 2018 – איך תגיעו לשם וכמה זה יעלה לכם?

עומר גלעדי5 דקות קריאה
מונדיאל 2018 - כרטיסים ומחירים
שתף:

מונדיאל 2018 כבר פה – והוא ייערך ברוסיה, בלא פחות מאשר 11 אצטדיונים שונים. זה יתחיל במשחק פתיחה באצטדיון לוז'ניקי ב – 14 ליוני, ויסתיים במשחק הגמר של אליפות העולם בכדורגל, ב – 15 ביולי. בין 40,000 ל – 80,000 איש יזכו לצפות בכל משחק – ואולי ביניהם, גם אתם. רוסיה היא יעד לא רחוק מכאן, וההערכות מדברות על כ – 10,000 חובבי כדורגל שיסעו לצפות במשחקי המונדיאל בלייב. מכיוון שלא ברור מתי נזכה שוב לארח את משחקי המונדיאל באירופה, מדובר בהזדמנות לטיסה לא ארוכה, בחבילות במחירים לא גבוהים – כך שיהיה קל יותר לממן את הכרטיסים הלא זולים למימון הצפייה במשחקי המונדיאל עצמם (ואולי גם את השופינג של בת הזוג לחילופין…) 

 

סוכנויות הנסיעות והספורט כבר מציעות דילים, כרטיסי טיסה ומבצעים למי שמעוניין להבטיח את מקומו באצטדיוני המשחקים שחלק מהם כבר מוכרים מושבים אחרונים. זה כמעט הרגע האחרון להחליט – ואנחנו כאן, עם מגוון הצעות לכרטיסי טיסה וכרטיסים למשחקי המונדיאל 2018 – משחקי הכדורגל הנצפים ביותר בכל העולם.

 

חבילות שונות כוללות גם כרטיסים למשחקי מונדיאל 2018
חבילות של כרטיסי טיסה, חבילות נופש וכרטיסי צפייה במשחקי המונדיאל כבר מוצעים על ידי שפע חברות תעופה ונופש. המחירים משתנים, בעיקר על פי תנאי החבילה וסוג המשחק בו אתם מעוניינים לצפות – כך, באופן טבעי, החבילה היקרה ביותר לצפיה במשחקי מונדיאל 2018 תהיה כזו המכילה צפייה במשחק הגמר, שיתקיים באצטדיון לוז'ניקי בתאריך ה – 15 ביולי

 

אפשר לרכוש כרטיסים למשחקים בלבד

אתרים רבים ברשת, ביניהם LiveTickets, למשל, מציע רכישה אונליין של כרטיסי כניסה למשחקי הכדורגל של מונדיאל 2018. עם הבחירה לרכוש כרטיסי צפייה במחקי המונדיאל דרך האתר, תצטרכו אתם לדאוג לכל הרכישות הנוספות – כרטיסי טיסה, מקומות לינה, השכרת רכב אם תרצו, וכן הלאה. לא פחות מ – 67 משחקים מוצעים באתר, כשמחירי כרטיסי הכניסה לצפייה בהם נעים בין כ – 80 יורו למשחקי ידידות שייערכו כשבוע לפני פתיחת משחקי מונדיאל 2018, ועד מעל 4,000 יורו עבור כרטיסי צפייה במשחק הגמר של מונדיאל 2018. באתר ניתן לבחור מקומות ישיבה על פי מתחמים, המחירים משתנים בהתאם. על פי הכתוב באתר, נותרו מקומות בודדים עבור צפייה במשחקי רבע הגמר, חצי הגמר והגמר של המונדיאל לשנה זו.

 

לאתר LiveTickets וכרטיסי מונדיאל

 

 

טיסות וחבילות נופש עבור מונדיאל 2018

לצד האפשרות לרכוש את כרטיסי הכניסה לאצטדיוני הכדורגל, תוכלו להתפנק בחבילות נופש לצפייה במשחקים בודדים לפי בחירתכם. החבילות מציעות טיסה, שהייה במלון, וכניסה למשחקים במושבים קבועים מראש, כאשר חשוב לקרוא את "האותיות" הקטנות של כל חבילה, למשל על מנת לוודא היכן בדיוק ממוקמים מושבי הצפייה במשחק ואם המיקום הוא רלוונטי מבחינתכם. הנה כמה הצעות אטרקטיביות שכדאי שתכירו:

 

  • חברת "צבר" מציעה חבילות נופש של 3 – 4 לילות, לצפייה במשחק בודד; לצפיה בשני משחקים בשלב הבתים; חבילת שמינית גמר; חבילת חצי גמר; וכמובן – חבילת נופש הכוללת צפייה במשחק הגמר. המשחקים הבודדים המוצעים הם: ארגנטינה – איסלנד (2,089 אירו), גרמניה – מקסיקו (1,529 אירו); וגרמניה – מקסיקו (1,779 אירו).
    שתי חבילות משחקים כפולים, מאפשרות צפייה במשחקים הבאים: דנמרק – צרפת וגם סרביה – ברזיל, בעלות של 989 אירו או 1,769 אירו, באירוח במלונות שונים
    שלוש חבילות שמינית גמר מונדיאל 2018 במחירים של 949 – 1,299 אירו
    שלוש חבילות חצי גמר המונדיאל במחירים של 1,719 – 1,939 אירו
    וחבילת גמר מונדיאל 2018, במחיר של 3,999 אירו
  • גם חברת "מונה טורס" מציעה חבילות מונדיאל 2018, להשתתפות במשחק אחד או בשניים, במסגרת של שלושה עד חמישה לילות, ובמחירים של 1,077 עד 2,289 אירו

 

מונדיאל 2018 והחבילות האפשריות
חבילות הנופש השונות יכולות לכלול גם חבילות למשחקי מונדיאל 2018

 

לבנות לבד את חבילת מונדיאל 2018 שלכם

אפשרות שמומלץ לשקול, היא בנייה עצמאית של חבילת מונדיאל 2018 פרטית, עם רכישת כרטיסים לצפייה במשחק וכרטיסי טיסה בנפרד; כך שתוכלו לצפות במספר משחקים על פי רצונכם. תוכלו לסגור נסיעה לחמישה עד שבעה לילות ולצפות בשלושה עד חמישה משחקים, והערים המומלצות לשם כך הן מוסקבה, סוצ'י או סנט פטרסבורג, בהן תמצאו מעבר לאפשרויות איכותיות ללינה גם שפע של אטרקציות לזמנים של בין המשחקים.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme