מונדיאל 2018 יוצא לדרך – האפליקציות שכדאי להכיר

מורן בלסר5 דקות קריאה
3 אפליקציות שיעזרו לכם לעבור את מונדיאל 2018
שתף:

חובבי הכדורגל מחכים לרגע הזה במשך ארבע שנים וכשהוא מגיע הם זוכים לחגיגת ספורט אינסופית. אז נכון, משחק ההכנה של נבחרת ארגנטינה (עם השחקן האלמוני מסי) בוטל בסופו של דבר, אבל כולנו נחכה לדעת האם הנבחרת תעשה את המצופה ממנה, ומי תזכה בגביע. עד שהחודש הזה ייגמר והזוכה של מונדיאל 2018 תיחשף יש לנו כמה אפליקציות חשובות שיעזרו לכם בתקופה הקרובה. אז גם אם אתם לא ממש אוהדי כדורגל אבל בא לכם להישאר עדכניים ולהבין על מה כולם מדבריים בשיחות הברזייה במשרד, הנה שלוש אפשרויות מצוינות שעומדות לרשותכם.

 

1 – אפליקציית Goal Live Scores

אם אתם מחפשים אפליקציה מהירה וטובה שתציג בפניכם עדכונים חיים מהמשחקים, זו בדיוק האפליקציה בשבילכם. Goal Live Scores שולחת לכם התרעות כדי שתדעו ברגע שהכדור נכנס אל השער. חוץ מהתוצאות תוכלו לקבל כאן עוד לא מעט מידע, מסטטיסטיקות, דרך היסטוריית המפגשים בין הנבחרות ועד לחדשות ועדכונים שיבטיחו לכם את כל המידע העדכני – הכי מהר שאפשר. הנה גרסת האייפון והנה גרסת האנדרואיד.

 

מונדיאל 2018 - אפליקציות חשובות
לקראת מונדיאל 2018 יש כמה אפליקציות טובות שכדאי להכיר – בהן האפליקציות של FIFA ואתר ה-BBC

 

2 – אפליקציית BBC iPlayer

גם אם השקעתם ברכישת טלוויזיה חדשה וגדולה במיוחד לטובת מונדיאל 2018, זה לא אומר שאתם לא רוצים (או נאלצים) לצפות במשחקים גם מהרכבת או בזמן שאתם באירוע משפחתי. אז נכון, עדיף שתהיו ממוקדים באירוע שלפניכם אבל אם אתם לא מצליחים להתאפק יש גם אפליקציות שבהן תוכלו לצפות במשחקים עצמם. BBC iPlayer היא אחת מהן, ותוכלו לשדרג אותה תמורת 4 פאונד לחודש כדי שתוכלו ליהנות מכדורגל בלי פרסומות קופצות. הנה גרסת האייפון והנה גרסת האנדרואיד.

 

3 – אפליקציית FIFA

אם נשמע לכם הגיוני שתהיה אפליקציה ייעודית של FIFA תשמחו לדעת שהיא אכן קיימת. מיליוני אנשים בעולם כבר הורידו אותה, ואם תצטרפו אליהם גם אתם תוכלו לקבל מידע עדכני מהמשחקים. גם אם אתם נמצאים בישיבה דחופה או באירוע של חבר קרוב (שלא בדק את לוח השנה מראש) האפליקציה הזו היא דרך טובה להישאר תמיד מעודכנים. הנה גרסת האנדרואיד והנה גרסת האייפון.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme