12 אפליקציות ושירותים שיעזרו לכם לזרוק את גוגל

איריס קליין5 דקות קריאה
מצאנו 12 אפליקציות חלופיות לגוגל
שתף:

ידוע כי Google מעניק לנו מגוון שלם של שירותים דיגיטליים במהלך חיי היומיום שלנו. הוא מספק לנו מנעד עצום של יישומים שימושיים, נוחים ויעילים, כשלעיתים נדמה כי מדובר בשידוך שיישאר לנצח. אך בימינו, מה שמרגיש בטוח צריך מיד לעלות בנו ספקות ולגרום לנו לתור אחר חלופות ואלטרנטיבות אחרות. כאן תוכלו למצוא 12 אפליקציות ידידותיות שליקטנו עבורכם שהן לא פחות טובות לצרכים שלכם ואולי אף יותר, והן יספקו לכם שירות יעיל ופרודוקטיבי עם פיתוחים חדישים ומרשימים שיירפו מאחיזתכם העיקשת בגוגל.

 

במקום גוגל כרום – מוזילה

מוזילה פיירפוקס הוא דפדפן אינטרנטי בקוד פתוח שפותח על ידי מתנדבים. מטרת הפיתוח העיקרית שלו הוא לאפשר דפדפן יחסית קל ומהיר. הוא נחשב לדפדפן בטיחותי ונעים לשימוש. מדובר ב "אינטרנט עבור אנשים, לא מטרות רווח". דפדפן זה גם חוסם מעקב אחר מודעות מקוונות ומאפשר דרך קלה לעבור על סימניות, כתובות, סיסמאות והעדפות שלכם.

 

אפליקציות שיחליפו את גוגל
במקום גוגל כרום – הדפדפן של מוזילה נחשב לדפדפן בטיחותי ונעים לשימוש

 

DuckDuckGo    

DuckDuckGo הוא מנוע חיפוש שהדגש העיקרי שלו הוא הגנה על הפרטיות אצל כל משתמש. דקדקגו ידוע כמנוע חיפוש שאינו מתחקה אחר כל החיפושים של המשתמשים שלו ובנוסף, הוא גם שולף מידע תוכן דיגיטלי של משתמשים שתרו אחר אותו חיפוש ולא מאפשר לשיקולים זרים להשתלט עליו בתוצאות החיפוש.

 

FastMail

FastMail הוא דוא"ל שקיים יותר מ -15 שנים. הוא ידוע במהירות והעיצוב הייחודי שלו. אחד היתרונות שלו בכך שהוא אינו שומראת הודעות הדוא"ל הקודמות שלך. פאסט מייל הוא דואר בתשלום, אך מציע חודש ימים ניסיון חינמי שתוכלו להתרשם ממנו.

 

 

Quip   

פשטות, ניידות, אינטראקטיביות ונוחות, את כל אלה תעניק לכם אפליקציית Quip שמאפשרת כתיבה של מסמכים מכל מכשיר סמארטפון או טאבלט, שהדגש הוא על ההתאמה לכל סוג מכשיר, בלי להחסיר בטקסט, ביכולת שיתוף ובכל אלמנט אינטראקטיבי אחר.

 

Airtable

Airtable הוא גיליון אלקטרוני שתומך בכל סביבת עבודה ומאפשר לך לארגן באופן יעיל את כל הנתונים של העסק או החברה. הוא מאפשר שיתוף פעולה כדי שתוכל לעבוד על מסד נתונים מול כל עובד שלכם, והוא מסתנכרן בין כל מכשיר על ידי דפדפן ואפליקציות לנייד וכך מצליח לשמור על רלוונטיות של כל הנתונים.

 

airtable - בין שלל אפליקציות
הנה כלי שמאפשר לכם לארגן באופן יעיל את כל הנתונים של העסק

 

Vimeo

יו טיוב ידוע במגוון הפרסומות והמודעות שהוא מאלץ אותנו לצפות בהן בין כל שיר שנרצה לנגן,  לעומת זאת Vimeo יאפשר לך צפייה רציפה ללא מודעות. בנוסף, Vimeo מאפשר לכל יוצר הגנה על הסרטונים שלו ואפשרות שיתוף רק עם העוקבים שלו.

 

 

Dropbox

דרובוקס הוא יישום אחסון קל ויעיל שמאפשר לכם לשמור קבצים על הענן. הוא גם מאוד מקל על  חלוקת הקבצים וגם ביכולות השיתוף עם כל מי שתרצו. דרופבוקס הוא יישום חינמי, אך במידה ותרצו אחסון גדול עם אפשרויות שיתוף רחבות יותר, תאלצו לשלם.  

 

Telegram

טלגרם היא מערכת שמעבירה מסרים באופן מידי, היא מבוססת על ענן ושמה דגש על פרטיות וזמינות. תוכנה זו מאפשרת גם אלטרנטיבה לצ'אטים פרטיים שיש בהם מסר מוצפן. בכל סוף של מסר או צ'אט קיימת אפשרות להעלימו, מה שמגדיל את רמת הפרטיות שלכם, לרבות כשמדובר בשליחה של תמונות, סרטונים, קבצים וכו'.  

 

OpenStreetMap

מדובר בפרויקט שיתופי שמקביל ל-GoogleMaps, 'אופן סטריט מאפ' מאפשר יצירה של מפה חופשית של כדור הארץ. המפה תעלה באמצעות נתונים שתקבל מהגי'פיאס דרך הנייד, מתצלום אוויר ומקורות נוספים.

 

Unplash

אונספלאש מספק גישה למבחר מדהים של צילומים ותמונות ללא תשלום, התצלומים ברזולוציה גבוהה והם זמינים לשימוש אישי או מסחרי תחת רישיון Creative Commons Zero – CC0.

 

אפליקציות חלופיות כוללות את unspalsh
תמונות וצילומים בחינם

 

Sky scanner לכרטיסי טיסה זולים במיוחד

סקיי סקנר הינו מנוע חיפוש טיסות חינמי ומבוקש במיוחד שיש לו מיליוני משתמשים מדי יום. הוא מוכר גם בכינוי – 'גוגל הטיסות', יש לו מנוע חזק שמאפשר דרך מהירה ויעילה לאתר דילים שווים שנמצאים בכל מיני חברות תעופה והכל און ליין.

 

Dark Sky

והאחרון לסיום, האפליקציה שתסייע לכם לדעת מתי לקחת אתכם מטריה כי ממש אוטוטו עומד לרדת גשם. באמצעות – Dark Sky תוכלו לדעת מדי בוקר מה מומלץ ללבוש ללא שום הפתעות באופק.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme